Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym

Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 25C
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4416701 , fax. 0-77 4416702
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
    ul. Głogowska 25C 25C
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4416701, fax. 0-77 4416702
    REGON: 53165550800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), w zakresie: a) przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze do 2000 g, paczek oraz przesyłek kurierskich opłacanych za pomocą opłaty z dołu, b) doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu, c) realizowanie przekazów pocztowych. 2. Przez poszczególne rodzaje przesyłek będących przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki: 1) ekonomiczne - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 2) priorytetowe - przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 3) rejestrowane - przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 4) ZPO - przesyłki rejestrowane doręczone za pokwitowaniem odbioru, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 5) gabaryt A - to przesyłki o wymiarach: minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm, 6) gabaryt B - to przesyłki listowe o wymiarach: minimalnym, z których choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, długość 325 mm lub szerokość 230 mm i maksymalnym, to jest takim gdzie suma długości, szerokości i wysokości wynosi 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm. 7) Przez paczki pocztowe rozumie się paczki: a) ekonomiczne - paczki nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki najszybszej kategorii, 8) Przez przekazy pocztowe rozumie się polecenie doręczenia adresatowi określonej kwoty pieniężnej przez operatora pocztowego. 3. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania następujących aktów prawnych: 1) ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529); 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183 poz. 1795 ze zm.); 3) międzynarodowych przepisów pocztowych; 4) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi odbioru przesyłek kurierskich przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy pod następującymi adresami Zamawiającego: a) Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; b) Biuro Lidera Projektu , ul. Zielonogórska 3 / IV piętro / pokój 421 /, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00; c) Biuro Projektu Wsparcie kompetencji na starcie, ul. Oleska 127 / I piętro /, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30; d) Biuro Projektu Powrót do zatrudnienia, ul. Oleska 127 / I piętro /, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30. 5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zmawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy potwierdzeń odbioru. 6. Wykonawca zapewni dostarczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza jej granicami. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zwrotnych przesyłek do Zamawiającego, mającego siedzibę w Opolu przy ul. Głogowskiej 25c. 8. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 9. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 10. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego. W przypadku przesyłek rejestrowanych książka nadawcza będzie sporządzana w uzgodnionej z Wykonawcą formie elektronicznej i dołączana w postaci wydruku do nadawanych przesyłek. 11. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 12. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795, ze zm.). 13. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r., w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795, ze zm.), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.). 14. Ilości poszczególnych rodzajów przesyłek opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian ilości poszczególnych rodzajów przesyłek, przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż wartość tych przesyłek nie przekroczy łącznej ceny brutto za wykonanie zamówienia podanej w ofercie Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości przesyłek podanych w SIWZ. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia, a Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie obliczone na podstawie faktycznie zrealizowanych usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach