Miasto i Gmina Pleszew ogłasza przetarg
- Adres: 63300 Pleszew, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (062) 74 28 300 , fax. (062) 74 28 301
- Data zamieszczenia: 2018-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Pleszew
Rynek 1
63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. (062) 74 28 300, fax. (062) 74 28 301 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pleszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1 „Remont Przedszkola nr 2 „Miś Uszatek” przy ul. Mieszka I” Zadanie 2 „Remont Przedszkola nr 3 „Słoneczne” przy ul. Wojska Polskiego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie dotyczy dwóch zadań: a) Zadanie nr 1 „Remont Przedszkola nr 2 „Miś Uszatek” przy ul. Mieszka I” zakres prac obejmuje: - wykonanie systemu oddymiania klatek schodowych K 1 i K 2, - wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej, - montaż automatycznych czujek dymu w ilości 76 kompletów, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (ppoż.) wraz z pracami budowlanymi typu wykucia, zamurowania, tynki, gładzie, malowanie. b) Zadanie nr 2 „Remont Przedszkola nr 3 „Słoneczne” przy ul. Wojska Polskiego - zakres prac obejmuje: - wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej K 1, - wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej, - montaż automatycznych czujek dymu w ilości 63 kompletów, - wymiana stolarki drzwiowej (ppoż.) wraz z pracami budowlanymi typu wykucia, zamurowania, zabudowy i okładziny z płyt gipsowo – kartonowych, tynki, gładzie, malowanie. Zakres prac zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, STWiORB, zapisami SIWZ i kosztorysami ofertowymi -„ślepymi”. 2) Zamawiający wymaga: a) w dniu przekazania placu budowy dostarczenia przez Wykonawcę Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, uwzględniając specyfikację obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót budowlanych zgodnie z art. 21a ust. 1 ustawy Prawo budowlane, oraz przedstawienia informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz sposobu zabezpieczenia mienia, b) zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy, c) aby pobór wody i prądu odbywał się w czasie budowy na oddzielnym liczniku lub podliczniku w zakresie i na koszt Wykonawcy, d) dokonanie na własny koszt ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej; Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia, e) aby materiały, odpady powstające w wyniku robót rozbiórkowych i wyburzeniowych zostały na bieżąco i na koszt Wykonawcy usuwane i zutylizowane zgodnie z obowiązującą na terenie Miasta i Gminy Pleszew segregacją odpadów, f) utrzymania terenu wokół robót w należytym porządku, g) zabezpieczenia terenu robót przed osobami postronnymi wraz z ogrodzeniem placu budowy, h) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów bhp na terenie robót, i) wykonywania robót zgodnie z wymogami prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, j) użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. ze zm. o wyrobach budowlanych, k) wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych niezbędnych do udokumentowania prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia pozwalającego na jego użytkowanie. UWAGA: Zadanie nr 1 - Remont Przedszkola nr 2 „Misia Uszatka” przy ul. Mieszka I - przerwa wakacyjna planowana jest w miesiącu sierpniu i w tym okresie powinny zostać wykonane prace remontowe. Zadanie nr 2 - Remont Przedszkola nr 3 „Słoneczne” przy ul. Wojska Polskiego - przerwa wakacyjna planowana jest w miesiącu lipcu i w tym okresie powinny zostać podjęte prace remontowe; prace które nie zostaną w tym terminie ukończone powinny być wykonywane w godzinach wolnych od zajęć przedszkolnych w miesiącu sierpniu. Wykonawca zobowiązany jest tak prowadzić prace remontowe, aby zapewnić bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku i w jego otoczeniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: W zakresie zadania nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100. W zakresie zadania nr - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do SIWZ); b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ); c) informację o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; d) formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym wydrukowanym w formie uproszczonej (załączniki nr 8 i 9 do SIWZ); e) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- termomodernizacja budynku komunalnego w Rumianku przy ulicy Parkowej 6
Dodano: 2024-07-15 - Budowa i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami w rejonie ul. Storczykowej
Dodano: 2024-07-15 - Remont wiatraka - koźlak w Koźminie Wielkopolskim
Dodano: 2024-07-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-07-14 - Przebudowa budynku dydaktycznego "B" Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87. Zadanie II.
Dodano: 2024-07-13 - Zakończenie robót związanych z realizacją programu inwestycyjnego na terenie nieruchomości położonej w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 250 B
Dodano: 2024-07-12 - Budowa mostu na ul. Olszynowy Zakątek w Dobrzycy
Dodano: 2024-07-12 - „Młode pokolenie w służbie dziedzictwa kultury - renowacja XVIII-wiecznego budynku szkoły – dawnego Pawilonu Pałacu Biskupów Poznańskich”
Dodano: 2024-07-12 - Budowa kanalizacji w miejscowości Ryżyn
Dodano: 2024-07-12