Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH BIELIZNY SZPITALNEJ

Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 47-51
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 285 40 58 , fax. 32 384 54 04
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
    ul. Pyskowicka 47-51 47-51
    42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 32 285 40 58, fax. 32 384 54 04
    REGON: 24151294000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH BIELIZNY SZPITALNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, materacy, pokrowców na materace, koców, poduszek, oraz odzieży operacyjnej, ubrań medycznych i innych (np. firany, zasłony, obrusy), dezynfekcja chemiczno- termiczna, suszenie, prasowanie, maglowanie, pakowanie, naprawy krawieckie oraz transport, a.Szacunkowa ilość (usługi) będącej przedmiotem zamówienia w okresie trwania umowy (24 miesiące) - 187 524,00 kg bielizny i pościeli szpitalnej. 2) Odbieranie bielizny brudnej odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godziny 14.00 środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny brudnej z magazynu bielizny brudnej szpitala przy ul. Pyskowickiej 47-51 oraz od poniedziałku do soboty do godziny 09:00 ze szpitala przy ul. Opolskiej 21. 3) Dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie codziennie od poniedziałku do soboty do godziny 8:00 środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny czystej do magazynu bielizny szpitala przy ul Pyskowickiej 47-51. 4) Osoba dostarczająca bieliznę obowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór - fartuch ochronny i rękawice ochronne. 5)Bielizna czysta przywożona z pralni musi być sucha, poskładana i zapakowana asortymentowo w worki ochronne na wózkach jezdnych, co zapewni Wykonawca. Zamawiający nie dopuszcza worków foliowych nieperforowanych. Bielizna ważona będzie w magazynie Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy i Zamawiającego. 6)Dezynfekcję wózków jezdnych zapewnia Wykonawca. 7)Ubrania medyczne wyprasowane, dostarczane na wieszakach i zabezpieczone opakowaniem ochronnym. 8)Ubrania, fartuchy operacyjne i bielizna operacyjna powinny być pozbawione nadmiaru pyłków bawełnianych. 9)Ubrania operacyjne (spodnie i bluzy, sukienki ) mają być poddane procesowi maglowania. 10)Bielizna operacyjna pakowana oddzielnie w workach ochronnych. 11)Bielizna noworodkowa: pieluchy, kaftaniki pakowana oddzielnie w worki siatkowe duże i małe odpowiednio do asortymentu tj. duże do pieluch i małe do kaftaników, dostarczone przez Wykonawcę w dostatecznej ilości. 12)Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. 13)Wykonawca rozlicza się z ilości wypranej bielizny do 2 dni od dnia pobrania do pralni. W przypadku wystąpienia braków Wykonawca zobowiązany jest do ich uzupełnienia w danym asortymencie i kolorze w ciągu 2 dni. 14)Wykonawca rozlicza się z ilości wypranych materacy, pokrowców na materace, poduszek, koców do 5 dni od dnia pobrania do pralni. W przypadku wystąpienia braków, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia w ciągu 2 dni. 15)Wykonawca rozlicza się z wykonywanej usługi pralniczej na drukach spis bielizny. Jego zaopatrzenie na każdy Oddział zapewnia Wykonawca. 16)Wykonawca poza kompleksową usługą prania, zapewnia wykonanie drobnych napraw bielizny takich jak: przyszywanie guzików, naprawa zamków, nappów, troczków, zszywanie rozdarć, uzupełnianie brakujących gumek. 17)W przypadku utraty bądź zniszczenia powierzonej bielizny (bielizna odbarwiona, podarta) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody poprzez wyrównanie ilości brakującej bielizny, (bielizna winna być tego samego rodzaju i jakości), bądź zapłaty jej równowartości w cenie określonej przez Zamawiającego. 18)Wykonawca musi zapewnić dostępność komory dezynfekcyjnej oraz czyszczenia chemicznego w przypadku konieczności wykonania takiej usługi. 19)Wykonawca raz na kwartał na swój koszt ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wyniki badań mikrobiologicznych potwierdzających skuteczność przeprowadzanych procesów prania i dezynfekcji oraz dezynfekcji wózków transportowych. Wyniki badań należy dostarczyć Pielęgniarce Epidemiologicznej Szpitala. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo wykonania własnych wymazów mikrobiologicznych w chwili dostarczenia bielizny do magazynu Zamawiającego w obecności pracownika Wykonawcy.W przypadku niewłaściwych wyników mikrobiologicznych koszt badania pokrywa Wykonawca. 20)Wykonawca winien zapewnić dezynfekcję chemiczno - termiczną w procesie prania wodnego. 21)Wykonawca zastosuje się do wytycznych dotyczących prania, zgodnie z instrukcją prania umieszczoną na bieliźnie, pościeli lub innych wyrobach przekazanych do pralni. 22)Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę technologii prania gwarantującej wysoką jakość świadczonej usługi. 23)Środek transportu musi zapewnić podział komory załadunkowej na stronę czystą i brudną. 24)Zamawiającemu przysługuje prawo do reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania Usługi. 25)Usługi będą wykonywane zgodnie z wymogami sanitarno - epidemiologicznymi obowiązującymi w pralniach wykonujących usługi na rzecz jednostek ochrony zdrowia z zastosowaniem środków piorąco - dezynfekujących skutecznie działających na B, F,V, Tbc, spory w tym Clostridium diflficile 26)Usługi będą wykonywane przy użyciu środków piorących dopuszczonych do obrotu, posiadających odpowiednie certyfikaty, a w przypadku bielizny noworodkowej pieluch przy użyciu środków posiadających również pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka Centrum Opieki na Dzieckiem lub innej równoważnej instytucji 27)Zamawiającemu zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli, w zakresie stosowania przez Wykonawcę w procesie świadczonych usług pralniczych, środków piorących i dezynfekcyjnych. 28)Podstawą do rozliczenia płatności za usługi będące przedmiotem zamówienia będzie ilość bielizny czystej zatwierdzona przez Wykonawcę i Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł 2. Forma wadium.2.1. Wadium należy wnieść w następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.:1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych,4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 2.2 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a)zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, b)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczonego - Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51, e)wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/ubezpieczyciela, f) określenie okresu ważności gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie z gwarancji powstaje oraz wygasa, g) określenie, że gwarancja jest bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, lub odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, h) wykaz elementów, jakie powinny zawierać poręczenia bankowe/poręczenia innej instytucji (tj. poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej/poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09/11/2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.): zobowiązanie banku/innej instytucji do zapłaty sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, wskazanie podmiotu, za który bank/inna instytucja dokonuje poręczenia, dokładna nazwa zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, kwota do wysokości, której bank/ inna instytucja będzie zobowiązany, określenie okresu ważności poręczenia, tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego:ING Bank Śląski 18 1050 1230 1000 0023 5096 9750 Zaleca się umieszczenie dopisku wadium dot. numeru sprawy WSP-DZP-2100-87/2014. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3.2. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w następujący sposób: TRWALE spiąć z ofertą kserokopię wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, oryginał wadium, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi,że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktu 6.2 poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6. Utrata wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach