Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży medycznej oraz wynajmu i prania bielizny pościelowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Ligi Polskiej 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6574290 , fax. 56 6574290
  • Data zamieszczenia: 2023-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki
    Ligi Polskiej 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6574290, fax. 56 6574290
    REGON: 871219178
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie prania bielizny i odzieży medycznej oraz wynajmu i prania bielizny pościelowej dla Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa prania wraz z transportem i wynajmem bielizny pościelowej, kompleksowa usługa prania wraz z transportem bielizny i odzieży medycznej będącej własnością Zamawiającego, wg określenia w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawyPzp, Zamawiający ustala warunki w zakresie:1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.2. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa.a) wykaz minimum 2 usług wykonanych lub wykonywanych w zakresie kompleksowej usługi prania wraz z transportem iwynajmem bielizny ogólnoszpitalnej dla szpitali lub placówek lecznictwa otwartego (w tym m.in. ambulatoriów, przychodni,POZ) oraz wdrożenia systemu RFID, o wartości minimum 300.000,00 zł brutto każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ichwartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodówokreślających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, sąreferencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, ajeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.Jeśli usługa w ramach danego zamówienia (umowy) dotyczy różnego rodzaju dostaw i usług, wykaz powinien określaćtakże wartość usługi odpowiedniej do postawionego przez Zamawiającego warunku, w sposób umożliwiający stwierdzeniespełnienia niniejszego warunku odpowiednio do wymagań SWZ. W odniesieniu do usług (umów) w trakcie realizacji, którychczęść została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazaniei potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Wykaz usług przygotować wg wzoru w Zał. Nr 7 do SWZ.b) wykaz urządzeń (środków transportowych) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz zinformacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada odpowiednie zasoby w tym zakresie, jeśli dysponuje on co najmniej 1 środkiemtransportu przystosowanym do przewozu bielizny szpitalnej i bielizny z placówek lecznictwa otwartego z zachowaniemwymaganej bariery higienicznej, z pozytywną opinią właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego.c) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez Wykonawcę określonych normzapewnienia jakości tj. aktualny certyfikat ISO 13485 obejmujący swoją certyfikacją wykonywanie usług dezynfekcji, prania iwynajmu bielizny dla jednostek służby zdrowia wraz z transportem.Wykonawca może zamiast tego dokumentu, złożyć równoważne podmiotowe środki dowodowe wystawione przez podmiotymające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.UWAGA! - sposób oceny warunków udziału w post. w przypadku oferty wspólnej - wg opisu SWZ.2. Wykonawca może w celu potw. spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach tech. lub zawod. lub sytuacji fin. lub ekon. podmiotów udost. zasoby, niezależnie od charakteru pr. łączących go z nimi stosunków pr.3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udost. zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązaniepodmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.4. Zgodnie z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach