Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym

Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-315 Opole, ul. Głogowska 25C
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4416701 , fax. 0-77 4416702
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
    ul. Głogowska 25C 25C
    45-315 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4416701, fax. 0-77 4416702
    REGON: 53165550800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym (do każdego miejsca w kraju i za granicą) dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w rozumieniu ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.), w zakresie: a)przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek o wadze do 50g i powyżej 50 g, paczek oraz przesyłek kurierskich opłacanych za pomocą opłaty z dołu, b)doręczania zwrotów przesyłek listowych, po wyczerpaniu wszystkich możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, oraz doręczania zwrotnych potwierdzeń odbioru po skutecznym doręczeniu. 2.Przez poszczególne rodzaje przesyłek będących przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki: 1)ekonomiczne - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 2)priorytetowe - przesyłki najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 3)rejestrowane - przesyłki przyjęte za potwierdzeniem nadania, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 4)ZPO - przesyłki rejestrowane doręczone za pokwitowaniem odbioru, w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, 5)gabaryt A - to przesyłki o wymiarach: minimalne wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, maksymalne wymiary nie mogą przekroczyć wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm, 6)gabaryt B - to przesyłki listowe o wymiarach: minimalnym, z których choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, długość 325 mm lub szerokość 230 mm i maksymalnym, to jest takim gdzie suma długości, szerokości i wysokości wynosi 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów nie może przekroczyć 600 mm. 7) Przez paczki pocztowe rozumie się paczki: a)ekonomiczne - paczki nie będące paczkami najszybszej kategorii, b)priorytetowe - paczki najszybszej kategorii. 3.Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania następujących aktów prawnych:1)ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe tj. (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.); 2)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183 poz. 1795 ze zm.); 3)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5 poz. 34 ze zm.);4) międzynarodowych przepisów pocztowych; 5) innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do doręczania przesyłek listownych w terminach określonych w art. 48a ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 ze zm.). 5.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostarczania i odbioru przesyłek przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy pod następującymi adresami Zamawiającego: a) Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25c, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30; b)Biuro Lidera Projektu , ul. Zielonogórska 3 (IV Pietro pokój 421), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. 6.Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zmawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpłatnych formularzy potwierdzeń odbioru. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostarczania przesyłek w Polsce i poza granicami kraju. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania zwrotnych przesyłek do Zamawiającego, mającego siedzibę w Opolu przy ul. Głogowskiej 25c. 9.Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnego z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy.10.Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. Nie dopuszczalne jest również doczepianie i przyklejanie przez wykonawcę, różnych przedmiotów i znaków do opakowania listu lub przesyłki w celu zwiększenia masy listu i przesyłki. 11. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego. W przypadku przesyłek rejestrowanych książka nadawcza będzie sporządzana w formie elektronicznej i przesłana na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. 12.W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego.13.Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795, z późn. zm.). 14.Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003r., w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795, z późn. zm.), a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.). 15.Rodzaje oraz ilości przesyłek objętych niniejszym zamówieniem opisane zostały w Załącznikach nr 1 i nr 2 do SIWZ. Ilość przesyłek opisana w Załączniku nr 1 do SIWZ objęta niniejszym Zamówieniem, ma charakter minimalny. W związku z przewidywaną realizacją przez Zamawiającego w 2013 roku nowych zadań powodujących zwiększenie ilości usług pocztowych Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji i rozszerzenie przedmiotu zamówienia poprzez zwiększenie ilości przesyłek objętych zamówieniem do ilości maksymalnej opisanej w Załączniku nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach