Przetargi.pl
Świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji radarowych mierników prędkości i wideorejestratorów.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji radarowych mierników prędkości i wideorejestratorów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem umowy jest świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji urządzeń do mierzenia prędkości typu: Rapid 1A, Rapid 2KA, ISKRA, videorejestrator Polcam 2006, Videorejestrator Videorapid 2 , Videorejestrator Videorapid 2A znajdujących się w pojazdach służbowych Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i jednostek garnizonu łódzkiego według asortymentu i ilości wskazanych w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2.Wykonawca zobowiązuje się do: a) posiadania odpowiedniego zaplecza technicznego, wiedzy i praktyki w dokonywaniu przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji i legalizacji urządzeń wskazanych w pkt. 3.1.SIWZ b) przeprowadzania przeglądów technicznych, konserwacji, napraw, kalibracji i legalizacji w sposób rzetelny, terminowy, zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i wymaganiami techniczno – eksploatacyjnymi producenta oraz instrukcjami obsługi urządzeń; c) wykonywania przeglądów i kontroli stanu technicznego oraz dokonywania kalibracji i legalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami producenta urządzeń. 3.Usługi będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy. 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny, zakupu nowych lub wycofania z użytkowania, przy czym zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy. 6.Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych. 8.Ceny jednostkowe wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ, winny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem kompleksowej usługi, m.in. cenę użytych do serwisu części zamiennych, cenę usługi oraz transport, utylizację wszelkich zużytych części i materiałów eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 9.Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wystawienia protokołu serwisowego i dostarczenie go wraz z urządzeniem po wykonanej usłudze. 10.Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem świadectwo legalizacji (na każde urządzenie osobno) wystawione przez upoważniony do tego podmiot, tj.: Urząd Miar, Laboratorium Akredytowane, punkt legalizujący. 11.WYMAGANA GWARANCJA /liczona od dnia odbioru wykonanej usługi przez Zamawiającego/: - na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na części zamienne - na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wykonane naprawy 12.Termin wykonania usługi – maksymalnie do 15 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia 13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe na skutek prowadzonych działań. 14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 15.Na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące usługi serwisowania oraz przeglądów radarowych mierników prędkości i wideorejestratorów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach