Przetargi.pl
Świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości.

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i legalizacji laserowych mierników prędkości. 2.Rodzaj asortymentu i ilości wskazano w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2.1- 2.2. do SIWZ 3.Usługi będą wykonywane sukcesywnie w okresie trwania umowy. 4.Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 5.Rozliczenie za wykonaną usługę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń w formie darowizny, zakupu nowych lub wycofania z użytkowania, przy czym zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy. 7.Faktyczna ilość i rodzaj usług będzie zależny od faktycznych potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych, a w przypadku mniejszych potrzeb, nie mogą one stanowić podstaw do roszczeń ze strony Wykonawcy. 8.Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw z wykorzystaniem wyłącznie fabrycznie nowych części zamiennych. 9.Ceny jednostkowe wskazane w kolumnie nr 5 załącznika nr 2.1-2.2. do SIWZ, winny zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem kompleksowej usługi, tj. cenę wymiany, naprawy wraz z ceną ewentualnych części zamiennych oraz transport. 10.Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego wystawienia protokołu serwisowego i dostarczenie go wraz z urządzeniem po wykonanej usłudze. 11.Wykonawca każdorazowo dostarczy wraz z urządzeniem świadectwo legalizacji (na każde urządzenie osobno) wystawione przez upoważniony do tego podmiot, tj.: Urząd Miar, Laboratorium Akredytowane, punkt legalizujący. 12.WYMAGANA GWARANCJA: na okres nie mniej niż 12 miesięcy - na części zamienne na okres nie mniej niż 6 miesięcy - na wykonane naprawy 13.Termin wykonania usługi – maksymalnie do 15 dni roboczych od daty odbioru urządzenia przez wykonawcę. 14.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 15.W sytuacjach wyjątkowych, wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji usługi, co wymaga przesłania przez Wykonawcę wniosku z faktycznym uzasadnieniem i opisem zaistniałej sytuacji oraz otrzymania przez Wykonawcę pisemnej akceptacji/zgody Zamawiającego. 16.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu powstałe na skutek prowadzonych działań. 17.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ 18. Na podstawie art. 29 ust. 3a uPzp Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności związane ze świadczeniem usług w przedmiotowym postępowaniu, w trakcie realizacji zamówienia będą zatrudnione przez cały okres trwania umowy na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. , poz. 1040 z późn. zm). 19.Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników wykonujących serwisowanie oraz przeglądy laserowych mierników prędkości. W celu weryfikacji obowiązku, o którym mowa w pkt 18 Wykonawca będzie zobowiązany do raportowania stanu zatrudnienia przez cały okres trwania umowy poprzez przedłożenie wykazu osób wykonujących czynności związane z przedmiotowym postępowaniem wraz ze wskazaniem podstawy zatrudnienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania do wglądu umowy o pracę i dokumentów potwierdzających odprowadzenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. 20.Dokumenty, o których mowa w pkt 19. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pierwszego dnia następnego miesiąca licząc od daty podpisania umowy, a następnie każdorazowo na żądanie Zamawiającego. 21. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę wykazu osób w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku, o którym mowa w pkt 18 i będzie stanowiło podstawę do naliczania kary przez Zamawiającego, o której mowa w paragrafie 9 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50410000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach