Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pile

Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, al. Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2109442 , fax. 067 2109332
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
    al. Niepodległości 33/35 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2109442, fax. 067 2109332
    REGON: 57079948000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie odbioru, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek pocztowych, a także ewentualnych zwrotów przesyłek/paczek niedoręczonych. 2. Usługi pocztowe świadczone będą na rzecz Starostwa Powiatowego w Pile oraz Referatów w Wyrzysku: Wydziału Komunikacji, Wydziału Nieruchomości oraz Wydziału Geodezji i Kartografii. 3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa m. in. ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529) wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 z późn. zm.), ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 101 z późn. zm.). 4. Za usługi wykonane na rzecz Starostwa Powiatowego w Pile, Zamawiający będzie uiszczał w formie opłaty z góry - w kwocie na doładowanie urządzenia do frankowania. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem maszyny do frankowania firmy Neopost, model/typ: 5400, nr fabryczny: PL/03/F/20850. W przypadku awarii w/w maszyny do frankowania Wykonawca zezwala Zamawiającemu na uiszczanie należności w formie opłaty z dołu. 5. Za usługi wykonane na rzecz Referatów w Wyrzysku Zamawiający będzie uiszczał opłaty po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych. 6. Zamawiający będzie pokrywał koszty używania maszyny do frankowania, na które składają się, w szczególności koszty przeprogramowania maszyny do frankowania, wykonania nowych matryc oraz czynności serwisowych. 7. W związku z koniecznością ustawienia licznika maszyny frankującej Zamawiający wymaga: 1) wskazania najbliższej placówki pocztowej Wykonawcy, położonej jednak nie dalej niż 20 km mierząc od granic miasta Piły, do której Zamawiający dostarczać będzie maszynę do frankowania celem ustawienia licznika, lub 2) wyznaczenia uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, który obowiązany będzie do stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem ustawienia licznika maszyny do frankowania. 8. Ilość przesyłek pocztowych wskazana w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy, ma charakter szacunkowy. Wartość brutto wpisana w formularzu Oferta ma wyłącznie na celu wyłonienie wykonawcy. Zapłata nastąpi wyłącznie za usługi faktycznie wykonane zgodnie z cenami jednostkowymi podanymi w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ). Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w Formularzu cenowym będą podstawą rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Formularz cenowy będzie stanowił załącznik do umowy. 9. W przypadku nadania przesyłek nie ujętych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ), podstawą rozliczeń między Zamawiającym a Wykonawcą będą ceny podane w cenniku usług pocztowych Wykonawcy. Wykonawca po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu obowiązujący cennik usług pocztowych najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 10. Wykonawca zobowiązany jest wskazać upoważnioną osobę do kontaktu oraz sprawującą pieczę nad prawidłową realizacją umowy. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ i będzie stanowił załącznik do umowy. 12. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ - części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca do realizacji zamówienia nie zatrudni podwykonawców nie jest zobowiązany do załączenia do oferty Załącznika nr 6 do SIWZ. 13. Warunki zapłaty: 13.1. Zasady rozliczania i regulowania należności dla przesyłek opłacanych przy użyciu maszyny do frankowania: 1) za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy, 2) Zamawiający dokonywać będzie wpłaty kwoty na doładowanie urządzenia do frankowania na zabezpieczenie należności na poczet przyszłych usług pocztowych, co skutkować będzie odpowiednim ustawieniem przez Wykonawcę licznika maszyny do frankowania, 3) ustawienie licznika maszyny frankującej odpowiednio do wysokości wpłaty, następować będzie najwcześniej w dniu stwierdzenia wpływu środków na rachunek bankowy Wykonawcy, 4) w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego, Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę dokumentującą faktycznie zrealizowane usługi pocztowe na rzecz Zamawiającego w tym okresie rozliczeniowym, 5) w przypadku, gdy wpłaty kwoty na doładowanie urządzenia do frankowania wniesione przez Zamawiającego, uwzględniające kwoty wpłat, dokonanych w okresie rozliczeniowym, rozumianym jako miesiąc kalendarzowy oraz kwoty ewentualnie pozostające z poprzednich okresów rozliczeniowych, będą wyższe niż faktycznie należna opłata za wykonane w danym okresie rozliczeniowym usługi (nadpłata), Wykonawca zaliczy kwotę nadpłaty (kwoty na doładowanie urządzenia do frankowania) na poczet opłat należnych w następnym okresie rozliczeniowym, 6) Zamawiający zobowiązuje się do przekazania drogą telefoniczną oraz w formie papierowej wraz z pocztą nadawczą informacji o stanie licznika maszyny do frankowania, dla potrzeb rozliczeń finansowych, w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca kalendarzowego. 13.2. Zasady rozliczania i regulowania należności dla przesyłek opłacanych z dołu: 1) za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy, 2) faktury VAT z tytułu należności wynikających z realizacji umowy, wystawiane będą w terminie do 7 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego, 3) należności wynikające z faktur VAT Zamawiający regulować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w terminie do 14 dni od daty jej wystawienia, przy czym Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fakturę w ciągu 7 dni od dnia jej wystawienia, załącznikiem do każdej faktury będzie zestawienie wykonanych usług, 4) Zamawiający umieści oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty z dołu za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach