Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
- Data zamieszczenia: 2019-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Gen. Sikorskiego 3
70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
REGON: 54333530000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów wymienionych w pkt 3 lit. a-b SIWZ połączone z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych do tych usług obejmuje następujący zakres zlecenia: 1) przeglądy okresowe i pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, 3) bieżące naprawy będące wynikiem awarii. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie obejmujące następujące pojazdy: a. dla części I zamówienia samochody marki: VW Transporter, 1 sztuka, Ford Transit, 16 sztuk, Iveco Irybus, 1 sztuka, wykaz samochodów stanowi załącznik nr 4 do siwz, b. dla części II zamówienia samochody marki: Citroen Berlingo, 1 sztuka, Hyundai I 30, 1 sztuka, Ford Tourned Courier, 2 sztuki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy wraz z formularzem oferty, o którym mowa w Rozdziale I pkt 2 siwz : 1)oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2)oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3)zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów marki STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (4 zadania).
Dodano: 2023-03-10 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich znak postępowania 934/2020
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
Dodano: 2021-02-17 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miekskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2021-02-01 - Dostawa - Sukcesywny zakup i dostawa części zamiennych, opończy, ogumienia, akumulatorów i akcesoriów do pojazdów i silników do nich
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR, HONKER na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania)
Dodano: 2020-12-23 - Świadczenie usług przeglądów i napraw samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa części zamiennych i akcesoriów do autobusów komunikacji miejskiej
Dodano: 2020-11-13 - Zakup i dostawa części zamiennych do pojazdów gąsienicowych BWP-1 , MTLB, WZT będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie
Dodano: 2020-07-20 - Dostawa części zamiennych do pojazdów typu JELCZ, FIAT, IVECO, ZIŁ, URAL, OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, MERCEDES na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (8 zadań)
Dodano: 2020-07-13