Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w 2013 roku

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-834 Poznań, ul. Gołębia 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8520003 , fax. 061 8528002
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
    ul. Gołębia 2 2
    61-834 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8520003, fax. 061 8528002
    REGON: 00484781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wosoz.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w 2013 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu przy ul. Gołebiej 2 i jego delegatur w Kaliszu przy ul. Tuwima 10, Koninie przy al. 1 Maja 7, Lesznie przy pl. Komeńskiego 6 i Pile przy ul. Śniadeckich 46 w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych, świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, zgodnie z przepisami prawa: -Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 roku Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5 poz. 34 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183 poz 1795 ze zm.), - innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem postępowania, wydanych na podstawie ustawy i rozporządzenia oraz postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający zobowiązuje się do nadania przesyłek w stanie uporządkowanym na przesyłki rejestrowane (poprzez wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w 2 egzemplarzach: oryginał dla Wykonawcy w celu rozliczenia oraz kopia, jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek dla Zamawiającego) i przesyłki nierejestrowane (zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych oryginał dla Wykonawcy w celu rozliczenia oraz kopia, jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek dla Zamawiającego). 3. Zamawiający zobowiązuje się do segregowania przesyłek na przesyłki miejscowe (odpowiednio do miejsca nadania) i zamiejscowe. 4. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 5. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: - zwykłe -przesyłka listowa nierejestrowana, nie będąca przesyłką najszybszej kategorii -zwykłe priorytetowe - przesyłka listowa nierejestrowana, będąca przesyłką najszybszej kategorii - polecone-przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, - polecone ze zwrotnym poświadczeniem odbioru- przesyłka listowa rejestrowana, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru - polecone priorytetowe- przesyłka listowa rejestrowana, będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, -polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzenie odbioru - przesyłka listowa rejestrowana, najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru. Gabaryt A - to przesyłka o wymiarach: minimum- wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm maximum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm Gabaryt B- to przesyłka o wymiarach: minimum- jeśli choć jeden z wymiarów przekracza 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm maximum - suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość nie może przekroczyć 600 mm) 6. Przez paczki pocztowe rozumie się paczki pocztowe do 10000 g. -zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii -priorytetowe-paczki rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii -pobraniowe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii (za pobraniem opłaty) -z zadeklarowaną wartością-przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii z zadeklarowaną wartością -za zwrotnym poświadczeniem odbioru. Gabaryt A to paczka o wymiarach minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maximum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm Gabaryt B to paczka o wymiarach minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 lub szerokość 230, maximum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość - 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru przesyłek pocztowych przygotowanych do wyekspediowania, z kancelarii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu przy ul Gołębiej 2 (tel kontaktowy 618528003) z częstotliwością odbioru od poniedziałku do piątku od godz. 9.00 do 10.00 - Kaliszu przy ul. Tuwima 10 (tel kontaktowy 627576421) w dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00 - Koninie przy Al 1 Maja 7 (tel kontaktowy 632447126) w dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00. - Lesznie przy pl. Komeńskiego 6 (tel kontaktowy 655299383) w dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00. -Pile ul Śniadeckich 46 (tel kontaktowy 67352 07 15) dniach poniedziałek, środa, piątek od godz. 12.00 do 14.00. 8. Zamawiający dopuszcza odbiór poczty w innych godzinach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 10. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek zwykłych). 11. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług doręczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu. 12. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek na warunkach określonych w aktach prawnych regulujących świadczenie usług pocztowych wymienionych wyżej. 13. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce pocztowej lub paczce nazwy odbiorcy z jego adresem(podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej), określając rodzaj przesyłki (zwykła , polecona, priorytet, ze zwrotnym poświadczeniem odbioru) oraz umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zmawiającego. 14. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzenia zestawień dla przesyłek. 15. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta zamawiającego odpowiednio zabezpieczona (zaklejona). Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości aby uniemożliwiło uszkodzenie przesyłki w czasie przemieszczenia. 16. Wykonawca będzie doręczał odpowiednio do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu i jego Delegatur (w zależności od tego, która placówka nadała przesyłkę, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki nie później jednak, niż w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia doręczenia. 17. Zwrot niedoręczonych przesyłek do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu i jego Delegatur (w zależności od tego, która placówka nadała przesyłkę), odbywać się będzie niezwłocznie po wyczerpaniu ich możliwości doręczenia, z podaniem przyczyny niedoręczenia. 18. Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco dostarczać Zamawiającemu formularze potwierdzeń odbioru. 19.Odebrane od nadawcy przesyłki winny być wysłane do adresata tego samego dnia. Okresem rozliczeniowym jest jeden miesiąc kalendarzowy. Podstawą rozliczeń finansowych jest ustalona na podstawie obowiązujących cenników, suma opłat za nadane przesyłki pocztowe, stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych. Faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji niniejszej umowy, wystawiane będą w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Należności wynikające z faktur VAT Nadawca regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze, w terminie 14 dni od daty jej wystawienia. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Odbiorcy. 20. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia określający rodzaj wagę i gabaryt przesyłek został podany w załączniku nr 4 do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodu CPV:64 11 00 00 -0 - usługi pocztowe, 64 11 20 00 -4 usługi pocztowe dotyczące listów, 64 12 11 00-1 - usługi dostarczania poczty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wosoz.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach