Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
- Data zamieszczenia: 2014-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 8 8
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
REGON: 24129721700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług pralniczych wraz z transportem bielizny szpitalnej dla Szpital w Knurowie Sp. z o.o. do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Szacunkowo przyjmuje się ilość pranej bielizny szpitalnej (suchego prania) ok. 70000 kg na czas trwania umowy z lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów: Oddział Chorób Wewnętrznych I, Oddział Chorób Wewnętrznych II, Oddział Chirurgii Ogólnej, Oddział Położniczo-Ginekologiczny, Blok Porodowy, Oddział Noworodków i Wcześniaków, Blok Operacyjny, Oddział Onkologiczny oraz pozostałe komórki organizacyjne. Pranie bielizny szpitalnej, operacyjnej, noworodkowej, skażonej połączonej z dezynfekcją chemiczno-termiczną zgodnie z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia. Ilości podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi na okres realizacji zamówienia. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości zamawianych usług, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. W związku z charakterem wykonywanych przez Zamawiającego świadczeń Zamawiający prosi o złożenie do oferty oświadczenia - Załącznik nr 10. Zamawiający oświadcza, że nie złożenie oświadczenia - Załącznik nr 10 jak również złożenie go z treścią negatywną nie będzie miało żadnego wpływu na wynik ogłoszonego przetargu, natomiast jeżeli Wykonawca złoży niniejsze oświadczenie w ofercie to jego treść zostanie wpisana do przedmiotowej umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje rozliczania w walutach obcych. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2015 r. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 207000 euro. Zamawiający nie przewiduje zebrania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalknurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Leasing pościeli i bielizny oraz usługi pralnicze wraz z transportem brudnej i czystej bielizny dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Myszkowie
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-06-02 - kompleksowe usługi pralnicze dla SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TAG-40-PN/6-2016)
Dodano: 2016-05-16 - Wykonanie usług pralniczych (2)
Dodano: 2016-05-10 - Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2016-04-21 - Wykonanie usług pralniczych
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. na 2017 rok: Część I: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników Centralnego Zakładu Odwadnia Kopalń Część II: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Centrum Część III: Świadczenie usług w zakresie prania odzieży roboczej i ocieplanej dla pracowników KWK Makoszowy.
Dodano: 2016-04-15 - Świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wdrożeniem systemu RFID UHF lub równoważnego, załadunkiem, rozładunkiem i transportem bielizny
Dodano: 2016-04-15 - Usługa prania
Dodano: 2016-04-12 - Usługi prania i maglowania dla OKS CIS w Szczyrku. Oznaczenie sprawy: OZ/U/16/6/MW
Dodano: 2016-04-07