Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA W ROKU 2013

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2730622 , fax. 63 2730688
  • Data zamieszczenia: 2013-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Dąbska 17 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2730622, fax. 63 2730688
    REGON: 31101921400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA W ROKU 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na świadczenie usług przewozu osób (dowożenie i odwożenie dzieci i opiekunów) na potrzeby Gminy Kłodawa w roku 2013. Przewóz osób odbywać się będzie trasą przejazdu ustaloną przez Zamawiającego i podaną w Załączniku nr 4 do Specyfikacji, z miejsc wyznaczonych jako przystanki do Szkół Podstawowych i Gimnazjów zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa, w zakresie szczegółowo opisanym w Załączniku j. w. 2. Długość dziennej trasy dowozu i odwozu uzależniona jest od rodzaju trasy oraz od rodzaju pojazdu używanego do wykonania usługi, tj. od liczby miejsc w autobusie lub busie i została podana przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 3. Dowożeniem objętych jest ogółem około 200 dzieci oraz opiekunów - liczba ta może ulegać zmianie, jednak dowożeniem nie może być objętych jednorazowo więcej osób, niż liczba miejsc siedzących w danym pojeździe. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest również zapewnienie opieki przy dowozie i odwozie dzieci do szkół. Do obowiązków opiekunki należy: - sprawdzenie stanu liczebności uczniów wsiadających do autobusu w/g wykazów uczniów sporządzonych przez dyrektorów szkół, - dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe (opiekun wsiada ostatni) oraz wysiadaniu (wysiada pierwszy i zapewnia bezpieczeństwo), - ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy, - ponoszenie odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo uczniów podczas przewozu do szkoły i ze szkoły, - zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie jazdy, - zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w czasie wsiadania i wysiadania oraz przejścia do szkoły lub miejsca zbiórki skąd uczniowie rozchodzą się do domów, - nie dopuszczenie do przewozu uczniów w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu. 5. Zamawiający nie uwzględnia w przedmiocie zamówienia kosztów przejazdu Wykonawcy z bazy do punktu wyjścia - miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi oraz z miejsca kończącego świadczenie usługi do bazy. 6. Okres realizacji zamówienia obejmuje miesiące: od 01 lutego 2013 r. do 28 czerwca 2013 r. oraz od 02 września 2013 r. do 20 grudnia 2013 r., łączna ilość dni: 175. 7. Zamówienie zostaje podzielone na dwa zadania: a) Zadanie nr 1 - przewóz osób autobusem wg specyfikacji opisanej szczegółowo w Załączniku nr 4 do Specyfikacji. b) Zadanie nr 2- przewóz osób busem wg specyfikacji opisanej szczegółowo w Załączniku nr 4 do Specyfikacji. Każdy z oferentów może dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach