Przetargi.pl
świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 29 22 853 , fax. (061) 29 22 863
  • Data zamieszczenia: 2015-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach
    ul. Wojska Polskiego 1 1
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 29 22 853, fax. (061) 29 22 863
    REGON: 63207651900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupszamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienie jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach w 2016,2017 i 2018 roku w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz w zakresie zwrotu przesyłek niedoręczonych, nadawanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach, nadawanych w obrocie krajowym, zapewniającym zgodność z przepisami ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012r., Kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964r. i Kodeksu postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960r. wraz z obowiązującymi aktami wykonawczymi. Świadczenie usług pocztowych musi odbywać się w ciągu 5 dni roboczych w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Przesyłki nadawane przez Zamawiającego dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego miejsca w kraju. Wykonawca winien zapewnić dowóz do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach przy ul. Wojska Polskiego 1, skierowanych do Zamawiającego przesyłek pocztowych w uzgodnionych godzinach tj.: pomiędzy godzinami: 08:00 -09:30. Odbiór przesyłek adresowanych do Zamawiającego będzie dokonywał upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. Odbiór z siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Szamotułach, nadanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych, może być realizowany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, w uzgodnionych godzinach tj.: pomiędzy godzinami: 14:30-15:30. W wyjątkowych przypadkach, za uzgodnieniem obu stron, dopuszcza się możliwość odbioru bądź nadania przesyłek pocztowych w godzinach innych niż wyżej wymienione. Zamawiający wskazuje, że w ramach przedmiotu zamówienia będzie nadawał również przesyłki wymagające zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego oraz art.165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, a także art. 12 §6 pkt. 2 Ordynacji podatkowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wyłączenia ww. przesyłek z zakresu przedmiotu zamówienia, natomiast dopuszcza możliwość sporządzenia odrębnego wykazu przesyłek wymagających nadania u operatora wyznaczonego. Zamawiający informuje, że procentowa wartość przesyłek nadawanych w ww. trybach art. 57 KPA i art. 165 KPC - w stosunku do całkowitej, szacunkowej ilości przesyłek stanowiących wartość przedmiotu zamówienia (w ciągu ostatnich 12 miesięcy) - nie przekraczała 5%. Zamawiający nie przewiduje realizacji przedmiotu umowy przy pomocy frankownicy.Wykonawca zobowiązuje się doręczyć przesyłki listowe krajowe przyjęte do przemieszczenia i doręczenia: w dniu następnym jednak nie później niż w 4 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki listowej najszybszej kategorii, w dniu następnym jednak nie później niż w 6 dniu po dniu nadania w przypadku przesyłki niebędącej przesyłką najszybszej kategorii. Do czasu przebiegu przesyłek pocztowych nie wlicza się dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót. Zamawiający będzie korzystał z własnych wzorów potwierdzenia odbioru w przypadku przesyłek nadawanych w trybie postępowania administracyjnego, w pozostałych przypadkach Zamawiający będzie korzystał z potwierdzeń odbioru Wykonawcy bez dodatkowych kosztów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć druki potwierdzenia odbioru, o których mowa (oprócz druków w trybie postępowania administracyjnego) wg potrzeb Zamawiającego. Do przesyłek listowych Zamawiający będzie używał własnych opakowań (kopert). Wykonawca będzie stosował własne znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy, na podstawie której świadczone są usługi pocztowe. Podane ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym (asortymentowo-ilościowym), stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zwiększenie lub zmniejszenie ilości przesyłek nie stanowi zmiany umowy. Przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie przesyłki listowe o gabarycie A - przesyłki o wymiarach: - minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum: żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokości (grubości) 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm; o gabarycie B - minimum: jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm, lub długość 325 mm, lub szerokość 230 mm,- maksimum: suma długości, szerokości i wysokości 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm. Ustala się tolerancję wszystkich wymiarów +/- 2 mm. Przez paczki pocztowe, będące przedmiotem niniejszego zamówienia rozumie się paczki: zwykłe, polecone, priorytetowe, z potwierdzeniem odbioru o wadze do 2.000 g w obrocie krajowym.Przez przesyłki listowe objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie przesyłki listowe o wadze do 1.000 g i rozmiarach określonych gabarytem A i B 1) Zwykłe - przesyłki listowe nierejestrowane, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii, 2) Zwykłe o przyspieszonym trybie doręczenia - przesyłki listowe nierejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i zagranicznym 3) Polecone nie będące przesyłkami najszybszej kategorii - przesyłki listowe rejestrowane, przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem, 4) Polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane, będące przesyłkami najszybszej kategorii przemieszczane i doręczane w sposób zabezpieczający je przed utratą zawartości lub uszkodzeniem, 5) Polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, które nie są przesyłkami najszybszej kategorii i doręczane za potwierdzeniem odbioru obsługiwanego na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. 6) Polecone priorytetowe z potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane, przyjęte za potwierdzeniem nadania, najszybszej kategorii i doręczane za potwierdzeniem odbioru obsługiwanego na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości przesyłek poszczególnych rodzajów zrealizowanych w okresie miesięcznym i cen jednostkowych za poszczególne rodzaje tych przesyłek określonych w formularzu cenowym (asortymentowo-ilościowej)- załącznik nr 2 do SIWZ na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupszamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach