Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu Gminy Swarzędz w szkołach w 2023 roku - część 5.

Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Poznańska 25
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616512650 , fax. 616512654
  • Data zamieszczenia: 2023-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Swarzędzu
    Poznańska 25
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. 616512650, fax. 616512654
    REGON: 631000187
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu Gminy Swarzędz w szkołach w 2023 roku - część 5.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług polegających na przygotowaniu i wydawaniu dwudaniowych obiadów uczniom z terenu Gminy Swarzędz w szkołach w 2023 roku.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w placówkach: Szkoła Podstawowa nr 1 w Zalasewie3. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci Wykonawcy przygotowanie i wydanie gorących posiłków dwudaniowych w następujących maksymalnych ilościach:przygotowanie i wydawanie do 1316 dwudaniowych obiadów uczniom na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 w Zalasewie;4. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać gorące posiłki w postaci gorących, kompletnych, dwudaniowych obiadów, urozmaiconych, o wysokiej wartości odżywczej, zgodnie z zasadami żywienia dzieci, smacznych i atrakcyjnych pod względem organoleptycznym. 5. Przy planowaniu posiłków Wykonawca uwzględniać będzie zalecaną wartość energetyczną dla dzieci w wieku szkolnym, jak również będzie brał pod uwagę wartość odżywczą przygotowywanych posiłków.6. Każdy posiłek dla dzieci musi składać się z dwudaniowego obiadu (zupa, drugie danie z surówką i napojem). Jedna porcja zupy musi posiadać objętość min. 200 ml, natomiast porcja drugiego dania musi posiadać gramaturę nie mniejszą niż 300 gram, w tym mięso i surówka po min. 100 gram (raz w tygodniu zamiast mięsa ryba) oraz ziemniaki lub ryż lub kasza lub makaron (100 gram). Jeden raz w tygodniu drugie danie mogą stanowić pierogi, naleśniki, kopytka lub krokiety o wadze min. 300 gram. Do każdego obiadu musi być podany również napój o objętości min. 200 ml.7. Wydawanie posiłków dla dzieci odbywać się będzie każdego dnia zajęć szkolnych, zgodnie z harmonogramem pracy stołówki w Szkole z wyłączeniem ferii, wakacji i innych dni wolnych od zajęć.8. Ustalenie godziny wydawania posiłków nastąpi w drodze uzgodnień dokonanych pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorem Szkoły, przy czym nie może ono następować w okresie innym niż okres pomiędzy godz. 11.00 a godz. 15.00.9. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać i wydawać posiłki z zachowaniem podstawowych norm żywienia dzieci i młodzieży, zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia oraz warunków sanitarno-higienicznych, zgodnie z normami HCCAP.10. Wykonawca zapewnia, iż: 1) wydawane produkty żywnościowe będą świeże, odpowiedniej jakości oraz, że zostaną przygotowane w dniu ich dostarczenia;2) obsługa będzie świadczona na najwyższym poziomie, zgodnie z obowiązującymi standardami i zasadami w tym zakresie obowiązującymi;3) przygotowane posiłki muszą być urozmaicone, o wysokiej jakości odżywczej, atrakcyjne pod względem organoleptycznym, planowane pod kątem żywieniowej grupy wiekowej, z wykorzystaniem produktów sezonowych;4) w planowaniu jadłospisu Wykonawca uwzględni pory roku, tak aby posiłki wysokoenergetyczne i tłuste nie były podawane w czasie upałów;5) liczba posiłków w poszczególnych dniach wykonywania przedmiotu niniejszego zamówienia ustalana będzie każdorazowo przez Zmawiającego, który będzie informował Wykonawcę w formie pisemnej lub telefonicznej o ilości posiłków na dany czasookres (na czas wydania decyzji);6) posiłki wydawane będą przez Wykonawcę na podstawie wykazu uprawnionych do ich otrzymywania, która będzie przekazywana Wykonawcy przez Zamawiającego na okres ustalony w decyzji wydanej przez Ośrodek Pomocy Społecznej.12. Ze względu na specyfikę zamówienia, będą obowiązywały następujące zasady realizacji zadania:1) Zamawiającemu przysługuje prawo zamówienia mniejszej liczby gorących posiłków niż całkowita liczba określona w rozdziale III;2) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie wyłącznie za i faktycznie wydane posiłki. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu przygotowania i wydania mniejszej liczby gorących posiłków, z zastrzeżeniem postanowień pkt 3 poniżej. 3) Potwierdzeniem faktycznego wydania obiadu będzie sporządzona przez Wykonawcę lista z ilością spożytych posiłków.13. W trakcie wykonywania usługi Zamawiający zastrzega możliwość każdorazowego sprawdzania jakości i ilości dostarczonych posiłków, jak również jakości pracy personelu Wykonawcy, wykonującego przedmiot umowy.14. Podana w ofercie cena za przygotowanie i wydanie 1 obiadu dwudaniowego (zupa i drugie danie, surówka, napój) musi zawierać wszystkie koszty związane z jego przygotowaniem.15. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje stała stawka brutto za 1 obiad (zgodnie ze złożoną ofertą).16. Zamawiający przez cały okres wykonywania zamówienia zleci Wykonawcy dostarczenie i wydanie minimum 198 posiłków.Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:17. przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z:1) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.2132) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy,2) rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139 poz.1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach