Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Wołczynie.

Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 46200 Kluczbork, ul. M.C. Skłodowskiej
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 173 009
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
    ul. M.C. Skłodowskiej 23
    46200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 173 009
    REGON: 53242100800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczszpitalkluczbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot Leczniczy S.A.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych na rzecz Szpitala Powiatowego w Kluczborku i Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Wołczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez okres 6 miesięcy od daty podpisania umowy kompleksowych usług pralniczych obejmujących pranie (w tym dezynfekcję, prasowanie, maglowanie, składanie) oraz bieżącą reperację (szycie, cerowanie, doszywanie tasiemek itp.) na rzecz Szpitala Powiatowego w Kluczborku mieszczącego się przy ul. M.C. Skłodowskiej 23 oraz Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Wołczynie mieszczącego się przy ul. Kościuszki1. n/w asortymentu w szczególności : a) bielizna pościelowa: prześcieradła, poszwy, poszewki, podkłady bawełniane b) odzież ochronna lekarska i pielęgniarska c) asortyment pozostały: koce, ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, kołdry, poduszki, podkłady gumowe, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, mopy, d) materace zwykłe i przeciwodleżynowe Ilość prania w kilogramach na 6 miesięcy ok. 18.000 kg oraz około 5 szt. materacy CPV - 98310000 – 9 – Usługi prania i czyszczenia na sucho; 98315000 – 4 – Usługi prasowania; 60100000 – 9 – Usługi w zakresie transportu drogowego. 2. Wymagania jakościowe: 1.transport ,dostawa czystej bielizny i odbiór brudnej bielizny szpitalnej i innych asortymentów odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami sanitarno-epidemiologicznymi, oraz przepisami BHP. 2.Odbiór bielizny szpitalnej i innych asortymentów wymienionych w pkt 1a-d oraz ich dostawa, odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 12:00 w systemie wahadłowym bez pustych kursów z / do : Szpitala Powiatowego w Kluczborku ul. M.C. Skłodowskiej 23 oraz Zakładu Opiekuńczo- Leczniczego w Wołczynie ul. Kościuszki 1 (po jednym kursie z / do każdego z tych punktów odbioru). czas wykonania tj: odbioru ze Szpitala, dojazdu do pralni, rozładunku, sortowania, prania, suszenia, prasowania/maglowania, składania, pakowania, załadunku, dojazdu do Szpitala, czas rozładunku, innych niezbędnych w cyklu pralniczym procesów; suma czasu wykonania wszystkich w/w czynności nie może przekroczyć 24 godzin 3 Wykonawca powinien .dysponować odpowiednimi pomieszczeniami do prowadzenia zakładu pralniczego, które spełnia wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 02.02.2011 r. w zakresie wymagań sanitarno-higienicznych jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakłady opieki zdrowotnej (Dz.U. Nr 31 poz. 158 z zm.). 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ilość sztuk i asortyment odebranego prania. Odbieranie czystego prania będzie się odbywało na tej samej zasadzie, co jego zdawanie. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody zaistniałe w związku z wykonaną usługa od momentu odebrania prania brudnego do chwili przekazania prania czystego i jego odbioru przez Zamawiającego. 6. Potwierdzenie wagi czystego prania odbywać się będzie na podstawie weryfikacji wagi określonej przez Wykonawcę u Zamawiającego poprzez ważenie wypranego prania w obecności dwóch stron w miejscu jego odbioru wskazanym przez Zamawiającego. 7. Odbiorca jest upoważniony do sprawdzenia partii dostarczonego prania i w razie stwierdzenia zastrzeżeń do niezwłocznego zgłoszenia reklamacji, która zostanie przez Wykonawcę zamówienia niezwłocznie rozpatrzona i wykonana zgodnie z uzasadnionym życzeniem Zamawiającego. 8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania reklamacji usługi bez dodatkowych kosztów (bezpłatnie), 9. Wykonawca zobowiązany jest również do: 9.1. zabezpieczenia czystej bielizny poprzez pakowanie do zamykanych worków foliowych, a na czas transportu w dodatkowy worek ( opakowanie czystej bielizny musi umożliwić odbiór rodzajowo – asortymentowy bez konieczności otwierania opakowania) 9.2. znakowanie worków z czystą bielizną asortymentowo i wagowo 9.3. transportowanie odzieży ochronnej na wieszakach oraz znakowanie worków z odzieżą ochronną zgodnie z oznaczeniem komórek organizacyjnych 9.4. zapewnienie dokumentacji zdawczo – odbiorczej brudnej i czystej bielizny 9.5. wykonywanie usługi w zakładzie posiadającym barierę higieniczną 9.6. transportowanie bielizny samochodem spełniającym wymogi higieniczne posiadającym wydzieloną cześć na pranie brudne oraz wydzieloną cześć na pranie czyste 9.7. zagwarantowanie ze preparaty używane w pralni, a sklasyfikowane jako wyroby medyczne posiadają Certyfikat CE ( w tym dla noworodków i dzieci) lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 .04. 2004r. o wyrobach medycznych, natomiast w przypadku preparatów sklasyfikowanych jako produkt biobójczy pozwolenie na obrót produktem biobójczym. 9.8 zagwarantowania, że pralnia w której wykonywane będą usługi posiada zezwolenie właściwego organu Sanitarno – Epidemiologicznego na pranie bielizny szpitalnej oraz bielizny zakażonej 9.9. wykonywania na własny koszt okresowych badań na czystość mikrobiologiczną komory dezynfekcyjnej i czystej bielizny ( nie rzadziej niż 4 razy w roku) i przedłożenia uzyskanych wyników Zamawiającemu. 9.10 nie mieszania bielizny szpitalnej brudnej Zamawiającego z bielizną innych szpitali.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - Aktualną pozytywną opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej dla miejsca wykonywania usługi prania o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą, w tym utrzymywaniu zakładu w należytym stanie higieniczno - sanitarnym w sposób zapobiegający zakażeniom i chorobom zakaźnym, Jeżeli informacje, wymagane z Państwowej Inspekcji Sanitarnej wynikają z protokołu kontroli albo innego dokumentu wystawionego przez Inspekcję Sanitarną, zamiast opinii Wykonawca może załączyć protokół kontroli albo inny dokument, jeżeli stwierdza on aktualny stan faktyczny. Nie złożenie wymienionych w niniejszym punkcie dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty po wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach