Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na wykonaniu weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie inwestycji w ramach PROW 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 wdrażanych przez Buro Wsparcia Inwestycyjnego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Nowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 156 314 , fax. 862 164 513
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Nowa 2
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 156 314, fax. 862 164 513
    REGON: 10613083000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na wykonaniu weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie inwestycji w ramach PROW 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 wdrażanych przez Buro Wsparcia Inwestycyjnego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na wykonaniu weryfikacji kosztorysów inwestorskich przedkładanych przez wnioskodawców ubiegających się o dofinansowanie inwestycji w ramach PROW 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 wdrażanych przez Buro Wsparcia Inwestycyjnego Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR, pod kątem elementów wskazanych w Załączniku nr 1 i nr 9 do wzoru Umowy (Załącznik nr 6 do Specyfikacji) 2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71-24-20-00-6 przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów. 3. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego dokumentacji, na podstawie Protokołu przekazania dokumentacji wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do wzoru Umowy, ma obowiązek przystąpić do jego I weryfikacji zgodnie ze wskazaniami w procedurze Agencji dotyczącej oceny merytorycznej kosztorysów inwestorskich, stanowiącej Załącznik nr 9 do wzoru Umowy i po jej zakończeniu, w terminie 5 dni roboczych od daty protokolarnego przekazania dokumentacji dla danego kosztorysu, przekazać Zamawiającemu Weryfikację kosztorysu na roboty budowlane sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do wzoru Umowy z opisem wszystkich spostrzeżeń, uwag i nieprawidłowości w oryginale oraz elektronicznie w wersji edytowalnej, zwaną w dalszej części Umowy „Weryfikacją” wraz z Protokołem Odbioru „Weryfikacji” i wraz z dokumentacją, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do wzoru Umowy. 2) Zamawiający przekaże wnioskodawcy sporządzoną przez Wykonawcę „Weryfikację” celem poprawienia, uzupełnienia kosztorysu zgodnie z zaleceniami Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek wskazać szczegółowe uwagi do weryfikowanych pozycji kosztorysów w takiej formie, aby poprawa pozycji i interpretacja błędów nie stanowiły problemów dla osoby sporządzającej kosztorys. 3) Zamawiający, po otrzymaniu od wnioskodawcy poprawek, uzupełnień, przekaże je niezwłocznie Wykonawcy celem powtórnej weryfikacji wyłącznie tych pozycji kosztorysu, co do których Wykonawca stwierdził nieprawidłowości. 4) Wykonawca po otrzymaniu poprawek, uzupełnień, w formie protokolarnego przekazania dokumentacji dla danego kosztorysu (Załącznik nr 3a do wzoru Umowy), w przeciągu 5 dni roboczych od daty przekazania dokona sprawdzenia otrzymanych poprawionych pozycji kosztorysowych i ma obowiązek przekazać Zamawiającemu ponowną „Weryfikację” z opisem wszystkich spostrzeżeń, uwag i nieprawidłowości w oryginale oraz elektronicznie w wersji edytowalnej wraz z Protokołem Odbioru „Weryfikacji” wraz z dokumentacją – II weryfikacja (Załącznik nr 3a do wzoru Umowy). 5) W sytuacji, gdy wnioskodawca błędnie naniesie poprawki lub błędnie dokonana uzupełnień nastąpi powtórzenie procedury wskazanej w ust. 2 ppkt 1)-4) § 1 wzoru Umowy (III weryfikacja). 6) W przypadku, gdy po III weryfikacji w kosztorysie wnioskodawcy nadal będą występowały błędy, decyzja o kolejnej poprawie przez wnioskodawcę i ponownej weryfikacji pozycji kosztorysowych przez Wykonawcę zależeć będzie od decyzji Zamawiającego (kolejna weryfikacja). 7) Protokół (Załącznik nr 3a) określa ilość pozycji kosztorysu przekazanego przez Zamawiającego do weryfikacji, zaś Wykonawca w Protokole zwrotu ma obowiązek wskazać ilość pozycji, które zostały w danej weryfikacji sprawdzone i stawić będą podstawę do wypłaty wynagrodzenia (wybrane zgodnie z instrukcją do oceny merytorycznej kosztorysu). 8) Zamawiający nakłada na Wykonawcę obowiązek współpracy polegający na umożliwieniu bezpośredniego kontaktu Wykonawcy i wnioskodawcy w zakresie udzielania wyjaśnień, konsultacji dotyczących uwag i błędów w celu niezwłocznego naprawienia błędów w kosztorysie. Każdorazowo Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia notatki dotyczącej zakresu złożonych przez wnioskodawcę wyjaśnień i przekazania jej wraz z kompletem weryfikowanej dokumentacji. W miesiącu kalendarzowym Zamawiający przekaże Wykonawcy do weryfikacji ok 50 kosztorysów podlegających I weryfikacji z zastrzeżeniem, że Wykonawca będzie odbierał kosztorysy osobiście raz w tygodniu w dni pracujące od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 14:30. 4. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy, wypełniając punkt X Formularza ofertowego (Załącznik nr 1A, 1B, 1C do Specyfikacji).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71242000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunku na podstawie analizy treści Oświadczenia Wykonawcy dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do Specyfikacji)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1A, 1B, 1C do Specyfikacji), 2) oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) – oferta musi być podpisana przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania Wykonawców (wspólników) w niniejszym postępowaniu – zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym na podstawie art. 23 ust. 2 Ustawy, które należy załączyć do oferty, 3) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (Załącznik nr 4 do Specyfikacji). Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 5 do Specyfikacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach