Przetargi.pl
świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym - postępowanie nr 016/POZ/44/2015

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2015-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym - postępowanie nr 016/POZ/44/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru z biur Zamawiającego, przyjmowania, przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1529) dla Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu oraz Sekcji Zamiejscowych Gospodarowania Zasobem (dalej: SZGZ). 2.Usługi będące przedmiotem zamówienia będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. (Dz. U. z 2012r. poz. 1529) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 3. Przez przesyłki pocztowe zwane dalej przesyłkami, będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 3.1. przesyłki listowe o wadze do 2 000 g (gabaryt A i B), a) zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, c) polecone - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e) polecone za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym. Wymiary przesyłek listowych: gabaryt A- przesyłka o wymiarach: - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. gabaryt B - przesyłka o wymiarach: - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm, - maksimum: suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. 3.2. paczki pocztowe o wadze do 10 000 g (gabaryt A i B): a) zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - paczki rejestrowane zwykłe i priorytetowe przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Wymiary paczek pocztowych gabaryt A - to paczka o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć dług. 600 mm, szer. 500mm, wysokość 300 mm gabaryt B- to paczka o wymiarach: - minimum -jeśli choć jeden z wymiarów przekracza długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm, - maksimum -suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość -3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. Przyjmuje się tolerancje wszystkich wymiarów 2 mm. 3.3. Przesyłka kurierska - przesyłka listowa będąca przesyłką rejestrowaną lub paczką pocztową, przyjmowaną, sortowaną, przemieszczaną i doręczaną w sposób łącznie zapewniający: a) bezpośredni odbiór przesyłki pocztowej od nadawcy, b) śledzenie przesyłki pocztowej od momentu nadania do doręczenia z uwzględnieniem nazwy placówki pocztowej dokonującej daną czynność, c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość wyboru gwarantowanej godziny doręczenia przesyłki pocztowej w dniu następnym tj. do 8:00, 9:00, 12:00. d) doręczenie przesyłki pocztowej bezpośrednio do rąk adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, e) uzyskanie pokwitowania odbioru przesyłki pocztowej w formie pisemnej lub elektronicznej. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a) odbiór przesyłek do nadania przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy raz dziennie w dni robocze Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku z następujących siedzib Zamawiającego w następujących godzinach: - siedziba ANR OT Poznaniu: ul Fredry 12, 61-701 Poznań - godz. 14:00 - 15:00; - Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Przygodzicach, Przygodzice - Pardalin 1A, 63-421 Przygodzice - godz. 14:00 -15:00; - Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Starym Bojanowie, ul. Główna 21, 64 040 Stare Bojanowo - godz. 14:00 -15:00; - Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Malińcu, ul. Gospodarcza 7, 62-510 Konin - godz. 14:00 -15:00; - Sekcja Zamiejscowa Gospodarowania Zasobem w Pile, ul. Motylewska 7, 64-920 Piła godz. 14:00 -15:00. b)nadanie wszystkich przesyłek do adresata w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego c)potwierdzanie każdorazowo przyjętych do doręczenia w kraju i za granicę przesyłek pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) z uwzględnieniem numeru nadania przesyłki oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek nierejestrowanych, d)doręczanie codziennie (oprócz sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) do siedziby Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Fredry 12 adresowanych do niego rejestrowanych i nierejestrowanych przesyłek listowych ekonomicznych i priorytetowych (w tym przesyłek poleconych za potwierdzeniem odbioru) oraz paczek oraz zwracanie do siedziby Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Fredry 12 otrzymanych w dniu poprzednim pocztowych książek nadawczych wraz z zestawieniem ilościowym nadanych przesyłek w zakresie czasowym od godz. 07:30 do godz. 08:00. 5. Każda placówka pocztowa, służąca m.in. do odbioru przesyłek zaawizowanych, musi spełniać następujące warunki: a)czynna co najmniej we wszystkie dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, co najmniej 6 godzin dziennie, b)znajdować się na terenie każdej gminy, c)oznakowana w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, umieszczonymi na zewnątrz budynku lub witrynie obiektu, w którym mieści się placówka pocztowa, d)placówka pocztowa znajdująca się w lokalu, w którym jest prowadzona inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny nazwą i logo Wykonawcy, e)powinna zapewnić prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych, f)zapewniać adresatom przesyłek z niepełnosprawnością ruchową możliwość odbioru ww przesyłek. g)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany adresu lub likwidacji którejkolwiek z Sekcji Zamiejscowej Gospodarowania Zasobem w trakcie realizacji zamówienia. O fakcie tym Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie w terminie 7 dni roboczych, licząc od daty likwidacji SZGZ. Zmiana ta nie będzie skutkowała pomniejszeniem lub zwiększeniem wartości oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Zaleca się, by dokumenty wadialne posiadały oznaczenie którego postępowania dotyczą. 2. Wadium wnoszone może być w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy przelewem na konto: 63 1130 1088 0001 3116 7390 0001 4. Ostatecznym terminem wniesienia wadium jest termin wyznaczony na składanie ofert (dzień i godzina), z tym że wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie zamawiającego w momencie upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 5. Wadium wnoszone nie bezpośrednio przez wykonawcę tylko w jego imieniu przez inny podmiot lub osobę, powinno być wyraźnie oznakowane, którego wykonawcy dotyczy. 6. Zaleca się by dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu, dołączyć do oferty w oryginale lub w kserokopii jako załącznik do składanej oferty. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dołączyć należy w oryginale do oferty, przed terminem wyznaczonym na składanie ofert. 8. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno wyraźnie oznaczać beneficjanta tj. Agencję Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu, być bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9. Wadium, które zostało wniesione po terminie wyznaczonym na składanie ofert, lub znalazło się na koncie zamawiającego po tym terminie, nie zostanie przyjęte, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 15. 1. na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15.2. na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach