Przetargi.pl
Świadczenie usług przeglądów, napraw, wzorcowania urządzeń do pomiaru zwartości alkoholu w wydychanym powietrzu

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeglądów, napraw, wzorcowania urządzeń do pomiaru zwartości alkoholu w wydychanym powietrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji i wzorcowania (adiustacji) urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego według asortymentu i ilości wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Usługi będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy. 3. Wykonawca będzie realizował usługi po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 4. Rozliczenie za wykonaną usługę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń oraz ilości wykonywanych usług, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy, w ramach kwoty określonej w § 7 ust.1 umowy. Zmiana taka nie będzie stanowić zmiany warunków umowy. 6. Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych. 8. Transport urządzeń w celu wykonania usług odbywać się będzie na koszt Wykonawcy z / do miejsc wskazanych w załączniku nr 2 do umowy. 9. Ceny jednostkowe wskazane w kolumnie nr 5, w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, winny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem kompleksowej usługi, tj. cenę wymiany, naprawy wraz z ceną ewentualnych części zamiennych, transportu, utylizację wszelkich zużytych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 10. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wystawienia protokołu serwisowego i dostarczenie go wraz z urządzeniem po wykonanej usłudze. 11. Wykonanie przeglądu technicznego zostanie potwierdzone stosownym wpisem do „książki przyrządu”, a przeprowadzenie wzorcowania świadectwem wystawionym przez punkt wzorcujący, Urząd Miar lub Akredytowane Laboratorium, które Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem (na każde urządzenie osobno). 12. WYMAGANA GWARANCJA /liczona od dnia odbioru wykonanej usługi przez Zamawiającego/: - na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na części zamienne - na okres nie mniej niż 30 dni - na wykonane naprawy 13. Termin wykonania usługi – maksymalnie do 15 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia. 14. W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji usługi, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji/zgody Zamawiającego. 15. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe na skutek prowadzonych działań. 16. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.)- wg załącznika nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach