Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach ogłasza przetarg
- Adres: 32-031 Mogilany, ul. Rynek 2A
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2701025 , fax. 012 2701025
- Data zamieszczenia: 2012-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Mogilanach
ul. Rynek 2A 2A
32-031 Mogilany, woj. małopolskie
tel. 012 2701025, fax. 012 2701025
REGON: 35158842900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mogilany.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług pn. Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla beneficjentów projektu systemowego Aktywna integracja szansą dla Ciebie i Twojej Rodziny obejmuje następujące części : Część I zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych - dla 2 osób wskazanych przez Zamawiającego, (zajęcia teoretyczne i praktyczne). - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - zapewnienie realizacji zajęć praktycznych w wyspecjalizowanej placówce opiekuńczej, z którą wykonawca posiada umowę na realizacje zajęć praktycznych i przedstawi ją zamawiającemu, - wystawienie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. - wystawienie zaświadczenia o odbyciu zajęć praktycznych przez działającą placówkę opiekuńczą, - program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia: 1. Anatomia i fizjologia wieku podeszłego, 2. Pielęgnacja chorych, 3. Zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, 4. Zasady żywienia osób starszych, 5. Starzenie się organizmu, 6. Aktywizacja osób starszych i niepełnosprawnych, 7. Psychologiczne aspekty pracy z osobą starszą i niepełnosprawną, 8. Współpraca z rodziną i środowiskiem podopiecznego, 9. Pełnienie roli i zakresu zadań opiekuna osób starszych. Część II zamówienia: - przeprowadzenie Kursu prawa jazdy kat. B - dla 3 osób wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. z 2005 r. Nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). - zorganizowanie i pokrycie kosztów pierwszego egzaminu teoretycznego państwowego i pierwszego egzaminu praktycznego państwowego, - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - zorganizowanie i pokrycie kosztów badań lekarskich kandydatów na prawo jazdy kat B. - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. Część III zamówienia : - przeprowadzenie szkolenia - Mała Księgowość ( nabycie wiedzy oraz praktycznych umiejętności do pracy w księgowości oraz prowadzenia rozliczeń działalności gospodarczej w zakresie Podatkowej księgi przychodów i rozchodów z wykorzystaniem programów komputerowych, np. Symfonia, Optima)- dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego ( zajęcia teoretyczne i praktyczne) - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej wraz z niezbędnym wyposażeniem, - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie, - program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia: 1. Ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych oraz ich dokumentowanie w podatkowej księdze przychodów i rozchodów, 2. Stosowanie zasad otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych, 3. Identyfikacja poszczególnych podatków oraz ustalania podstaw prawnych opodatkowania danym podatkiem, 4. Identyfikacja podstaw prawnych z zakresu księgowości, 5. obliczania należnych kwot podatków z wykorzystaniem obowiązujących stawek jak też ulg i zwolnień podatkowych, 6. Sporządzanie deklaracji podatkowych, pism i rozliczeń w tym zakresie, 7. Kontrolowanie dokonanych operacji w zakresie spraw podatkowych, 8. Wyliczanie wynagrodzenie za pracę, 9. Rozliczanie składek ZUS, 10. Posługiwanie się programem - Płatnik, 11. Sporządzania not księgowych i innej dokumentacji na potrzeby ewidencji, 12. Wykorzystanie techniki komputerowej w rachunkowości i rozliczeniach firmy. Część IV zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Manicure, pedicure, stylizacja paznokci i kurs wizażu - dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego (zajęcia teoretyczne i praktyczne) - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - zapewnienie materiałów szkoleniowych do zajęć praktycznych; - zapewnienie sali szkoleniowej, - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie, - program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia: 1. Wiedza na temat dłoni, charakterystyka i budowa paznokcia, sposoby pielęgnacji, choroby, defekty, 2. Zapoznanie się z przepisami BHP w gabinecie kosmetycznym, specyfikacja pracy, wyposażenie pomieszczenia, metody i środki, zasady dezynfekcji i sterylizacji, 3. Manicure biologiczny, cążkowy, za pomocą frezarki. 4. Metody i techniki przedłużania paznokci np. żelowa i akrylowa, 5. Zdobienie paznokci różnymi technikami, 6. Warsztat pracy wizażysty, 7. Rozróżnianie typów skóry, 8. Sposoby retuszowania niedoskonałości skóry, 9. Analiza kolorystyczna, 10. Makijaż dzienny, 11. Makijaż wieczorowy, 12. Makijaż ślubny, 13. Makijaż osoby dojrzałej, 14. Makijaż sceniczny, do pokazów art. 15. Makijaż korekcyjny. Część V zamówienia: - przeprowadzenie szkolenia - Obsługa kasy fiskalnej - dla 4 osób wskazanych przez Zamawiającego - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej. -wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie; - program szkolenia powinien zawierać m.in. następujące zagadnienia : 1. Podstawowe pojęcia dotyczące kas fiskalnych, 2. Zasady instalowania kas, 3. Dokumenty fiskalne drukowane przez kasę, 4. Ogólne zasady pracy przy kasie fiskalnej, 5. Budowa kas, 6. Funkcje i rodzaje płatności, 7. Rozliczanie kaucji na kasie fiskalnej, sprzedaż niepełnych opakowań, wypłaty i wpłaty, 8. Raporty kas fiskalnych, czytające i zerujące, 9. Dokumenty obrotu magazynowego, 10. Zakup i sprzedaż wg faktury VAT, 11. Wydanie i przyjęcie zewnętrzne, przesunięcie międzymagazynowe, 12. Rozchód i przychód wewnętrzny, 13. Praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, 14. Rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych. Część VI zamówienia : - przeprowadzenie szkolenia - Spawanie MIG podstawowe dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego (zajęcia teoretyczne i praktyczne) zgodnie z Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, opłacenie i zorganizowanie praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego (przeprowadzanego zgodnie z normą PN-EN 287-1+A1), - zapewnienie sali szkoleniowej, -wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie. Część VII zamówienia: - przeprowadzenie kursu przygotowawczego do egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie dozoru i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych z pomiarami (uprawnienia SEP, świadectwo kwalifikacyjne E i D) - dla 1 osoby wskazanej przez Zamawiającego. Program szkolenia zgodnie z wymaganiami prawa energetycznego z dnia 10 kwietnia 1997 (art. 54 Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki) - opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu, - zapewnienie sali szkoleniowej, - wystawienie zaświadczenia o ukończonym kursie, - zorganizowanie i pokrycie kosztów pierwszego egzaminu kwalifikacyjnego w zakresie eksploatacji i dozoru instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej Dz.U. nr 89 p 828 z dnia 28.04.2003r . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14