Przetargi.pl
Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 52-114 Wrocław, ul. Warszawska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3428631 , fax. 071 3465172
  • Data zamieszczenia: 2016-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
    ul. Warszawska 2 2
    52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3428631, fax. 071 3465172
    REGON: 93108261000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie okresowych przeglądów technicznych aparatury medycznej Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, 3 - krotnie w trakcie umowy, w okresie co 12 miesięcy. 2 W ramach przeprowadzonej usługi, Wykonawca zobowiązuje się do realizowania przedmiotu umowy tj. świadczenie usług serwisowych aparatów medycznych wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ- Wykaz zadań, zgodnie z zaleceniami producenta, dokumentacją techniczną i warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów BHP. 3 W zakres przedmiotu umowy wchodzi przeprowadzanie przeglądów okresowych zgodnie z częstotliwością i terminem wykonania podanymi przez Zamawiającego w szczególności: a Sprawdzenie urządzenia pod względem bezpieczeństwa mechanicznego, w tym: kontrola kompletności obudowy i konstrukcji urządzenia, kontrola działania mechanizmów oraz regulacja stwierdzonych luzów, kontrola i regulacja działania blokad i ograniczników. b Sprawdzenie urządzenia pod względem bezpieczeństwa elektrycznego, w tym- kontrola elementów zasilania sieciowego oraz jeżeli jest - bateryjnego - akumulatorowego, kontrola działania elementów sterowania - konsola, pulpit- i sygnalizacji audiowizualnej, kontrola skuteczności zerowania lub uziemienia aparatu oraz ocena stanu izolacji i zabezpieczeń. C Sprawdzenie urządzenia na występowanie szkodliwego promieniowania elektromagnetycznego, ultradźwiękowego, UV lub innego, w zakresie możliwego zagrożenia dla zdrowia obsługi i pacjentów. d Sprawdzenie stanu urządzenia zgodnie z instrukcjami podanymi przez producenta w tym: kontrola parametrów pracy urządzenia w oparciu o wzorzec lub aparaturę pomiarową zalecaną przez producenta oraz wykonanie niezbędny czynności konserwacyjnych i regulacyjnych, ocena stanu elementów eksploatacyjnych podlegających cyklicznej wymianie filtry, czujniki tlenu, zawory, uszczelki, akumulatory, żarówki itp., ocena stanu akcesoriów przynależących do aparatu kable, czujniki, głowice, elektrody itp. e Ocena stanu technicznego urządzenia pod kątem ewentualnych napraw i remontów z podaniem niezbędnych elementów eksploatacyjnych i akcesoriów podlegających wymianie lub naprawie. f W uzasadnionym przypadku sporządzenie orzeczenia o stanie urządzenia nie kwalifikującego się do naprawy ze względu na koszt przekraczający wartość urządzenia lub brak istotnych części zamiennych niezbędnych do jej przeprowadzenia. g W przypadku niedopuszczenia urządzenia do eksploatacji ze względu na stwierdzone niesprawności, Wykonawca ponownie wykonana przegląd po dokonanych przez Zamawiającego naprawach, pod kątem sprawdzenia skutecznego usunięcia wykazanych wcześniej problemów. 4 Po wykonaniu powyższych czynności Wykonawca ma obowiązek sporządzić Protokół przeglądu technicznego-okresowego na formularzu załączonym przez Zamawiającego -zał. nr 3a do SIWZ- , potwierdzający wykonanie powyższych czynności oraz określenie czy sprzęt jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji. Stosowny wpis Wykonawca dokonuje również w Paszporcie Technicznym urządzenia. 5 W ciężar kosztu przeglądu wchodzi: koszt robocizny wykonania przeglądu, koszt narzędzi i materiałów niezbędnych do wykonania przeglądu oraz koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego. 6 Zamawiający poda Wykonawcy z wyprzedzeniem 14 dni, termin zakończenia ważności poprzedniego przeglądu, w postaci pisemnego zlecenia wysłanego faksem lub emailem na adres Wykonawcy. 7 Wykonawca wykona zlecony przegląd w siedzibie Zamawiającego, po wstępnym umówieniu terminu i czasu wykonania z osobą podaną przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu wykonania przeglądu. 8 W wyjątkowych przypadkach Zamawiający zgadza się na wysyłkę na koszt Wykonawcy i do siedziby Wykonawcy drobnych urządzeń, których użytkowanie nie jest intensywne w danym okresie. 9 Szczegółowy opis zadań, wykaz ilościowy aparatów, częstotliwość wykonywania przeglądów zostały określone w załączniku nr 1a do SIWZ - Wykaz zadań. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na całe poszczególne pakiety. Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę na jeden pakiet, na kilka pakietów lub na wszystkie pakiety. 10 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 15 zadań. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11 Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 12 Wycenione zadanie/zadania Wykonawca winien złożyć w formie papierowej oraz na nośniku elektronicznym , np. płyta CD, pendrive, z zachowaną numeracją nadaną przez Zamawiającego. Zadania powinny być zapisane w programie umożliwiającym ich odczyt. 13 Wartość brutto zadania należy obliczyć wg. metody: planowana ilość x cena jednostkowa netto = Wartość netto ogółem + kwota podatku VAT = Wartość brutto ogółem. 14 Cena przeglądu winna uwzględniać koszt dojazdu serwisanta, serwisantów. 15 Miejsce realizacji: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu, ul. Warszawska 2, 54-207 Wrocław.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.falkiewicza.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach