Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Kluczbork na rok 2020

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 183 864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 774 183 864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 52570200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kluczbork.eu/redir,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Kluczbork na rok 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i zwrotów (przesyłki listowe i paczki pocztowe,), który będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz.2188) dla jednostek organizacyjnych Gminy Kluczbork tj. - Urząd Miejski w Kluczborku, ul. Katowicka 1; 46-200 Kluczbork; - Miejski Zarząd Obiektów Komunalnych; ul. Wolności 1a; 46-200 Kluczbork; - Środowiskowy Dom Samopomocy; - Ośrodek Sportu i Rekreacji ; - Ośrodek Pomocy Społecznej; - Administracja Oświaty w Kluczborku; - Centrum Aktywności Lokalnej; - Gminna Szkoła Muzyczna I stopnia im. Ignacego J. Paderewskiego w Kluczborku; - Publiczne Przedszkole nr 1 w Kluczborku; - Publiczne Przedszkole nr 2 w Kluczborku; - Publiczne Przedszkole nr 5 w Kluczborku; - Publiczne Przedszkole nr 7 w Kluczborku; - Publiczne Przedszkole nr 8 w Kluczborku; - Publiczne Przedszkole w Bogacicy; - Szkoła Podstawowa nr 1 w Kluczborku; - Szkoła Podstawowa nr 2 w Kluczborku; - Szkoła Podstawowa nr 5 w Kluczborku; - Szkoła Podstawowa w Bąkowie; - Szkoła Podstawowa w Bogacicy; - Szkoła Podstawowa w Kujakowicach Dolnych; - Szkoła Podstawowa w Kuniowie; oraz podmiotów (gminne jednostki kultury) tj.: - Kluczborki Dom Kultury; - Muzeum im. Jana Dzierżona; - Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna w Kluczborku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ; 3. Usługa będzie świadczona przez 5 dni roboczych w tygodniu od poniedziałku do piątku; 4. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w zestawieniu usług pocztowych podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego Cennika usług Wykonawcy. 5. Usługa będąca przedmiotem zamówienia będzie świadczona zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2018 r. poz.2188 z późn. zm), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, międzynarodowymi przepisami pocztowymi tj. wiążącymi Rzeczypospolitą Polską umowami międzynarodowymi dotyczącymi świadczenia usług pocztowych oraz wiążących regulaminów Światowego Związku Pocztowego. 5. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 64110000 – 0 - Usługi pocztowe; 64112000 – 4 - Usługi pocztowe dotyczące listów; 64113000 – 1 – Usługi pocztowe dotyczące paczek; 60160000 – 7 – Drogowy transport przesyłek pocztowych; Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r, Prawo pocztowe (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188) Spełnienie wyżej wymienionego warunku musi wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oraz inne podmioty, na których zasoby powołuje się Wykonawca.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach, którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ; 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ 3. Wypełnionym i podpisanym formularzem cenowym (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ) 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570 ), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach