Powiatowy Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 56400 Oleśnica, Ostrowina
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3148756, 3148748 , fax. 713 148 754
- Data zamieszczenia: 2018-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej
Ostrowina 21
56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
tel. 071 3148756, 3148748, fax. 713 148 754
REGON: 30135100000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia: 1. pranie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów będących własnością Zamawiającego (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, ręczniki, szlafroki, piżamy, koszule nocne, serwetki, serwety, koce, narzuty, kołdry, poduszki, materace, firany, zasłony, mundurki pracowników) w ilości do 72 000kg w okresie realizacji zamówienia: a. czyszczenie oraz dezynfekcja bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów b. maglowanie lub prasowanie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów w zależności od potrzeb c. segregacja czystego prania z podziałem na oddziały d. pakowanie czystego prania w opakowania e. codzienne przyjmowanie prania brudnego z poszczególnych oddziałów f. codzienny odbiór prania czystego przez Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego w ramach usługi takiej ilości czystego prania, że zapewni ona zaspokojenie bieżących potrzeb Zamawiającego 3. czyste pranie powinno być opakowane przez Wykonawcę z opisem na poszczególne oddziały 4. przekazywanie prania czystego i odbiór prania brudnego każdorazowo odbywać się będzie za pokwitowaniem przez pracownika Wykonawcy 5. w przypadku niedoprania asortymentów oddanych do prania usługa zostanie wykonana powtórnie na koszt Wykonawcy nie później niż w ciągu dwóch dni od momentu stwierdzenia w/w defektu 6. czas wykonania usługi prania wodnego i dezynfekcji wynosi do 72 godz. od chwili odbioru od Zamawiającego 7. Wykonawca na czas trwania umowy dostarczy Zamawiającemu worki do transportu brudnego prania o ładowności do 15 kg w ilości niezbędnej do wykonania usługi 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami i wymaganiami sanitarnymi wobec organów kontroli (PIP, Sanepid itd.) 9. Wykonawca udostępni kopię protokołów kontroli poszczególnych organów kontroli na każde żądanie Zamawiającego 10. wymagane jest stosowanie technologii prania wodnego z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych w procesie termiczno-chemicznym; środki piorące i dezynfekujące muszą działać na grzyby, bakterie i wirusy w temperaturze od 40 stopni C 11. Zamawiający może odmówić przyjęcia prania czystego w sytuacji: • wykonania usługi niezgodnie z umową • niewłaściwie opakowane • niedopranej, zniszczonej i żądać wymiany na nową 12. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ciągłość usług w przypadku wystąpienia awarii urządzeń pralniczych 13. Zamawiający przewiduje określenie wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1; 1. wypełnione formularze asortymentowo-cenowy - załączniki nr 2 2. pełnomocnictwo - Wykonawcy wspólnie składający ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP - załącznik nr 5; (składane w terminie do trzech dni po wyborze oferty Wykonawcy na żądanie Zamawiającego); 4. podpisany projekt umowy - załącznik nr 6.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oklejenie przeszkleń okien, drzwi, witryn folią matową „mleczną” lub „szronioną” nieprzezierną w pomieszczeniach punktu szczepień zlokalizowanych w budynku przy ulicy MSC 50/52.
Dodano: 2022-02-14 - Porozumienie zawarte dnia 30.04.2021 r. w sprawie Organizacji Punktu Szczepień Powszechnych realizowanym przez Gminę Ząbkowice Śląskie we współpracy z podmiotem wykonującym działalność leczniczą tj. Centrum Medyczne Salus Sp.zo.o.
Dodano: 2021-06-21 - Porozumienie w sprawie Organizacji Punktu Szczepień Powszechnych realizowanym przez Gminę Ząbkowice Śląskie we współpracy z podmiotem wykonującym działalność leczniczą tj. Centrum Medyczne Salus Sp.zo.o.
Dodano: 2021-06-17 - Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
Dodano: 2020-11-25 - Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Dodano: 2020-10-08 - Świadczenie usług : muzykoterapeuty, dietetyka , kucharza, radcy prawnego, psychologa, fizjoterapeuty pielęgniarki oraz cukiernika w Dziennym Domu Senior + w Osieku
Dodano: 2020-06-05 - Niwelacja hałd i zagłębień w południowo zachodniej części Zbiornika Mietkowskiego – dostosowanie zbiornika do wymagań siedliskowych gatunków ptaków
Dodano: 2019-12-23 - Sprzątanie guana nietoperzy w obszarze Natura 2000 Ostoja nad Bobrem PLH020054 - 2
Dodano: 2019-11-07 - "Aranżacja dekoracji świąteczno - noworocznej w Jeleniej Górze w sezonie 2019/2020; 2020/2021; 2021/2022"
Dodano: 2019-10-29 - Sprzątanie guana nietoperzy w obszarze Natura 2000 Ostoja nad Bobrem PLH020054
Dodano: 2019-10-29