Przetargi.pl
Budowa ogrodzenia Targowiska Miejskiego przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15-110 Białystok, ul. Kombatantów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 539 800 , fax. 856 539 800
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
    ul. Kombatantów 4
    15-110 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 539 800, fax. 856 539 800
    REGON: 50001472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lech.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ogrodzenia Targowiska Miejskiego przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa, wraz z dostawą materiałów i urządzeń, ogrodzenia Targowiska Miejskiego od strony ul. Kawaleryjskiej i od strony ul. Ciołkowskiego o łącznej długości ok. 311,0 m [od ul. Kawaleryjskiej ok. 77,0 m i od ul. Ciołkowskiego ok. 234,0 m tylko do bramy nr 5 ze względu na inwestycję dotycząca „Hal Targowych”, w ramach której realizowane będzie ogrodzenie od bramy nr 5 do stadionu wraz z bramą nr 5], oraz zapewnienie, w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy, serwisu gwarancyjnego dla zamontowanych bram i furtki wraz z wymianą zużytych elementów. W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) rozbiórka istniejącego ogrodzenia składającego się ze słupków stalowych, przęseł z siatki w ramach i cokołu betonowego, 4 bram otwieranych i 1 furtki, o łącznej długości ok. 311 m, 2) przygotowanie terenu pod nowe ogrodzenie: niwelacja terenu na szerokości ok. 2,0 m, usunięcie humusu, gruzu i innych przeszkód z ich wywiezieniem, wycinka i wykarczowanie pojedynczych krzaków i samosiejek, podcięcie drzew, 3) roboty wykończeniowe polegające na wyrównaniu terenu przylegającego, zahumusowanie i obsianie trawą, 4) uporządkowanie i uprzątnięcie terenu po robotach związanych z rozbiórką i budową nowego ogrodzenia, 5) sporządzenie i przekazanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej – mapa zarejestrowana w ośrodku w 3 egz. (wersja papierowa i wersja elektroniczna [DWG i PDF]. 6) przegląd serwisowy bram i furtki wraz z wymianą zużytych elementów co najmniej raz w roku, w okresie gwarancji. Wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w § 7 obejmuje zarówno przeglądy jak i wymianę zużytych elementów. Liczba przeglądów serwisowych w okresie gwarancji jest kryterium oceny ofert opisanym w pkt 24. 2. Miejscem realizacji robót budowlanych jest teren Targowiska Miejskiego w Białymstoku przy ulicy Kawaleryjskiej 19/23. Dokonanie wizji lokalnej możliwe jest od poniedziałku do piątku, w godzinach tj. od 8.00 do 15.00. Po zgłoszeniu do Zamawiającego wniosku o przeprowadzenie wizji lokalnej pisemnie, emailem lub faksem zostanie wyznaczona data i godzina wizji oraz wyznaczony pracownik Zamawiającego, upoważniony do oprowadzenia Wykonawcy/Wykonawców. Celem wizji lokalnej będzie zapoznanie Wykonawcy/Wykonawców z terenem objętym przedmiotem zamówienia. 3. Zakres rzeczowy i asortymentowy robót określa przedmiar robót stanowiący element pomocniczy, OPZ i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. W niniejszym postępowaniu przewidziano rozliczenie ryczałtowe. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie składania ofert, na podstawie SIWZ. Nie dotyczy to warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie składania ofert. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby przy realizacji za-mówienia, Wykonawca zatrudnił na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 poz. 1666) osoby, które będą wykonywały roboty: rozbiórkowe, wykonanie dołów pod słupki, ustawienie słupków, prace fundamentowe, montaż ogrodzenia, na cały okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu Prawa budowlanego. Ustalenie wymiaru cza-su pracy Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy lub podwykonawcy. Obowiązki Wykonawcy lub podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane we wzorze umowy. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Wymagany okres gwarancji na prace i materiały dostarczone przez Wykonawcę objęte przedmiotem umowy wynosi 36 miesięcy. Wymagany okres gwarancji na dostarczone przez Wykonawcę bramy i furtkę wynosi 36 miesięcy. Okresy gwarancji liczone będą od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych i montażowych. 10. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z poda-niem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 11. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający może dopuścić za zgodą autora dokumentacji, materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł). Szczegółowe postanowienia dotyczące wnoszenia, zwrotu i utraty wadium zawiera SIWZ tom I IDW pkt 12.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do IDW), b) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru, c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp (wzór: załącznik nr 2 do IDW), e) oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (wzór: za-łącznik nr 3 do IDW), f) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie (jeżeli Wykonawca, dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) – załącznik nr 5 do IDW, oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca niniejsze zobowiązanie, jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego, g) dowód wniesienia wadium. informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane są w SIWZ tom I IDW pkt 26. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcą lub Wykonaw-cami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia – załącznik nr 4 do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach