Przetargi.pl
Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00 zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00 zadanie 3 - przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice

Zarząd Powiatu Żagańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4777901
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Żagańskiego
    ul. Dworcowa 39 39
    68-100 Żagań, woj. lubuskie
    tel. 068 4777901
    REGON: 97071767700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00 zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00 zadanie 3 - przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania o udzielenie jest Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: Część I (zadanie 1) - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00 Część II (zadanie 2) - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00 Część III ( zadanie 3) - przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice 2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) i obejmuje w szczególności: a) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, b) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartych umów, c) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z obowiązującym prawem żądania dodatkowych badań jakościowych a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, d) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, e) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, f) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do: - stwierdzenia gotowości do odbioru, - przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, - dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, g) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu, h) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, i) prowadzenie książki obmiarów i okazywanie jej na wezwanie Zamawiającego, j) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, k) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur, l) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych, m) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych, n) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres wykonywania robót objętych nadzorem, o) reprezentowanie interesów Zamawiającego. Dokumentacja projektowa i kosztorysowa robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępna jest do wglądu w celu wyceny oferty w godzinach pracy urzędu w Wydziale Polityki Społeczno-Gospodarczej Starostwa Powiatowego w Żaganiu, ul. Dworcowa 39. Obecnie Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego mającego na celu wyłonienie Wykonawców robót budowlanych objętych nadzorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a/ Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - drogową o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie - warunek dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia. b/ Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - mostową o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie - warunek dotyczy części III przedmiotu zamówienia. c/ Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, a która posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi - o specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 roku, Nr 5, poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie - warunek dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia. d/ Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, a która posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi - o specjalności mostowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 roku, Nr 5 poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie - warunek dotyczy części III przedmiotu zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Celem potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców : a) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2a) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - drogową o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie, wg wzoru - zał. nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie. b) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2b) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną - mostową o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie, wg wzoru - zał. nr 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej i mostowej: a) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt VIII 2c) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz.U. z 2001 roku, Nr 5 poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, wg wzoru - zał. nr 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie. b) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt VIII 2d) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności mostowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmian.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz.U. z 2001roku,. Nr 5 poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, wg wzoru - zał. nr 5.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Ponadto oferta musi zawierać: 6. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach