Przetargi.pl
„Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2024 roku”,

Gmina Krasne-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnem ogłasza przetarg

  • Adres: 36-007 Krasne, Krasne 121
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 23 00 200
  • Data zamieszczenia: 2023-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasne-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krasnem
    Krasne 121
    36-007 Krasne, woj. podkarpackie
    tel. 17 23 00 200
    REGON: 690009222
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakrasne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2024 roku”,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Krasne w miejscu zamieszkania podopiecznego w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r., które przyznawane są zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 901 z późn. zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Usługi opiekuńcze wykonywane będą dla podopiecznych w miejscu ich zamieszkania lub pobytu na terenie Gminy Krasne. 2) Liczba osób objętych usługami opiekuńczymi – około 20 osób miesięcznie. 3) Przewidywana ilość godzin usług opiekuńczych – około 1000 godzin miesięcznie. Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową liczbę godzin usług opiekuńczych w ilości około 12 000 godzin w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. Szczegółowy opis w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SWZ.2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:2.1. Zdolności do występowania w obrocie prawnym.Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.2.3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną usługę opiekuńczą świadczoną dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy osób „trzecich”, a są jej pozbawione, o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto. Za jedną usługę przyjmuje się jedną umowę.Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego wykaz usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Wykaz usług stanowi załącznik nr 5 do SWZ.Jeżeli usługa jest w trakcie wykonywania, to część tej zrealizowanej usługi musi mieć wartość nie mniejszą niż wartość 200.000 zł brutto.b) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, jeżeli przedstawi wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 4 osobami skierowanym do realizacji przedmiotu zamówienia w roli opiekuna, z których każda będzie spełniać następujące wymagania:- nie jest karana,- jest sprawna fizycznie i intelektualnie (w przypadku posiadania stopnia niepełnosprawności - stwierdzona niepełnosprawność nie może ograniczać zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia),- jest zdolna do wykonywania prac fizycznych,- posiada kwalifikacje zawodowe w postaci co najmniej - kursu opiekuna/opiekunkidomowej lub środowiskowej i/lub doświadczenie co najmniej 1 rok pracy w zawodzieodpowiadające kwalifikacjom zawodowym, niezbędne do realizacji przedmiotuzamówienia,- posiada kurs pierwszej pomocy przedmedycznej- posiada minimum podstawowe wykształcenie,- posiada umiejętności utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych,- biegle posługuje się językiem polskim. Zamawiający poprzez biegłe posługiwanie się językiem polskim przez opiekuna rozumie sprawne i skuteczne porozumiewanie sięz osobami korzystającymi z usług opiekuńczych, z osobami z ich otoczenia, personelem medycznym i personelem pomocy społecznej.Ww. wymagania powinny być udokumentowane dla każdego pracownika poprzez oświadczenie złożone przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach