Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Kolbuszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48172271333 , fax. +48172272939
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kolbuszowa
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. +48172271333, fax. +48172272939
    REGON: 690581666
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Gminy Kolbuszowa i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2017 r. do dnia 31.12.2017 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków, w zakres, których wchodzą: usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym, usługi codziennego odbioru przesyłek. Wykonawca będzie wykonywał powierzone usługi, zgodnie ze sposobem realizacji zawartym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - stanowiącym Rozdział IV SIWZ. Zamawiający powierza wykonanie usług pocztowych, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomicznych i priorytetowych przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek poleconych, przesyłek listowych z zadeklarowaną wartością, paczek pocztowych, paczek pocztowych z zadeklarowaną wartością oraz ich ewentualnych zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe), które będą realizowane zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, a w przypadku usługi pocztowej w obrocie zagranicznym – zgodnie z międzynarodowymi przepisami pocztowymi oraz obowiązującymi regulaminami dotyczącymi realizacji przedmiotowej usługi. W ramach wszystkich kategorii przesyłek (polecone priorytetowe, polecone ekonomiczne, polecone krajowe i zagraniczne, paczki ekonomiczne i priorytetowe, paczki krajowe i zagraniczne) Zamawiający będzie nadawał przesyłki terminowe. Przesyłki terminowe to przesyłki co do których, w przypadku ich doręczania przez operatora pocztowego, obowiązujące przepisy dla zachowania wyznaczonego terminu wymagają nadania ich w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo Pocztowe. Zmawiający nie będzie dodatkowo oznaczał przesyłek terminowych, natomiast na życzenie Wykonawcy przewiduje możliwość wydzielenia ich z pośród pozostałych przesyłek. Za te usługi oraz za zwrot przesyłek rejestrowanych Zamawiający uiszczać będzie opłaty z dołu. Usługa codziennego odbioru przesyłek polega na płatnym odbiorze przez przedstawiciela Wykonawcy z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, uporządkowanych przesyłek oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj, a następnie nadaniu tych przesyłek na ogólnych zasadach. Usługa obejmuje wszystkie rodzaje przesyłek, zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym. Odbiór przesyłek dokonywany będzie z miejsca wskazanego przez zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych: Urząd Miejski w Kolbuszowej, ul. Obrońców1) Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa Zespół Oświatowy Miasta i Gminy Kolbuszowa, ul. Kolejowa 1, 36-100 Kolbuszowa; Środowiskowy Dom Samopomocy w Kolbuszowej, ul. Kolejowa 2, 36-100 Kolbuszowa; Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Obrońców Pokoju 21a, 36-100 Kolbuszowa 21 w następujące dni tygodnia: poniedziałki, wtorki, środy, czwartki, piątki z wyjątkiem dni wolnych od pracy, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 2015r.,poz.90) w godzinach: od 14.00-15.30. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem umowy następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość by na kopercie oprócz danych wskazanych przez Zamawiającego znajdowały się informacje o opłacie za usługę pocztową związane ze świadczeniem części zamówienia przez podwykonawców, ewentualnie inne informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych, z zastrzeżeniem, że na dowodzie nadania nie może być wskazany inny podmiot niż Zamawiający, jako nadawca. Rodzaje przesyłek jakie będą zlecane Wykonawcy oraz ich orientacyjna ilość w skali 12 miesięcy określona została w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział IV SIWZ. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą zbiorczymi fakturami wystawionymi raz w miesiącu. Wykonawca załączy do faktury rozliczenie zawierające rozbicie dostawy na jednostki – Płatnika/Odbiorcę. Wykaz jednostek budżetowych Płatników/Odbiorców stanowi Rozdział II – Załącznik nr 6 do SIWZ. W związku z tym, że ilość zamówionych usług uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że ilość podana w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział IV SIWZ jest ilością szacunkową, podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia. Z uwagi na to że, podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości wykonanych usług pocztowych. Wobec faktu, że usługi pocztowe świadczone będą sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział IV SIWZ zostało określone szacunkowo i może ulec zmniejszeniu. Z tytułu zakupu mniejszej ilości usług pocztowych w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, dysponował w granicach administracyjnych Miasta Kolbuszowa, minimum 1 wydzieloną placówką/stanowiskiem pocztowymi do wykonywania czynności pocztowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewnia, że jego placówki oznakowane będą widocznym szyldem z nazwą bądź logo Wykonawcy, umieszczonym w obrębie witryny i widocznym z zewnątrz lokalu, jednoznacznie wskazującym na jednostkę Wykonawcy. Warunki świadczenia usług pocztowych w placówkach/stanowiskach pocztowych muszą zapewniać przestrzeganie tajemnicy pocztowej. Placówki pocztowe/stanowiska pocztowe, muszą być czynne od poniedziałku do piątku przez co najmniej 8 godzin dziennie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca przystępując do zawarcia umowy będzie zobowiązany do złożenia wykazu placówek/stanowisk pocztowych (załącznik nr 5 do wzoru umowy), spełniających wymienione wyżej wymagania. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania minimum jednej placówki, wymienionej w Wykazie placówek/stanowisk pocztowych Wykonawcy na terenie Miasta Kolbuszowa (zał. nr 5 do umowy) w okresie obowiązywania umowy. W przypadku zmniejszenia liczby placówek Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy bez wypowiedzenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 64110000-0 – usługi pocztowe Dodatkowe kody CPV: 60160000-7 - drogowy transport przesyłek pocztowych Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SIWZ, w szczególności: Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (Rozdział IV) Kalkulacją cenową (Rozdział III ), Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział V).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach