Przetargi.pl
Świadczenie usług przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I – BUDYNKI URZĘDU MIASTA POZNANIA zlokalizowane przy ul. 3 Maja 46, ul. Libelta 16/20, ul. Gronowa 22 ab, ul. Słowackiego 22, ul. Matejki 50. W zakresie CZĘŚCI I zamówienia przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) świadczenie przez Wykonawcę usług przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych, w tym: a) sygnalizacji pożarowej (SSP); b) sterowania stałymi urządzeniami gaśniczymi (SUG); c) sterowania oddymianiem (SO); d) sterowania wentylacją przeciwpożarową (klapy odcinające), e) sterowania zamknięciami ogniowymi; f) przeciwpożarowymi wyłącznikami prądu; g) oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego. Systemy zostały wymienione w załączniku nr 1 do umowy, w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 2 do umowy. Zestawienie ilościowe elementów systemów jest orientacyjne, służy poznaniu zaawansowania i skomplikowania systemów. 2) utrzymywanie przez Wykonawcę systemów w stałej sprawności technicznej i wykonywania napraw systemów na warunkach i zasadach określonych w umowie. 3) przeszkolenie pracowników technicznych i ochrony obiektów w zakresie obsługi codziennej urządzeń przeciwpożarowych i prowadzenia dokumentacji eksploatacji. CZĘŚĆ II – BUDYNEK URZĘDU MIASTA POZNANIA zlokalizowany przy pl. Kolegiackim 17 W zakresie CZĘŚCI II zamówienia przedmiot zamówienia obejmuje: 1) świadczenie przez Wykonawcę usług przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych urządzeń przeciwpożarowych, w tym: a) sygnalizacji pożarowej (SSP); b) sterowania stałymi urządzeniami gaśniczymi (SUG); c) sterowania oddymianiem (SO); d) sterowania wentylacją przeciwpożarową (klapy odcinające), e) sterowania zamknięciami ogniowymi; f) przeciwpożarowymi wyłącznikami prądu; g) oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; h) sterowania systemem wycieku wody i) dźwiękowy system ostrzegawczy (DSO). Systemy zostały wymienione w załączniku nr 1 do umowy, w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 2 do umowy. Zestawienie ilościowe elementów systemów jest orientacyjne, służy poznaniu zaawansowania i skomplikowania systemów. 2) utrzymywanie przez Wykonawcę systemów w stałej sprawności technicznej i wykonywania napraw systemów na warunkach i zasadach określonych w umowie. 3) przeszkolenie pracowników technicznych i ochrony obiektów w zakresie obsługi codziennej urządzeń przeciwpożarowych i prowadzenia dokumentacji eksploatacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251110-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: Część I: 3 500,00 zł Część II: 1 800,00 zł 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1a do SIWZ dla części I wraz z wypełnionymi i podpisanymi PRZEDMIARAMI stanowiącymi: Załącznik nr 1 do Formularza cenowego 1a – UMP, ul. Libelta 16/20 Załącznik nr 2 do Formularza cenowego 1a – UMP, ul. 3 maja 46 Załącznik nr 3 do Formularza cenowego 1a – UMP, ul. Gronowa 22AB Załącznik nr 4 do Formularza cenowego 1a – UMP, ul. Słowackiego 22 Załącznik nr 5 do Formularza cenowego 1a – UMP, ul. Matejki 50 Załącznik nr 6 do Formularza cenowego 1a – szkolenie z obsługi systemów przeciwpożarowych dla wszystkich budynków 3) wypełniony i podpisany Formularz cenowy - załącznik nr 1b do SIWZ dla części II wraz z wypełnionymi i podpisanymi PRZEDMIARAMI stanowiącymi: Załącznik nr 1 do Formularza cenowego 1b – UMP, pl. Kolegiacki 17 Załącznik nr 2 do Formularza cenowego 1b – szkolenie z obsługi systemów przeciwpożarowych 4) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach