Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie

Powiatowy Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Ostrowina
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3148756, 3148748 , fax. 713 148 754
  • Data zamieszczenia: 2018-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej
    Ostrowina 21
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3148756, 3148748, fax. 713 148 754
    REGON: 30135100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1. pranie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów będących własnością Zamawiającego (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, ręczniki, szlafroki, piżamy, koszule nocne, serwetki, serwety, koce, narzuty, kołdry, poduszki, materace, firany, zasłony, mundurki pracowników) w ilości do 72 000kg w okresie realizacji zamówienia: a. czyszczenie oraz dezynfekcja bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów b. maglowanie lub prasowanie bielizny pościelowej oraz pozostałych asortymentów w zależności od potrzeb c. segregacja czystego prania z podziałem na oddziały d. pakowanie czystego prania w opakowania e. codzienne przyjmowanie prania brudnego z poszczególnych oddziałów f. codzienny odbiór prania czystego przez Zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia do Zamawiającego w ramach usługi takiej ilości czystego prania, że zapewni ona zaspokojenie bieżących potrzeb Zamawiającego 3. czyste pranie powinno być opakowane przez Wykonawcę z opisem na poszczególne oddziały 4. przekazywanie prania czystego i odbiór prania brudnego każdorazowo odbywać się będzie za pokwitowaniem przez pracownika Wykonawcy 5. w przypadku niedoprania asortymentów oddanych do prania usługa zostanie wykonana powtórnie na koszt Wykonawcy nie później niż w ciągu dwóch dni od momentu stwierdzenia w/w defektu 6. czas wykonania usługi prania wodnego i dezynfekcji wynosi do 72 godz. od chwili odbioru od Zamawiającego 7. Wykonawca na czas trwania umowy dostarczy Zamawiającemu worki do transportu brudnego prania o ładowności do 15 kg w ilości niezbędnej do wykonania usługi 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z aktualnie obowiązującymi przepisami i wymaganiami sanitarnymi wobec organów kontroli (PIP, Sanepid itd.) 9. Wykonawca udostępni kopię protokołów kontroli poszczególnych organów kontroli na każde żądanie Zamawiającego 10. wymagane jest stosowanie technologii prania wodnego z zastosowaniem środków dezynfekcyjnych w procesie termiczno-chemicznym; środki piorące i dezynfekujące muszą działać na grzyby, bakterie i wirusy w temperaturze od 40 stopni C 11. Zamawiający może odmówić przyjęcia prania czystego w sytuacji: • wykonania usługi niezgodnie z umową • niewłaściwie opakowane • niedopranej, zniszczonej i żądać wymiany na nową 12. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ciągłość usług w przypadku wystąpienia awarii urządzeń pralniczych 13. Zamawiający przewiduje określenie wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29.4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1; 1. wypełnione formularze asortymentowo-cenowy - załączniki nr 2 2. pełnomocnictwo - Wykonawcy wspólnie składający ofertę zobowiązani są przedłożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść Pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP - załącznik nr 5; (składane w terminie do trzech dni po wyborze oferty Wykonawcy na żądanie Zamawiającego); 4. podpisany projekt umowy - załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach