Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w 2015 roku

Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7132880 , fax. 085 7132881
  • Data zamieszczenia: 2014-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny
    ul. Lipowa 10 10
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 085 7132880, fax. 085 7132881
    REGON: 00054221500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny w 2015 roku. Zakres zamówienia obejmuje: - świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania na terenie wsi Juchnowiec Kościelny (Gmina Juchnowiec Kościelny) przesyłek pocztowych o masie wagowej do 50 gramów i powyżej 50 gramów, w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Ordynacja podatkowa oraz ich ewentualnych zwrotów, w obrocie krajowym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i obrocie zagranicznym, - świadczenie usługi dostarczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i poza granicami kraju, - dostarczanie przesyłek na warunkach i terminach określonych w aktach prawnych regulujących świadczenie usług pocztowych, do godziny 10:30 do siedziby Zamawiającego, t.j. Urzędu Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, - nadawanie przesyłek przygotowanych przez Zamawiającego będzie miało miejsce w placówce pocztowej Wykonawcy we wsi Juchnowiec Kościelny, Gmina Juchnowiec Kościelny, codziennie w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godzinach od 13:30 do 14:00, bądź też w formie odbioru nadawczych przesyłek w Urzędzie Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, - przygotowanie wzoru oznaczenia przesyłek rejestrowanych i/lub priorytetowych - ekspresowych z usługą potwierdzenia odbioru - załączyć do oferty, - przygotowanie wzoru pieczęci zastępującej znak opłaty skarbowej - załączyć do oferty. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilość przesyłek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie obowiązywania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie. Zamawiający wymaga określenia terminu rozpatrywania reklamacji na świadczone usługi pocztowe obejmujące przedmiot zamówienia. Zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z następującymi przepisami: - ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.), - międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 08.11.2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr 206 poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 1007 r. Nr 108 poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. poz. 745) - w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym, - innych aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem umowy, wydanych na podstawie obowiązujących ustaw oraz postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin rozpatrywania reklamacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach