Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Krotoszynie w 2015 r.

Miasto i Gmina Krotoszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Hugona Kołłątaja 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7227454, 62 722 74 34 , fax. 62 594 05 01
  • Data zamieszczenia: 2014-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Krotoszyn
    ul. Hugona Kołłątaja 7 7
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7227454, 62 722 74 34, fax. 62 594 05 01
    REGON: 25085487200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Krotoszynie w 2015 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Krotoszynie, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o masie poniżej i powyżej 350 gramów. 2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji przedmiotu zamówienia z zachowaniem wymogów wynikających z przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe Dz.U. z 2012 r. poz.1529 oraz obowiązujących aktów wykonawczych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczania zwrotnego potwierdzenia odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu od 7.30 do 15.30. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usługi dostarczania przesyłek w Polsce i poza granicami kraju. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia przesyłek pocztowych codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 10.00 do Urzędu Miejskiego w Krotoszynie ul. Kołłątaja 7 63-700 Krotoszyn 6. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi codziennego dostarczania przesyłek do wysyłki od Zamawiającego, w dni robocze dla Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 14.00 - 15.00, przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy z placówki Zamawiającego. 7. Nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 8. Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe z zachowaniem standardów i wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym, wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego Dz. U. z 2013 r., poz.545. 9. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczanie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. 10. Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez wykonawcę własnych opakowań na listy i przesyłki. 11. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. W przypadku przesyłek rejestrowanych zestawienie będzie sporządzane w 2 egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy. 12. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przesyłki zgodnie z: ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa t.j. Dz.U. z 2012 r. poz.749 ze zm., ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 267. Z uwagi na specyfikę wykonywanych zadań m.in. prowadzenie postępowań podatkowych, Zamawiający informuje, że większość generowanych przesyłek listowych obejmuje doręczanie pism urzędowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby potwierdzenie nadania i doręczenia przesyłki miało moc dokumentu urzędowego. 13. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane - ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek, stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadanych lub zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego w dwóch egzemplarzach po jednym dla Wykonawcy i Zamawiającego. 14. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej, w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego Dz.U. Nr 183, poz.179 ze zm.. 15. Zamawiający będzie korzystał z wzorów druków ZPO zwrotnego potwierdzenia odbioru, określonych w Załączniku A i B do SIWZ. 16. Dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego Dz.U. z 2013 r., poz.545, dla przesyłek listowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii. 17. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy Ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe Dz. U. z 2012 r. poz.1529, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz.93 ze zm.. 18. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych przesyłek. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie lub zwiększenie przesyłek w obrębie pozycji wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SWIZ nie stanowi zmiany umowy. 19. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod wskazany adres przesyłek awizowanych znajdowały się na terenie każdej innej gminy w Polsce w ilości co najmniej 1 i były czynne co najmniej 4 godziny dziennie w dni robocze , przy czym każdy punkt awizacyjny powinien stanowić odrębne pomieszczenie, odpowiednio oznaczone nazwą Wykonawcy oraz zapewniające prawidłowe zabezpieczenie przesyłek przed dostępem osób trzecich, gwarantujące zachowanie tajemnicy pocztowej oraz ochronę danych osobowych powierzonych Wykonawcy do przetwarzania przez Zamawiającego; 20. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę lub podwykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin doręczenia lub awizowania krajowej przesyłki listowej gabaryt A rejestrowanej za potwierdzeniem odbioru
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krotoszyn.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach