Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Przemęt

Gmina Przemęt ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5496071 , fax. 65 549 69 77
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
    ul. Jagiellońska 8 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5496071, fax. 65 549 69 77
    REGON: 41105079300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Przemęt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Urzędu Gminy Przemęt ul. Jagiellońska 8 64-234 Przemęt usług pocztowych w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz.1529) w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz ewentualnych ich zwrotów. 2. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia obejmuje przyjmowanie przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, a w szczególności: 1) przyjmowanie przemieszczanie i doręczanie w obrocie krajowym przesyłek pocztowych: a) listy zwykłe (nierejestrowane) b) listy zwykłe (nierejestrowane priorytetowe) c) listy polecone (ekonomiczne) d) listy polecone (priorytetowe) e) listy polecone za potwierdzeniem odbioru (ekonomiczne) f) listy polecone za potwierdzeniem odbioru (priorytetowe) g) paczki pocztowe (ekonomiczne) h) paczki pocztowe za potwierdzeniem odbioru (ekonomiczne) i) paczki pocztowe (priorytetowe) j) paczki pocztowe za potwierdzeniem odbioru (priorytetowe) h) przesyłka pocztowa z zadeklarowaną wartością (ekonomiczna) 2) przyjmowanie przemieszczanie i doręczanie w obrocie zagranicznym (strefa europejska A- Europa łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) przesyłek pocztowych: a) listy zwykłe (nierejestrowane) b) listy zwykłe (nierejestrowane priorytetowe) c) listy polecone (ekonomiczne) d) listy polecone (priorytetowe) e) listy polecone za potwierdzeniem odbioru (ekonomiczne) f) listy polecone za potwierdzeniem odbioru (priorytetowe) 3) codzienne doręczanie zwrotnego potwierdzenia odbioru i wydanych przesyłek rejestrowanych zwracanych do Nadawcy niezwłocznie po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia określono w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Przez operatora pocztowego, zgodnie z art.6 ust.1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529), rozumie się przedsiębiorcę uprawnionego do wykonywania działalności pocztowej, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 5. Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia będzie sukcesywnie zlecany przez Zamawiającego w zależności od potrzeb. Nadawane ilości poszczególnych przesyłek pocztowych w trakcie realizacji zamówienia mogą różnić się w stosunku do szacunkowych ilości przesyłek wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju i zagranicą. 7. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki (zwykła, ekonomiczna, priorytetowa) na stronie adresowej przesyłki. 8. Zamawiający przesyłki do nadania będzie dostarczał do placówki Wykonawcy we własnym zakresie w miejscowości Przemęt. W przypadku braku tej placówki Wykonawca zobowiązany będzie odbierać przesyłki od Zamawiającego w dni robocze, od poniedziałku do piątku do godziny 15:00. 9. W przypadku braku placówki w miejscowości Przemęt, odbiór przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 10. Zamawiający może korzystać z własnych wzorów druków potwierdzenia odbioru. 11. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, Wykonawca pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego po dniu zostawienia wiadomości u adresata. Jeżeli adresat nie zgłosi się po odbiór przesyłki w w/w terminie Wykonawca sporządza powtórne zawiadomienie po upływie 7-go dnia o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. 12. Świadczenie usług pocztowych winno się odbywać co najmniej w każdy dzień roboczy i nie mniej niż przez 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 13. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 14. Reklamację z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Operatora po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 15. Wykonawca obowiązany jest do przyjmowania i realizowania reklamacji z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Termin zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego - po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej. Termin udzielenia odpowiedzi przez Wykonawcę na reklamację nie może przekroczyć terminów określonych w obowiązujących przepisach pocztowych. 16. Po wyczerpaniu drogi reklamacyjnej uregulowanej przez przepisy ustawy Prawo pocztowe, do odpowiedzialności Wykonawca za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego. 17. Operator odpowiada za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej. 18. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie na zasadach określonych w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe. 19. W przypadku nie wykonania usługi Wykonawca niezależnie od należnego odszkodowania zwraca w całości opłatę pobraną za wykonanie usługi. 20. Opłata za zwroty przesyłek rejestrowanych odbywać się będzie na podstawie wystawionej faktury, do której dołączony zostanie wykaz zwróconych przesyłek w danym okresie. 21. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe (niezmienne w czasie trwania całej umowy) podane w formularzu cenowym. 22. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie niżej wymienionymi przepisami: a) Ustawa z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., poz. 1529), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U. z 2003r. Nr 183 poz. 1795 z póź. zm.), c) Kodeks postępowania administracyjnego d) Ordynacja podatkowa, e) Inne akty prawne związane z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy - Prawo pocztowe. 23. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty, w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. ! UWAGA! : Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości wysyłanych listów i paczek w okresie obowiązywania umowy. Ilość wychodzącej poczty określonej w załączniku nr 1 do siwz ma charakter szacunkowy i Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usługi wynikającej z faktycznego zapotrzebowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: /oferta na świadczenie usług pocztowych/ Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za prawidłowo wniesione o ile przed upływem terminu do złożenia oferty kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium zaksięgowana zostanie na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach