Przetargi.pl
"Świadczenie usług powszechnych na rzecz Urzędu Miasta w Brzegu oraz realizowanie przekazów pocztowych w latach 2021-2022"

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 169 950 , fax. 774 169 952
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu
    ul. Robotnicza 12
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 774 169 950, fax. 774 169 952
    REGON: 53051784000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Świadczenie usług powszechnych na rzecz Urzędu Miasta w Brzegu oraz realizowanie przekazów pocztowych w latach 2021-2022"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 roku Prawo pocztowe, w obrocie krajowym i zagranicznym przez Wykonawcę – Operatora pocztowego – w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek nie doręczonych na rzecz Gminy Brzeg – Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, a także zwrotu zwrotnych potwierdzeń odbioru, oraz realizowanie przekazów pocztowych z tytułu świadczeń pieniężnych dla beneficjentów, polegających na doręczaniu, wypłacie adresatom na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej określonych kwot pieniężnych. Szczegółowe zestawienie obejmujące zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do umów zgodnie z podziałem zadania na 2 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (Część nr 1- załącznik nr 1/1do SIWZ i Część nr 2- załącznik nr 1/2 do SIWZ), 2) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowią załączniki nr 3/1 i nr 3/2 do SIWZ, 3) oświadczenie dotyczące spełniania przesłanek określonych w art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy Pzp skutkujących wykluczeniem z postępowania – wzór oświadczenia stanowią załączniki nr 4/1 i 4/2 do SIWZ, 4) wypełnione formularze cenowe (odpowiednio dla każdej z części) – dla części nr 1 załącznik do wzoru umowy na część nr 1, dla części nr 2 załącznik do wzoru umowy na część nr 2 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowią załączniki nr 6/1 i 6/2 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 6) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 7) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach