Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd i konserwacja systemów ppoż. w budynkach Urzędu Miasta Poznania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądu i konserwacji systemów ppoż. w budynkach Urzędu Miasta Poznania w podziale na dwie części: CZĘŚĆ I – BUDYNKI URZĘDU MIASTA POZNANIA zlokalizowane przy ul. 3 Maja 46, ul. Libelta 16/20, ul. Gronowa 22 ab, ul. Słowackiego 22, ul. Matejki 50. CZĘŚĆ II – BUDYNEK URZĘDU MIASTA POZNANIA zlokalizowany przy pl. Kolegiackim 17 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 2. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość stosowania prawa opcji na podstawie artykułu 34 ust. 5 ustawy, polegającego na ewentualnym przedłużeniu umowy z Wykonawcą na okres kolejnych 12 miesięcy i kolejny okres 12 miesięcy z zachowaniem tych samych warunków, co w zamówieniu gwarantowanym. Maksymalna ilość przedłużeń wynosi dwa, co oznacza, że maksymalny okres obowiązywania Umowy w przypadku skorzystania z prawa opcji może wynosić łącznie trzydzieści sześć miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji, jeżeli Wykonawca spełni łącznie następujące warunki: a) należyte wykonywanie umowy, z zachowaniem staranności i rzetelności zawodowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, b) brak stwierdzonych rażących uchybień w zakresie realizacji zamówienia gwarantowanego, c) brak naliczonych kar umownych z tytułu braku reakcji na zgłoszenia awaryjne. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w tym przedmiocie w terminie co najmniej 30 dni kalendarzowych przed końcem realizacji zamówienia gwarantowanego. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa opcji. Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę - wymagania zgodne z III.6.SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75251110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (część I) – załącznik nr 6 do umowy; i/lub c) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (część II) – załącznik nr 6 do umowy; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: d) Wypełnione i podpisane załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: e.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. e.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług przeglądów i konserwacji urządzeń przeciwpożarowych
Dodano: 2018-06-15 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest świadczenie usług serwisowych, konserwacji i napraw systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), drzwi przeciwpożarowych i ewakuacyjnych oraz systemów oddymiania w budynkach Politechniki Poznańskiej przez okres 3 lat.
Dodano: 2016-11-07