Przetargi.pl
świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Piszu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych o wadze do 50g i powyżej 50g, paczek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2008 r., nr 189, poz. 1159 z późn. zm)

Powiatowy Urząd Pracy w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Zagłoby 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 425 24 30 , fax. 0-87 425 24 40
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
    ul. Zagłoby 2 2
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 425 24 30, fax. 0-87 425 24 40
    REGON: 51093106300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pisz.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Piszu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych o wadze do 50g i powyżej 50g, paczek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w obrocie krajowym i zagranicznym w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 12 czerwca 2003 r. (tj. Dz. U. z 2008 r., nr 189, poz. 1159 z późn. zm)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług pocztowych na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Piszu a.opłacane w formie opłaty z dołu, w obrocie krajowym i zagranicznym, ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe nierejestrowane, przesyłki listowe rejestrowane, usługi pocztowe dotyczące paczek pocztowych, przesyłki pocztowe przyjmowane na warunkach szczególnych, doręczanie zwrotów przesyłek nie doręczonych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, b.przesyłki kurierskie w obrocie krajowym i zagranicznym, c.odbiór przesyłek przeznaczonych do nadania odbywać się będzie raz dziennie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w Kancelarii Ogólnej Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 14.00 do15.00. d.doręczanie zwrotów przesyłek nie doręczonych wraz z wykazem doręczanych zwrotów z podaniem ich numeru rejestrowego nadania, odbywać się będzie przez przedstawiciela Wykonawcy do Kancelarii Ogólnej Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do11.00. 2.przedmiot zamówienia wykonywany będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe tj. Dz. U. z 2008 roku Nr 189 poz. 1159 z późn. zm., 3.przyjęte w formularzu wyceny - załączniku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ilości poszczególnych rodzajów przesyłek są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie obowiązywania umowy mniejszej ilości przesyłek oraz dokonywania zmian ilości przesyłek w poszczególnych rodzajach, stosownie do swoich potrzeb. Ewentualne zmniejszenie ilości oraz zmiany ilości przesyłek w poszczególnych rodzajach nie spowodują zmiany cen jednostkowych podanych przez wykonawcę w ofercie, jak również z tego powodu nie będą przysługiwały wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia w stosunku do zamawiającego, 4.szczegółowe warunki świadczenia usługi zostały zawarte w Dziale XVI SIWZ Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy. 5.Szczegółowy wykaz ilości i rodzajów przesyłek będących przedmiotem niniejszego postępowania zawarty jest w formularzu wyceny - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pisz.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach