Przetargi.pl
Zadanie 1 „Remont Przedszkola nr 2 „Miś Uszatek” przy ul. Mieszka I” Zadanie 2 „Remont Przedszkola nr 3 „Słoneczne” przy ul. Wojska Polskiego”

Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
    Rynek 1
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie 1 „Remont Przedszkola nr 2 „Miś Uszatek” przy ul. Mieszka I” Zadanie 2 „Remont Przedszkola nr 3 „Słoneczne” przy ul. Wojska Polskiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zamówienie dotyczy dwóch zadań: a) Zadanie nr 1 „Remont Przedszkola nr 2 „Miś Uszatek” przy ul. Mieszka I” zakres prac obejmuje: ­- wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych K 1 i K 2, ­- wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej, ­- montaż automatycznych czujek dymu w ilości 76 kompletów, ­- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (ppoż.) wraz z pracami budowlanymi typu wykucia, zamurowania, tynki, gładzie, malowanie. b) Zadanie nr 2 „Remont Przedszkola nr 3 „Słoneczne” przy ul. Wojska Polskiego - zakres prac obejmuje: ­- wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej K 1, ­- wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej, ­- montaż automatycznych czujek dymu w ilości 63 kompletów, ­- wymiana stolarki drzwiowej (ppoż.) wraz z pracami budowlanymi typu wykucia, zamurowania, zabudowy i okładziny z płyt gipsowo – kartonowych, tynki, gładzie, malowanie. Zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiORB, zapisami SIWZ i kosztorysami ofertowymi -„ślepymi”. 2) Zamawiający wymaga: a) w dniu przekazania placu budowy dostarczenia przez Wykonawcę Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy Prawo budowlane, oraz przedstawienia informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz sposobu zabezpieczenia mienia, b) zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy, c) aby pobór wody i prądu odbywał się w czasie budowy na oddzielnym liczniku lub podliczniku w zakresie i na koszt Wykonawcy, d) dokonanie na własny koszt ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia, e) aby materiały, odpady powstające w wyniku robót rozbiórkowych i wyburzeniowych zostały na bieżąco i na koszt Wykonawcy usuwane i zutylizowane zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, f) utrzymania terenu wokół robót w należytym porządku, g) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi wraz z ogrodzeniem placu budowy, h) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów bhp na terenie robót, i) wykonywania robót zgodnie z wymogami prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, j) użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. ze zm. o wyrobach budowlanych, k) wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych niezbędnych do udokumentowania prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającego na jego użytkowanie. UWAGA: Zadanie nr 1 - Remont Przedszkola nr 2 „Misia Uszatka” przy ul. Mieszka I - przerwa wakacyjna planowana jest w miesiącu sierpniu i w tym okresie powinny zostać wykonane prace remontowe. Zadanie nr 2 - Remont Przedszkola nr 3 „Słoneczne” przy ul. Wojska Polskiego - przerwa wakacyjna planowana jest w miesiącu lipcu i w tym okresie powinny zostać podjęte prace remontowe; prace które nie zostaną w tym terminie ukończone powinny być wykonywane w godzinach wolnych od zajęć przedszkolnych w miesiącu sierpniu. Wykonawca zobowiązany jest tak prowadzić prace remontowe, aby zapewnić bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku i w jego otoczeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: ­W zakresie zadania nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100. ­W zakresie zadania nr - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); c) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; d) formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym wydrukowanym w formie uproszczonej (załączniki nr 8 i 9 do SIWZ); e) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach