Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 24 miesięcy od podpisania umowy.

Szpital Powiatowy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Miodowa 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6740361 , fax. 032 6721532
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy
    ul. Miodowa 14 14
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6740361, fax. 032 6721532
    REGON: 27627111000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzawiercie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 24 miesięcy od podpisania umowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Szpitala Powiatowego w Zawierciu kompleksowych usług pralniczych, obejmujących: pranie, dezynfekcję, prasowanie, maglowanie i drodne naprawy szwalnicze n/w asortymentu, w ilości ok. 238 000 kg w skali 24 miesięcy w tym: - bielizna pościelowa i asortyment różny - poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, obrusy, koce, ręczniki, ścierki, firany, zasłony, serwetki , kołdry, podkłady bawełniane odzież robocza i ochronna, worki bieliźniarskie, piżamy, szlafroki, pokrowce, narzuty, itp. w ilości ok. 190 000 kg - bielizna operacyjna - kompresy , operatory, ubrania operacyjne, maski, czapki, itp. - w ilości ok. 48 000 kg. Ilości podane przez Zamawiającego powyżej są ilościami szacunkowymi, które mogą ulec zmianie w zależności od ilości hospitalizowanych pacjentów. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonane zamówienie. 2. Czas wykonania usługi nie może przekroczyć 24 godzin od momentu odebrania od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania przez Wykonawcę czystej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności zamawiający warunkuje udział wykonawcy, który ma zarejestrowaną działalność gospodarczą.. Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia: Do potwierdzenia: - polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia: a/ wykazem wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej jedną tego typu usługę o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości brutto nie niższej niż 300 000 zł. Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia. - wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. b/ Wykazem wszystkich środków i preparatów jakie Wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej wymagane na podstawie aktualnych przepisów : - deklaracja zgodności CE dla środków dezynfekcyjnych, - wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub do Rejestru Produktów Biobójczych dla środków piorąco-dezynfekujących, - atesty uprawnionych instytucji ( np. PZH, Instytut Matki i dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka) dla środków przeznaczonych do prania bielizny niemowlęcej, noworodkowej i dziecięcej). - karty charakterystyki wszystkich środków jakie będą używane w procesie prania. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. Do potwierdzenia: - oświadczeniem Wykonawcy według wzoru określonego w załączniku nr 4 . 5. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: Pralnia musi spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn 10.11.2006r. Transport powinien być dostosowany do przewozu bielizny szpitalnej. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w zakładach opieki zdrowotnej ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. Środki do prania i dezynfekcji winny posiadać dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: a/ Opinia sanitarna właściwej terenowo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzająca, że wyposażenie oraz pomieszczenia pralni spełniają wymagania techniczno-organizacyjne oraz sanitarne do prowadzenia działalności polegającej na praniu i transporcie bielizny szpitalnej, określone w aktach prawnych oraz w załączniku do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. nr 213, poz. 1568) a także że środki transportu są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej. b/ Opis technologii prania bielizny szpitalnej, w tym moduły prania i dezynfekcji bielizny. c/ Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania środków i preparatów, jakie Wykonawca będzie używał do realizacji umowy ( Deklaracje zgodności, Certyfikaty CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych lub do Rejestry produktów biobójczych. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana poprzez zastosowanie formuły spełnia- nie spełnia poprzez ocenę wymaganych oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VII, pkt.1-4. Wykonawca, który nie potwierdzi spełnienia warunków udziału zostanie wykluczony z postępowania, po wyczerpaniu przez zamawiającego dyspozycji wynikającej z treści art. 26 ust. 3, tj. wezwania do uzupełnienia dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: - wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełniony formularz cenowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, - informacje ogólne o wykonawcy wg załącznika nr 3, - oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości przedmiotu, daty i miejsca wykonania, odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.(załącznik nr 6), - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty, - wykaz środków i preparatów piorących jakie Wykonawca zamierza używać do realizacji umowy, - polisa lub inny dokument , potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł, - opinia sanitarna właściwej terenowo Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej stwierdzająca, że wyposażenie oraz pomieszczenia pralni spełniają wymagania techniczno-organizacyjne oraz sanitarne do prowadzenia działalności polegającej na praniu i transporcie bielizny szpitalnej, określone w aktach prawnych oraz w załączniku do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 10 listopada 2006r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej ( Dz. U. nr 213, poz. 1568) a także że środki transportu są przystosowane do przewozu bielizny szpitalnej. - Opis technologii prania bielizny szpitalnej, w tym moduły prania i dezynfekcji bielizny. - Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania środków i preparatów, jakie Wykonawca będzie używał do realizacji umowy ( Deklaracje zgodności, Certyfikaty CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych lub do Rejestry produktów biobójczych, atesty, karty charakterystyki) zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. VII pkt.3, ppkt b.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach