Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na naprawach i konserwacji aparatów RTG i angiografów firmy GE Medical Systems oraz pozostałej aparatury medycznej (wyłączając aparaturę podlegającą serwisom autoryzowanym).

Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 58-309 Wałbrzych, ul. Sokołowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6489742 , fax. 074 6489746
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego
    ul. Sokołowskiego 4 4
    58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6489742, fax. 074 6489746
    REGON: 89004744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na naprawach i konserwacji aparatów RTG i angiografów firmy GE Medical Systems oraz pozostałej aparatury medycznej (wyłączając aparaturę podlegającą serwisom autoryzowanym).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi polegające na naprawach i konserwacji aparatów RTG i angiografów firmy GE Medical Systems oraz pozostałej aparatury medycznej (wyłączając aparaturę podlegającą serwisom autoryzowanym).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: - pakiet nr 1 - 409,20 zł, - pakiet nr 2 - 81,00 zł, - pakiet nr 3 - 150,00 zł, - pakiet nr 4 - 722,93 zł, - pakiet nr 5 - 153,60 zł. DATĄ UZNANIA WPŁATY BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, - akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, - akceptują SIWZ, - utrzymanie ceny ofertowej przez cały okres obowiązywania umowy, - akceptują termin płatności minimum 30 dni, liczony od dnia dostarczenia faktury Zamawiającemu, - posiadają doświadczenie w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia - przedłożą wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, - posiadają wymagane uprawnienia do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Sposób oceny warunków l.p. Nazwa (rodzaj) warunku Sposób oceny 1. spełnienie wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 2. brak podstaw do wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Pzp na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ 3 akceptacja warunków płatności, akceptacja SIWZ, akceptacja wzoru umowy, utrzymanie ceny ofertowej przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie oświadczeń, które zawiera wzór oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 4 posiadanie doświadczenie w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia na podstawie przedłożonego wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 5 posiadanie uprawnień do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. na podstawie załączonych dokumentów (uprawnienia, kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wydane przez autoryzowane serwisy lub przez producentów sprzętu)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: Lp. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1. Wypełniony wzór oferty wraz z formularzem cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 Pzp 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy 5. Oświadczenia: - o akceptacji warunków płatności, - o akceptacji SIWZ, - o akceptacji wzoru umowy, - o utrzymaniu ceny ofertowej przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium 9. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 10. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wydane przez autoryzowane serwisy lub przez producentów sprzętu)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do usunięcia awarii od momentu zgłoszenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdrowie.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach