Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu ogłasza przetarg
- Adres: 58-152 Rogoźnica, ul. Ofiar Gross-Rosen 26
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8421580 , fax. 074 8421594
- Data zamieszczenia: 2010-01-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy-Wałbrzychu
ul. Ofiar Gross-Rosen 26 26
58-152 Rogoźnica, woj. dolnośląskie
tel. 074 8421580, fax. 074 8421594
REGON: 00166338900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie prac archeologicznych przy projekcie: Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na te-renie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przeprowadzenie prac archeologicznych przy projekcie Kamienne Piekło KL Gross-Rosen I - projekt konserwatorsko-budowlany na terenie Muzeum Gross-Rosen w Ro-goźnicy polegających na szczegółowym wykonaniu Planu badań archeologicznych se-zon 2010 - 2011 opracowanych na zlecenie Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy przez mgr Adama Łaciuka i zatwierdzone przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, w tym: 1. wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla terenu Muzeum z wyłączeniem obszaru wyrobiska historycznego i współczesnego oraz wykonanie i uzgodnienie mapy do celów projektowych, wraz z inwentaryzacją mediów; 2. rozpoznanie sytuacji stratygrafii poziomej, czyli stwierdzenie występowania relik-tów wcześniejszej zabudowy oraz obiektów związanych z funkcjonowaniem obozu ich zasięg, rodzaj, ilość; 3. pełnienie stałego nadzoru archeologicznego i prowadzenie badań archeologicz-nych w trakcie prac budowlanych prowadzonych na terenie byłego obozu Gross-Rosen w ramach Projektu, w tym stała obecność zespołu badawczego; 4. wykonanie szerokopłaszczyznowych badań archeologicznych na obszarze czę-ści tzw. oświęcimskiej oraz w południowej i północnozachodniej części byłego obozu, zgodnie z zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Programem badań archeologicznych. 5. wydzielenie nawarstwień pionowych związanych z funkcjonowaniem obozu, ustalenie głębokości zalegania oraz ich wstępną chronologię; 6. eksplorację odkrytych nawarstwień, obiektów i ewentualnych grobów; 7. wykonanie analiz specjalistycznych - geomorfologia, antropologia, dendrochronologia itp.; 8. selekcja, pełna konserwacja oraz opracowanie pozyskanego materiału zabytko-wego; 9. zaprojektowanie i wykonanie wystawy stałej (w tym zakup wyposażenia wysta-wienniczego) na terenie obozu w oparciu o zabytki pozyskane w trakcie badań archeologicznych; 10. wsparcie w zakresie spełnienia wymogów prawnych i administracyjnych wynika-jących w szczególności z ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713519143
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązania są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć odpowiednie dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łączne kwalifikacje i doświadczenie. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenie. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad 1) Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich (załącznik nr 1 - formularz oferty). Ad 2) Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia polegającej na wykonaniu minimum 1 usługi realizowanej na obszarze Polski na terenie Pomnika Zagłady w rozumieniu ustawy o ochronie terenów byłych hitlerowskich obozów zagłady lub poza granicami Polski na terenie byłego hitlerowskiego obozu zagłady, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane lub są wykonywane należycie. Ad 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4). 1) min. 2 osobami posiadającymi wykształcenie wyższe w specjalności archeolog, które posiadają minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie archeologa. W celu spełnienia warunku dla w/w osób należy przedłożyć dyplomy ukończenia studiów wyższych w specjalności archeologa. Ponadto wykonawca zobo-wiązany jest złożyć oświadczenie, że w/w osoby posiadają minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie archeologa. (załącznik nr 4) 2) min. 1 osobą posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie muzealnika, która wykonywała funkcję kuratora wystawy przy minimum dwóch wystawach. W celu spełnienia warunku dla w/w osoby należy przedłożyć oświadczenie, że niniejsza osoba/y posiada/ją minimum dwuletnie doświadczenie w zawodzie muzealnika (w rozumieniu ustawy o muzeach) i wykonywała funkcję kuratora wystawy przy minimum jednej wystawie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. (załącznik nr 4) 3) min. 1 osobą posiadającą specjalistyczną wiedzę z zakresu II Wojny Światowej wynikającą z posiadanego wykształcenia lub doświadczenia zawodowego. W celu spełnienia warunku dla ww osoby należy przedłożyć świadectwo pracy w zawodzie o tematyce II WŚ, dyplom ukończenia studiów historycznych, zaświadczenie lub opinię podmiotu na rzecz którego wykonywał on prace związane z tematyką II WŚ, albo inny dokument potwierdzający posiadanie przez ta osobę doświadczenia zawodowego o tematyce II WŚ. Ad 4) Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia (formularz oferty - załącznik nr 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1PZP. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty oraz oświadczenia dla każdego z nich: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich (formularz oferty - załącznik nr 1); b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. (załącznik nr 2); c) Oświadczenia stwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty w/w płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich (formularz oferty - załącznik nr 1)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gross-rosen.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru archeologicznego podczas budowy drogi ekspresowej S-5 na odcinku Korzeńsko (bez węzła) - węzeł Widawa Wrocław w ramach trzech zadań
Dodano: 2014-04-04 - Wykonanie ratowniczych badań wykopaliskowych na stanowiskach archeologicznych: Jordanów Śląski 7 AZP 85-27/8 i Jordanów Śląski 14 AZP 85-27/15, zlokalizowanych w obszarze inwestycji: przebudowa skrzyżowania dk nr 8 z drogą powiatową nr 2075D wraz z budową sygnalizacji świetlnej w miejscowości Jordanów Śląski
Dodano: 2014-03-20 - Stały nadzór archeologiczny podczas robót ziemnych związane z realizacją zadania Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 296 od drogi krajowej nr 30 do autostrady A4. CPV 71351914-3
Dodano: 2013-07-05 - Wykonanie archeologicznych badań powierzchniowych na trasie planowej drogi ekspresowej S-3 na odcinku Nowa Sól - Legnica (węzeł A-4)
Dodano: 2013-03-05 - Wykonanie badań archeologicznych w poszukiwaniu miejsc pochówku ofiar terroru komunistycznego na uroczysku Hubertus
Dodano: 2012-04-25 - Stały nadzór archeologiczny i ratownicze badania archeologiczne metodą wykopaliskową podczas robót ziemnych, związanych z realizacją zadania: Budowa drogi wojewódzkiej Żerniki Wrocławskie - Siechnice (od ronda w ciągu drogi wojewódzkiej nr 395 do drogi krajowej nr 94). Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013. CPV 71351914-3
Dodano: 2012-02-22 - Nadzór i wykonanie badań archeologicznych w związku z realizacją 4 inwestycji we Wrocławiu oznaczonych jako Leśnica VI,VII,VIII,IX
Dodano: 2011-10-05 - Pełnienie nadzoru archeologicznego wraz z przeprowadzeniem ratowniczych badań archeologicznych podczas realizacji inwestycji pn.: ,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,, oraz ,,Poprawa jakości ciągu komunikacji pieszo-jezdnej przy ul. 11 Listopada w m. Góra-etap II. Budowa kanalizacji deszczowej przy ul. 11 Listopada w m. Góra - etap II. Budowa instalacji oświetlenia ulicznego przy ul. 11 Listopada-etap II,,
Dodano: 2011-08-18 - Świadczenie usługi nadzoru archeologicznego w trakcie realizacji zadania pn.: ,,Odtworzenie zabytkowej studni na skrzyżowaniu ul. Małej i Staromiejskiej w Górze,,, wchodzącego w zakres projektu pn.: ,,Zagospodarowanie pustych i zdegradowanych przestrzeni publicznych w Górze. Rewitalizacja etap I,,
Dodano: 2011-06-02 - Stały nadzór archeologiczny i ratownicze badania archeologiczne metodą wykopaliskową podczas robót ziemnych związanych z realizacją zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 297 - ETAP I. CPV 71351914-3
Dodano: 2011-01-13