Gmina Miękinia ogłasza przetarg
- Adres: 55-330 Miękinia, ul. Kościuszki
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 735 92 28 , fax. 71 733 64 00
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miękinia
ul. Kościuszki 41
55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie
tel. 71 735 92 28, fax. 71 733 64 00
REGON: 93193504600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miękinia w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych ich zwrotów w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Gminy Miękinia w zakresie przyjmowania, przemieszczania przesyłek pocztowych, w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu postepowania administracyjnego oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym; 2) usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. 3) usługi kurierskie 3. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku. 4. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. W przypadku przesyłek rejestrowanych zestawienie będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. 6. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z poźn.zm.) a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2019 r., poz. 1145 ze zm.). 7. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie przesyłek nie stanowi zmiany umowy. 8. Zwroty do Zamawiającego przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy. 9. Szczegółowy wykaz przesyłek znajduje się poniżej. 10. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: 1) Ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. – Prawo pocztowe tj. (Dz. U. z 2018 r., poz. 2188 ze zm.); 2) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 2096 ze zmianami); 3) Ustawy z dnia 17 listopada 1964 Kodeks postepowania cywilnego (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1460 ze zmianami); 4) Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. u. z 2018 r., poz. 800 ze zmianami) Międzynarodowych przepisów pocztowych Ósmy Protokół Dodatkowy do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Pierwszy Protokół dodatkowy do Regulaminu Generalnego Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikiem - Regulaminem wewnętrznym Kongresów, Światowa Konwencja Pocztowa oraz Porozumienie dotyczące pocztowych usług płatniczych z dnia 12 sierpnia 2008 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1824 ze zm.), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym; 5) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy. 11. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) lub odpowiadające mu formy zatrudnienia określone w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego osób wykonujących działalność operacyjną (doręczycieli). Przez działalność operacyjną osób realizujących przedmiotowe zamówienie Zamawiający rozumie działalność Wykonawcy związaną z bezpośrednim odbiorem i dostarczaniem przesyłek pocztowych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia. 1) Zatrudnienie wskazanej w ofercie liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu raportów raz na kwartał (do 15 dnia następnego kwartału) obejmujących informacje o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia (doręczycieli).W ostatnim kwartale Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ww. raportu wraz z wystawioną fakturą. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w pkt 1, 2 zostały uregulowane we wzorze umowy – Część III SIWZ. 3) Zamawiający informuje, iż w razie jakichkolwiek wątpliwości odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub 4) podwykonawcę osób wykonujących działalność operacyjną (doręczycieli) na podstawie umowy o pracę, uprawniony jest do powiadomienia właściwego inspektoratu pracy i zwrócenia się o przeprowadzenie przez niego kontroli. SZCZEGÓŁOWE ZESTAWIENIE ZAMAWIANYCH USŁUG zostało zawarte w Załączniku 2 do SIWZ I (ilości deklarowanych usług są wielkościami szacunkowymi i służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych usług.) W przypadku nadawania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w Załączniku 2 do SIWZ I podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego cennika usług Wykonawcy. Świadczenie usługi potwierdzenia odbioru w obrocie zagranicznym będzie się odbywało do krajów nie wykluczonych w cenniku usług Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest ponadto: 1) złożyć ofertę, 2) potwierdzić umocowanie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług pocztowych dla Kuratorium Oświaty we Wrocławiu w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-29 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy
Dodano: 2024-01-14 - „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich na rzecz Urzędu Gminy Czernica na lata 2024-2026”
Dodano: 2023-11-15 - 06/ZP/2023 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w latach 2023-2024
Dodano: 2023-11-03 - Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Zgorzelec
Dodano: 2023-06-12 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBANIU
Dodano: 2023-05-30 - Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
Dodano: 2023-04-21 - Usługi społeczne – świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
Dodano: 2023-01-02 - Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie
Dodano: 2022-12-28 - Usługi społeczne – świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa
Dodano: 2022-12-05