Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-018 Bydgoszcz, ul. ks. Piotra Skargi
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 525 826 466 , fax. 525 826 469
- Data zamieszczenia: 2019-10-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Ochrony Środowiska Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Bydgoszczy
ul. ks. Piotra Skargi 2
85-018 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 525 826 466, fax. 525 826 469
REGON: 16230000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) urządzenia jednofunkcyjnego - 1 sztuki 2) urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuki, 3) urządzeń wielofunkcyjnych - 2 sztuk 4) urządzeń wielofunkcyjnych – 2 sztuk 5) kserokopiarek - 4 sztuk 6) skanera mobilnego - 1 sztuki 7) drukarek mobilnych - 7 sztuk 8) Skanera stacjonarnego - 1 sztuki szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieści informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3). 3. Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do siwz; 6. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty, w przypadku, gdy: 1) oferta została podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę, 2) oferta została podpisana przez jednego ze wspólników spółki cywilnej. W przypadku, gdy oferta złożona przez wspólników spółki cywilnej, podpisana zostanie przez wszystkich wspólników spółki, pełnomocnictwo nie jest wymagane, 3) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum). W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, instalacja i konfiguracja fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu w związku z realizacją projektów unijnych.
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa kserokopiarki
Dodano: 2019-11-28 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2019-11-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla KPODR w Minikowie
Dodano: 2019-10-23 - Usługa drukowania z dostawą drukarek
Dodano: 2019-01-22 - Usługa drukowania z dostawą drukarek
Dodano: 2018-12-18 - Dzierżawa drukarek laserowych wraz z dostawami materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz dostawy papieru ksero
Dodano: 2018-01-22 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych laserowych A3
Dodano: 2018-01-18 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2017-12-22 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2017-12-06