Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu dzieci i uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gietrzwałd w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 5241900 , fax. +48 89 6500324
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Olsztyńska 2
    11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 5241900, fax. +48 89 6500324
    REGON: 51074296500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gietrzwald.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu dzieci i uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gietrzwałd w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowozu dzieci i uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Gietrzwałd w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych”. 2. Ulgowy bilet miesięczny obowiązuje na wszystkich liniach gminnych oznaczonych handlowo G1,G2,G3,G4,G5. Przewóz dzieci i uczniów będzie realizowany na podstawie ulgowych biletów miesięcznych wystawionych w oparciu o imienne listy uprawnionych do korzystania z przewozu dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego na liniach funkcjonujących przez cały rok kalendarzowy, uwzględniającego realizację co najmniej dwóch kursów dziennie w dni robocze wolne od zajęć szkolnych. Usługa przewozu osób realizowana będzie przez cały okres obowiązywania umowy – rozkład jazdy letni wakacyjny i „feryjny” będą realizowane zgodne z załącznikiem do SIWZ. 3. Dowóz/odwóz uczniów na podstawie imiennych biletów miesięcznych do placówek oświatowych będzie wykonywany w komunikacji regularnej (ogólnodostępnej) w dni nauki szkolnej według rozkładu jazdy ustalonego przez Zamawiającego. Rozkład jazdy przewiduje liczbę kursów, która zapewni co najmniej: 1) Dowóz uczniów z przystanków początkowych w miejscowościach wskazanych w Załączniku nr 8 do SIWZ, do placówek oświatowych przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, 2) Odwóz uczniów z placówek oświatowych do ww. przystanków po zakończeniu zajęć lekcyjnych. 4. Wykonawca będzie wystawiał dla każdego ucznia objętego przewozem imienny ulgowy bilet miesięczny. Rozliczenie za wykonaną usługę będzie dokonywane na podstawie liczby wystawionych biletów miesięcznych. 5. Szacunkowa liczba uczniów, dla których Zamawiający zakupi bilety wynosi 235 osób. 6. Rzeczywista liczba biletów miesięcznych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia będzie wynikała z potrzeb Zamawiającego, przy czym zakłada się, że liczba uczniów objętych przewozem może zmienić się. 7. Zamawiający przewiduje realizację niniejszego zamówienia na 5 Trasach. Szczegółowy wykaz Tras oraz ilość dowożonych i odwożonych dzieci i uczniów oraz opis techniczny pojazdów zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie ustala standardów o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 36 ust. 2 pkt 14 ustawy Pzp. 11. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 1) 34980000-0 – Bilety przewozowe; 2) 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej jednej osoby, w wymiarze jednego pełnego etatu, wykonującej następujące, opisane poniżej, czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: Kodeks pracy): 1) kierowanie pojazdem służącym do przewozu pasażerów (przewóz dzieci); 13. Wykonawca w terminie 14 dni licząc od dnia podpisania Umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu wykazu kierowców z oświadczeniem, że są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Powyższe wymogi powinny obowiązywać podczas całego okresu trwania przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych przedstawi zamawiającemu oświadczenie pracownika wymienionego w wykazie o którym mowa w ust. 9, potwierdzające ciągłość zatrudnienia. 15. Szczegółowe zapisy odnośnie zatrudnienia pracownika na umowę o pracę zawiera Wzór Umowy – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 17. Zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 18. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) przestrzegania terminu dowożenia uczniów, b) wykonywania usługi środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób spełniającymi wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o których mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn zm.) i ustawy o ruchu drogowym, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, c) zapewnienia uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygody w tym w szczególności odpowiedniej liczby miejsc siedzących dzieciom w wieku do 12 lat, d) posiadania aktualnego ubezpieczenia pojazdów, e) w przypadku awarii autobusu zapewnienia we własnym zakresie i na własny koszt pojazdu zastępczego, spełniającego wymagania określone w punkcie b-d, 19. OPIS TECHNICZNY POJAZDÓW Pojazdy realizujące dowożenie powinny mieć pojemność dostosowaną do liczby uczniów transportowanych do poszczególnych szkół. Pojazdy powinny być sprawne technicznie, ich wymiary oraz tonaż powinny być dostosowane do tras, którymi będzie realizowana usługa (część dróg jest gruntowych, na niektórych występują ograniczenia tonażowe, w Gronitach jest wiadukt). 1. Podstawowe parametry użytkowe pojazdów 1.1. Pojazdy standard minimum 3 szt. 1.1.a. długość pojazdu: od 10000 mm; 1.1.b. łączna liczba miejsc: minimum 54; 1.1.c. liczba miejsc na wózki - dziecięcy 1; 1.1.d. układ drzwi: 1-1-0, 2-2-0, 1-2-0 sterowanie drzwi z miejsca kierowcy 1.1.e napęd pojazdów: silnik wysokoprężny 1.1.f. norma emisji spalin: minimum EURO 4; 1.1.g. rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2006 1.2 Pojazdy MIDI minimum 2 szt. 1.2.a. długość pojazdu: do -10 000 mm; 1.2.b. łączna liczba miejsc: minimum 23 1.2.c. liczba miejsc na wózki - dziecięcy 1 1.2.d. układ drzwi: 1-0-0 0-2-0, 0-1-0, 1-2-0 - sterowanie drzwi z miejsca kierowcy 1.2.e napęd pojazdów: silnik wysokoprężny 1.2.f. norma emisji spalin: minimum EURO 5; 1.2.g. rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2008 1.3 Pojazdy zastępcze minimum 1 szt. 1.3.a. długość pojazdu: do -12 000 mm; 1.3.b. łączna liczba miejsc: minimum 23; 1.3.c. liczba miejsc na wózki - dziecięcy 1 1.3.d. układ drzwi: 1-0-0 0-2-0, 0-1-0, 1-2-0 , 2-2-0 - sterowanie drzwi z miejsca kierowcy 1.3.e napęd pojazdów: silnik wysokoprężny 1.3.f. norma emisji spalin: minimum EURO 4; 1.3.g. rok produkcji: nie wcześniejszy niż 2008 MONITORING W POJEŹDZIE - Funkcjonalność: - 2 kamery (kamera nr 1 wewnątrz pojazdu, na przodzie pojazdu rejestrująca drogę; kamera nr 2 wewnątrz pojazdu, rejestrująca przestrzeń pasażerską); - obraz ze wszystkich kamer musi być w sposób ciągły rejestrowany w postaci cyfrowej; - odtwarzanie zapisu powinno być możliwe przy pomocy powszechnie dostępnych bezpłatnych aplikacji lub aplikacji bezpłatnie udostępnionej Zamawiającemu. WYŚWIETLACZ INFORMACJI PASAŻERSKIEJ MONTOWANE W POJEŹDZIE - Wyświetlacz zewnętrzny przedni – górny, w zależności od typu pojazdu: elektroniczna tablica diodowa lub klapkowa - Musi wyświetlać oznaczenia linii i nazwy krańca do którego zmierza pojazd t.j. oznaczenie linii w postaci numerycznej lub alfanumerycznej, kraniec prezentowany w jednym ciągu, (możliwość prezentacji krańca w sekwencji płynącej); Zamawiający zaleca przed przygotowaniem ofert, przeprowadzenie wizji w terenie w celu zapoznania się Wykonawców z warunkami w jakich świadczona będzie usługa. 20. We wzorze umowy Zamawiający określił dopuszczalne zmiany umowy oraz warunki tych zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Dowód wpłaty wadium 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy - pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. (jeżeli dotyczy) 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza także w oświadczeniach o którym mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 informacje dotyczące tych podmiotów. 5) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zgodnie z załącznikiem do niniejszej SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach