Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w 2015 roku

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429800 , fax. 089 6429817
  • Data zamieszczenia: 2014-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5 5
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429800, fax. 089 6429817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w 2015r., zgodnie z postanowieniami § 3 siwz, kalkulacją ceny ofertowej (zał. nr 1A do siwz), szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do siwz) oraz projektem umowy stanowiącym zał. nr 3 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 2, w szczególności obejmuje: 1) Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym opłacane za pomocą opłaty z dołu; 2) Usługi codziennego odbioru i dostarczania przesyłek z i do siedziby Zamawiającego opłacane za pomocą opłaty z dołu; 3) Usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1) Świadczenie usług pocztowych zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 z późn. zm.) (dalej ustawa Prawo pocztowe) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania: - z pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 - 14.45; - w punkcie Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Morąg lub w przypadku braku takiego punktu, w Oddziale Zamiejscowym Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9, w dni robocze Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godz. 14.00 - 14.45. 3) Odbioru przesyłek bezpośrednio z siedziby Zamawiającego, zgodnie z postanowieniami pkt 2, dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 4) Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania raz dziennie przesyłek adresowanych do Zamawiającego: - do pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w dni robocze Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 08.30; - w punkcie Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Morąg lub w przypadku braku takiego punktu, w Oddziale Zamiejscowym Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9, w dni robocze Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 08.30. 6) wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi doręczenia ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego: - do pok. 133 Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, w dni robocze Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 08.30; - w punkcie Wykonawcy zlokalizowanym na terenie miasta Morąg lub w przypadku braku takiego punktu, w Oddziale Zamiejscowym Starostwa w Morągu przy ul. 11 Listopada 9, w dni robocze Zamawiającego, od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 - 08.30. 7) Wykonawca, wraz z codzienną pocztą, zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu zestawień zbiorczych przesyłek poleconych. 4. Zasady wnoszenia opłat za świadczenia usług pocztowych: 1) Opłaty z dołu uiszczane będą: - w obrocie krajowym - za przesyłki listowe nierejestrowane, rejestrowane, w tym przesyłki polecone, paczki pocztowe, przesyłki na warunkach szczególnych oraz usługi komplementarne; - w obrocie zagranicznym - za przesyłki listowe nierejestrowane, rejestrowane, paczki oraz usługi specjalne. 2) Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako formy rozliczania opłat specjalnie oznakowanych opakowań Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stemplowanie opakowań pieczęcią, której wzór będzie ustalony z Wykonawcą. 3) Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi faktury na podstawie dokumentów nadanych i zwróconych przesyłek w terminie do 7-go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym. 4) Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w kalkulacji ceny ofertowej stanowiącej załącznik nr 1A do siwz. 5) Ceny jednostkowe określone w kalkulacji ceny ofertowej muszą zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją usługi. 5. Usługi pocztowe będą świadczone na całym obszarze Polski oraz poza granicami Polski. 6. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamacje, muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 8. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów (przesyłki rejestrowane ewidencjonowane będą w pocztowej książce nadawczej; dla przesyłek nierejestrowanych sporządzane będą zestawienia ilościowe). Oryginały zestawień ilościowych otrzymuje Wykonawca w celach rozliczeniowych, kopię otrzymuje Zamawiający jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 9. Reklamacje będą przyjmowane na zasadach określonych w regulaminie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż nie mogą one być gorsze aniżeli warunki reklamacji określone w ustawie Prawo pocztowe i aktach wykonawczych do tej ustawy. 10. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego. 11. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 1A do siwz mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w załączniku nr 1A do siwz. Określone w nim rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 12. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami ustawy Prawo pocztowe oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy. 13. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, której projekt stanowi załącznik nr 3 do siwz. 14. Ustalenia i decyzje dotyczące bieżącego wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 15. UWAGA: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_ostrodzki/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach