Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w 2015 r.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział IV. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pocztowych dla Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w 2015 r. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o masie poniżej i powyżej 350 g. 2. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: definicje: a) przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: zwykłe - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; zwykłe priorytetowe- przesyłki nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; polecone- przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym; polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii, przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru; polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru(ZPO) - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii , przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. b) przez paczki pocztowe rozumie się paczki: zwykłe - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii; priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji przedmiotu zamówienia z zachowaniem wymogów wynikających z przepisów ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz.1529) oraz obowiązujących aktów wykonawczych. 4. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi dostarczania przesyłek w większości w Polsce i sporadycznie poza granicami kraju. 5. Upoważniony pracownik Zamawiającego będzie dostarczał przesyłki w dni robocze do godz.15.30 do wyznaczonego przez Wykonawcę punktu zlokalizowanego w Białymstoku, w bliskiej odległości od siedziby Zamawiającego. Odbiór przesyłek przygotowanych do wyekspediowania przez Zamawiającego, będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w pocztowej książce nadawczej. 6. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich dostarczenia do punktu zlokalizowanego w Białymstoku wyznaczonego przez Wykonawcę. 7. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem standardów i wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym, wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29.04.2013 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r., poz. 545). 8. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym wg kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Znaczek opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę lub innym uzgodnionym oznaczeniem. 9. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 10. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zestawienia dla poszczególnych rodzajów przesyłek będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przesyłki zgodnie z : ustawą z dnia 29.08.1997 r. - Ordynacja podatkowa (t.j. Dz .U. z 2012 r., poz. 749 ze zm.), ustawą z dnia 14.06.1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.267 ), ustawą z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2014 r., poz. 101 ze zm.) ustawą z dnia 06.06.1997 r. Kodeks postępowania karnego (Dz. U. z 1997 r., Nr 89, poz. 555 z późn. zm.) Z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań (m.in. prowadzenie postępowań egzekucyjnych, a także składanie różnego rodzaju pism procesowych w trybie postępowania cywilnego czy sądowo-administracyjnego), Zamawiający informuje, że większość generowanych przesyłek listowych obejmuje doręczanie pism urzędowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania miało moc dokumentu urzędowego. 12. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego odpowiednio przez Zamawiającego lub Wykonawcę w dwóch egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 13. W zakresie procedur reklamacyjnych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług pocztowych, stosuje się obowiązujące przepisy prawa. 14. Ze względu na szczególne znaczenie dla Zamawiającego doręczeń wykonywanych na podstawie przepisów określonych w pkt 11, Wykonawca jest zobowiązany usługi te realizować i dokumentować prawidłowo. 15. Wykonawca jest odpowiedzialny za dokonanie prawidłowego, zgodnego ze stanem faktycznym opisu na formularzach potwierdzeń odbioru stosowanych do doręczeń, w sposób wskazany na formularzu, a w szczególności: a) w przypadku doręczenia przesyłki - do uzyskania od odbiorcy pokwitowania odbioru przesyłki poprzez umieszczenie daty jej odbioru i czytelnego podpisu odbiorcy oraz wskazania osoby, której doręczono przesyłkę poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz ewentualne zaznaczenie właściwego fragmentu tekstu; b) w przypadku niemożności doręczenia przesyłki - do wskazania placówki pocztowej, w której pozostawiono przesyłkę do dyspozycji adresata oraz do odnotowania daty jej pozostawienia, będącej zarazem datą pozostawienia awizo; c) w przypadku niepodjęcia przesyłki w terminie 7 dni od daty pozostawienia pierwszego awizo - do odnotowania daty powtórnego jej awizowania; d) w przypadku zwrotu przesyłki do nadawcy - do wskazania powodu zwrotu poprzez oznaczenie odpowiedniego pola oraz do odnotowania daty zwrotu; e) do umieszczenia daty oraz złożenia podpisu przez osobę doręczającą lub wydającą przesyłkę ( podpis powinien umożliwiać identyfikację tej osoby). 16. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w zał. nr 6 do SIWZ mają charakter szacunkowy i są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi do celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach