Przetargi.pl
06/ZP/2023 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w latach 2023-2024

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Księginice, Księginice 14
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Księginice, woj. dolnośląskie
    REGON: 366415810
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    06/ZP/2023 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w latach 2023-2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Usługi będące przedmiotem umowy będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U z 2023 r. poz. 1640) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 2) Usługi świadczone będą codziennie, z wykluczeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Odbiór przesyłek z siedziby zamawiającego – PGKGL Księginice 14, 59-300 Lubin w godzinach od 12:00 do 12.30. 3) Przez przesyłki pocztowe, o których mowa w ust.1, rozumie się między innymi; a) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe nierejestrowane, tj. przesyłki nadane bez potwierdzenia odbioru o wadze do 500 g, gabaryt S,M,L. b) polecone i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane tj. przesyłki nadane za potwierdzeniem odbioru lub dla poleconych bez potwierdzenia odbioru gabaryt M,L waga do 1000 g i gabaryt L waga do 2000 g, waga do 500g gabaryt S, M, L, c) polecone i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane – zagraniczne gabaryt A, d) paczki do 10 kg gabaryt A i B przy czym: − list zwykły nierejestrowany – rozumie się jako przesyłkę nierejestrowaną nie będącą przesyłką najszybszej kategorii. − list zwykły nierejestrowany priorytetowy - rozumie się jako przesyłkę nierejestrowaną będącą przesyłka najszybszej kategorii. − list zagraniczny zwykły priorytetowy nierejestrowany - rozumie się jako przesyłkę nierejestrowaną będącą przesyłka najszybszej kategorii w strefie A. − list polecony – rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną nie będącą przesyłką najszybszej kategorii. − list polecony priorytetowy - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii − list polecony za potwierdzeniem odbioru – rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną nie będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru. − list polecony za potwierdzeniem odbioru priorytetowy – rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru.− list zagraniczny polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru – rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru w strefie A. Szczegółowy ilościowy wykaz przesyłek i paczek został określony w załączonym formularzu cenowym – Załącznik nr 1 do SWZ. 4) Wykonawca udostępni zamawiającemu możliwość śledzenia nadanych przesyłek za pomocą sieci internetowej oraz możliwość monitorowania aktualnego statusu przesyłek z historią danej przesyłki przez okres min. 6 miesięcy zawierającą informację dot.m.in: a) nadania przesyłki (data, godzina), b) przekazania przesyłki do doręczenia (data, godzina), c) ew. awizowania przesyłki (data, godzina), d) doręczenia przesyłki (data, godzina). Powyższe informacje muszą być aktualizowane maksymalnie w następnym dniu roboczym po zmianie statusu monitorowanej przesyłki. 5) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do dostarczania nadanych przez zamawiającego przesyłek listowych i paczek do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą, a w przypadku przesyłek zagranicznych z zastrzeżeniem ograniczeń w obrocie z poszczególnymi krajami. 6) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do potwierdzenia wystawionego przez zamawiającego duplikatu potwierdzenia odbioru przez adresata w przypadku jego braku z powodu zaginięcia, nie dostarczenia do zamawiającego itp. 7) Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe z uwzględnieniem przepisów: a) ustawy z dnia 23 listopada 2012. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1640 ze zm.), b) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. z 2019 r. poz.474 ze zm), c) ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz.775 ze zm ), d) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks Postępowania Cywilnego (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 1610 ze zm ), e) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz. 2651 ze zm), f) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm), g) innych obowiązujących aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia. 8) Wykonawca zobowiązany jest do doręczania do siedziby zamawiającego pokwitowania przez adresata /”potwierdzenia odbioru„/ niezwłocznie po doręczeniu przesyłki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia doręczenia. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego. Jeżeli adresat nie zgłosi się do odbioru przesyłki w terminie, Wykonawca nadaje powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest do zamawiającego wraz z adnotacją na kopercie dotyczącą przyczyny nieodebrania przesyłki przez adresata oraz podpisem doręczenia. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego wypełniania zwrotnych potwierdzeń odbioru – (daty, czytelny podpis, pieczęć firmowa). 10) Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia już do właściwej umowy załącznika w postaci regulaminu świadczenia usług pocztowych.11) W przypadku zmiany cennika usług pocztowych świadczonych przez operatora wyznaczonego, Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pgkgl.pl, w terminie co najmniej 5 dni przed wejściem w życie nowych warunków cenowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 ze zm.), aktualny wpis do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej;W celu potwierdzenia warunku wykonawca przedstawi wpis do rejestru operatorów pocztowych przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz.1640).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach