Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych.

Gmina Olesna ogłasza przetarg

  • Adres: 46-300 Olesno, ul. Pieloka 21
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3597841-44 w. 204 , fax. 034 3597283
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olesna
    ul. Pieloka 21 21
    46-300 Olesno, woj. opolskie
    tel. 034 3597841-44 w. 204, fax. 034 3597283
    REGON: 00052572500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym. 3.2 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym polegać będzie na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych o wadze nie przekraczającej 50 g. oraz o wadze powyżej 50 g. a także ich zwrotów, realizowanych dla potrzeb Gminy Olesno według kategorii ekonomicznej lub priorytetowej oraz ich zwrotu do nadawcy po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy, jak również usługa odbioru przesyłek z siedziby Gminy Olesno przez 5 dni w tygodniu zgodnie z przepisami: a) Ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. nr 189, poz. 1159 z późn. zm.); b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. z 2003 r. Nr 183, poz. 1795); c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.) oraz międzynarodowymi przepisami pocztowymi; d) Regulamin i cennik świadczenia usługi odbioru przesyłek z siedziby nadawcy. 3. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie rodzaj przesyłki oraz znak opłaty. 4. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie ich do adresata bez ubytku i uszkodzenia, określając jednocześnie rodzaj przesyłki i znak opłaty. 5. Przez przesyłki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się: 5.1. przesyłki nierejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze poniżej 50 g. nadane i doręczone bez pokwitowania, 5.2. przesyłki rejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze poniżej 50 g doręczone za pokwitowaniem lub potwierdzeniem odbioru, 5.3. przesyłki nierejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze powyżej 50 g. nadane i doręczone bez pokwitowania, 5.4. przesyłki rejestrowane krajowe i zagraniczne o wadze powyżej 50 g doręczone za pokwitowaniem lub potwierdzeniem odbioru, 6. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym, według rodzaju. 6.1. Przesyłki nierejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu ilościowo- wartościowego nadanych przesyłek. 6.2. Wykazy będą sporządzane będą w dwóch egzemplarzach - po jednym dla Zamawiającego i Wykonawcy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie doręczać przesyłki pocztowe codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 8. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru przesyłek pocztowych codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 1430 do 1500. 9. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniach ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego. 10. Czas doręczania przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych powinien być zgodny z normami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. nr 5, poz. 34 z późn. zm.). 11. Znak opłaty pocztowej zostanie zastąpiony pieczęcią wykonaną według wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 12. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawca będzie miał obowiązek przedstawić Zamawiającemu wzór pieczęci opłaty pocztowej. 13. Przewidywane dane dotyczące ilości nadawanych przez Zamawiającego przesyłek pocztowych w okresie obowiązywania umowy z Wykonawcą tj. od dnia 01.01.2013 do dnia 31.12.2013 r. zawiera formularz cenowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. 14. Rodzaje i liczba przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę, tym samym nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie trwania umowy. Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym stanowią element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty. Do kalkulacji ilości przesyłek każdego rodzaju przyjął średnie ilości przesyłek nadanych w 2012 r. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nieujętych w Formularzu cenowym podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego Cennika usług Wykonawcy. 15. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy - od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca jest zobowiązany wystawiać faktury VAT w terminie do 14. dnia po upływie okresu rozliczeniowego. 16. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczenia została wyczerpana. 17. Pracownik Wykonawcy zobowiązany jest codziennie przekazywać pracownikom Zamawiającego informacje o ilości zwrotów (jeśli są zwroty). Do rozliczeń z Wykonawcą przyjęte będą ceny jednostkowe brutto z Formularza ofertowego. Ceny usług świadczonych przez Wykonawcę wynikają z formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (nie dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://olesno.biuletyn.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach