Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA GMINY KLUCZBORK NA 2024 ROK

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    REGON: 531413001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA GMINY KLUCZBORK NA 2024 ROK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe,), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2023 r. poz.1640 z późn. zm.) dla jednostek organizacyjnych Gminy Kluczbork tj.- Urząd Miejski w Kluczborku, ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork;- Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych; ul. Wolności 1a; 46-200 Kluczbork;- Środowiskowy Dom Samopomocy;- Ośrodek Sportu i Rekreacji ;- Ośrodek Pomocy Społecznej;- Administracja Oświaty w Kluczborku;- Gminna Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego w Kluczborku;- Publiczne Przedszkole nr 1 w Kluczborku;- Publiczne Przedszkole nr 2 w Kluczborku; - Publiczne Przedszkole nr 5 w Kluczborku;- Publiczne Przedszkole nr 7 w Kluczborku;- Publiczne Przedszkole nr 8 w Kluczborku;- Publiczne Przedszkole w Bogacicy;- Szkoła Podstawowa nr 1 w Kluczborku;- Szkoła Podstawowa nr 2 w Kluczborku;- Szkoła Podstawowa nr 5 w Kluczborku;- Szkoła Podstawowa w Bąkowie;- Szkoła Podstawowa w Bogacicy;- Szkoła Podstawowa w Kujakowicach Dolnych;- Szkoła Podstawowa w Kuniowie;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ;3. Usługa będzie świadczona przez 5 dni roboczych w tygodniu od poniedziałku do piątku;4. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w zestawieniu usług pocztowych podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego Cennika usług Wykonawcy. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie świadczona zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1640), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, międzynarodowymi przepisami pocztowymi tj. wiążącymi Rzeczypospolitą Polską umowami międzynarodowymi dotyczącymi świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego. Kod zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:64110000 – 0 - Usługi pocztowe;64112000 – 4 - Usługi pocztowe dotyczące listów;64113000 – 1 – Usługi pocztowe dotyczące paczek;60160000 – 7 – Drogowy transport przesyłek pocztowych;6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających;7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które wykażą, że:1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówO udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą,że- posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r, Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2023r. 1640)Spełnienie wyżej wymienionego warunku musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz inne podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca.2. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:- posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.:Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe,)w ramach jednej umowy dla jednego podmiotów o wartości rocznej nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach