Przetargi.pl
Świadczenie usług prania bielizny, odzieży i pościeli szpitalnej wraz z dzierżawą na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 30232700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług prania bielizny, odzieży i pościeli szpitalnej wraz z dzierżawą na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi prania bielizny, odzieży, pościeli szpitalnej oraz dzierżawa pościeli, szacunkowa ilość prania asortymentu który jest własnością Zamawiającego to 56 664 kg oraz prania i dzierżawy 720 kompletów pościeli złożonych z poszwy, poszewki i prześcieradła przez okres trwania umowy czyli 24 miesiące. Zakres usługi obejmuje: 1) Pranie wraz z dzierżawą pościeli szpitalnej, 2) Prania pozostałych asortymentów Zamawiającego 3) Odkażanie termiczno-chemiczne 4) Dezynfekcja materacy w komorze dezynfekcyjnej wyposażonej w rejestrator i drukarkę parametrów procesu dezynfekcji 5) Drobne naprawy krawieckie 6) Prasowanie 7) Maglowanie 8) Sortowanie i pakowanie 9) Transport (rozładunek i załadunek) w oznakowanych workach materiałowych na wózkach zabezpieczonych nieprzemakalnym pokrowcem zgodnych z zaleceniami Zamawiającego z podziałem na pościel dzierżawioną oraz własną Zespołu Opieki Zdrowotnej W Brodnicy. 10) Wdrożenie systemu oznakowania bielizny. 2. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 1 do umowy pt. „Opis świadczenia usługi". Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z treścią SIWZ, w tym projektem umowy i jej załącznikiem oraz uzyskanie wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. 3. Zasady realizacji usługi określa ww. zamówienia wzór umowy – zał. nr 5 do SIWZ. 4. Oznaczenie usługi wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych kod CPV: • 98.31.00.00 - 9 • 98.31.50.00 - 4 • 98.31.10.00 – 6 • 98.39.30.00 - 4
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 10 000,00 zł. przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1.pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr rachunku 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi prania asortymentu szpitalnego na rzecz podmiotu służby zdrowia o wartości łącznej usług co najmniej 500.000,00 zł brutto. W celu wykazania spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.) b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Zgodnie z § 2 ust. 4 pkt. 2) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; (Dz. U. z 2016r., poz. 1126 zm.) Zamawiający może żadać: a) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Pozytywną decyzję/opinię Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje zakładem posiadającym zezwolenia/decyzję na pranie bielizny szpitalnej i bielizny skażonej lub równoważny zapis uprawniający Wykonawcę do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia oraz pozytywną decyzję/opinię Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że samochód/samochody, którym/mi świadczone będą usługi posiada/ją dopuszczenie do przewozu przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Formularz ofertowy (druk oferta) - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o którym mowa w art. 25a ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniania warunków postępowania – wg załącznika nr 2 do SIWZ. Oświadczenie to ma stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.4.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.3 Wykaz usług stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 1.4 Referencje, o których mowa w pkt 1.2.1.1 SIWZ 1.5 Polisy, o którym mowa w pkt V.1.2.2. SIWZ 1.6 Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt V.2.2.1. SIWZ (jeżeli dotyczy). 1.7 Pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów, o którym mowa w pkt V.3.1. (jeżeli dotyczy). 1.8 Uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność części oferty - patrz pkt X.6.5. SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach