Przetargi.pl
świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Działdowo

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-200 Działdowo, ul. Władysława Jagiełły 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6972178 , fax. 023 6870981
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Działdowie
    ul. Władysława Jagiełły 30 30
    13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6972178, fax. 023 6870981
    REGON: 00271040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo-mops.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Działdowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze wykonywane dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Działdowo, w miejscu ich zamieszkania lub pobytu od dnia 01 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 roku. 2. Usługi opiekuńcze świadczone są u osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób (trzecich), a są jej pozbawione. a) przewidywana liczba godzin usług wynosi : 9 115 godzin przez okres 12 miesięcy. 3. Zakres usług opiekuńczych obejmuje: a) pomoc w utrzymaniu higieny osobistej podopiecznego (np. pomoc przy myciu, ubieraniu) b) zmianę bielizny osobistej, pościelowej, przesłanie łóżka, c) utrzymanie w czystości bielizny osobistej i pościelowej podopiecznego, d) pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych- pomoc w dojściu do toalety, e) zmianę pozycji obłożnie chorego w łóżku w celu zapobieganiu odleżyn i odparzeń , f) opiekę zalecaną przez lekarza - podawanie leków, okłady, nacieranie, g) zakupy artykułów spożywczych i przemysłowych, h) przygotowanie posiłku lub pomoc w jego przygotowaniu: karmienie chorego, i) palenie w piecu, dostarczenie węgla, wody i drewna do mieszkania podopiecznego, j) utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez podopiecznego, k) utrzymywanie w czystości sprzętu i urządzeń sanitarnych, l) zamawianie wizyt lekarskich, realizacja recept, m) załatwianie spraw urzędowych, n) współpracę z innymi instytucjami i organizacjami powołanymi do opieki nad chorym w domu. o) organizowanie spacerów, p) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspakajaniu potrzeb duchowych, q) prowadzenie zeszytu wydatków i rozliczanie się z podopiecznym z wydanych pieniędzy przez osobę sprawującą usługi opiekuńcze, 4. Świadczenie usług dla podopiecznego w miejscu jego zamieszkania lub pobytu ma na celu: - zaspokojenie codziennych potrzeb życiowych, - zapewnienie kompleksowej opieki w domu chorego - w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. 5. Zamawiający wskazuje Wykonawcy osoby kwalifikujące się do przyznania usług i określa rodzaj i zakres w zależności od rodzaju schorzenia stwierdzonego u podopiecznego. Usługi opiekuńcze świadczone są w oparciu o decyzję administracyjną, która określa: - miejsce realizacji usługi, - czas jej trwania, - zasady odpłatności za zrealizowaną usługę, - szczegółowy zakres czynności do wykonania. 6. Usługi opiekuńcze świadczone są w dni powszednie. 7. Objęcie podopiecznego opieką musi nastąpić zgodnie z terminem określonym w decyzji. 8. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone przez osoby, które posiadają doświadczenie w opiece nad chorym w domu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 pkt.1-4 Prawa zamówień publicznych (dalej pzp) 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp 3) Dostarczą inne dokumenty szczegółowo opisane w Rozdziale VI. 4) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie świadczenia usług opiekuńczych. 6) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z wymogami SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Spełnienie przedmiotowych warunków oceniane będzie na podstawie złożonej oferty oraz wymaganych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik Nr 3 SIWZ, B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami nt. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik Nr 5 SIWZ, D) Wykaz świadczonych usług w okresie 3 lat ze wskazaniem przedmiotu usługi, wartości i okresu wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dosiwdczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo-mops.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach