Przetargi.pl
„ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PARKINGU I PRZYLEGŁEJ DROGI WJAZDOWEJ PRZY ULICY KU MORZU W SWINOUJŚCIU W ROKU 2021 DLA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI WYSPIARZ”

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Jana Matejki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3213781 , fax. 0-91 3213781
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz"
    ul. Jana Matejki 22
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3213781, fax. 0-91 3213781
    REGON: 33094400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ORAZ SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PARKINGU I PRZYLEGŁEJ DROGI WJAZDOWEJ PRZY ULICY KU MORZU W SWINOUJŚCIU W ROKU 2021 DLA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI WYSPIARZ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca w zakresie realizacji zadania nr 1-Świadczenie usługi odbioru i wywozu odpadów komunalnych z obiektów OSiR „Wyspiarz” w Świnoujściu roku 2021 zobowiązuje się do: a) dostarczenia nieodpłatnie Zamawiającemu pojemników na odpady komunalne i ustawienia ich w miejscach do tego przeznaczonych według załącznika nr 9-wykaz obiektów objętych świadczeniem usługi b) wywozu odpadów komunalnych z pojemników dostarczonych przez Wykonawcę we wskazanych lokalizacjach przy obiektach objętych świadczeniem usługi zgodnie z częstotliwością wywozu przedstawionym przez Wykonawcę i harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym, c) interwencyjnego odbioru i transportu odpadów na podstawie zgłoszenia (telefonicznego lub E-mail) przez Zamawiającego dotyczący wskazanego obiektu w zgłoszeniu, d) dostarczeniu nieodpłatnie dodatkowych pojemników w miejsce wskazane przez Kierownika obiektu bez względu na dzień tygodnia, e) nieodpłatnej wymiany lub naprawy uszkodzonych pojemników na każde zgłoszenie Zamawiającego, f) niezwłocznego uzupełnienie pojemników w przypadku kradzieży lub zaginięcia, g) przygotowania pojemników do wywozu i ustawienia ich po opróżnieniu we wskazanym miejscu przy obiekcie, h) oczyszczenia miejsca zaśmieconego przy załadunku odpadów komunalnych, i) mycia i dezynfekcji wszystkich posiadanych na zgłaszanym obiekcie pojemników –minimum 2 razy w roku, j) wywozu odpadów komunalnych również w soboty i niedzielę po wcześniejszym uzgodnieniu z Kierownikiem obiektu , k) wywozu odpadów segregowanych w sezonie letnim (01.06.-30.09) po uzgodnieniu telefonicznym z Kierownikiem obiektu lub osobą wskazaną (przez Kierownika obiektu)- minimum 2 razy w tygodniu,(Basen Północny, Kemping Relax), l) dostarczeniu oznakowanych pojemników na odpady segregowane: szkło, papier, plastik, m) dostarczeniu worków na odpady biodegradowalne ( do uzgodnienia z Kierownikami obiektów w ilości, do 10 szt. jednorazowo, we wskazanych obiektach w załączniku nr 8) n) podstawienia kontenerów na odpady; bio, komunalne, mieszane pobudowlane -gruz oraz wywozu po uzgodnieniu z Kierownikiem Obiektu. 2. Wykonawca w zakresie realizacji zadania nr 2-Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie parkingu przy ulicy Ku Morzu i przyległej drodze wjazdowej w Świnoujściu-Warszów w roku 2021 zobowiązuje się do: 2.1. sprzątania i utrzymania czystości terenu parkingu oraz przyległej drogi wjazdowej na plażę wraz z mechanicznym odśnieżaniem w okresie zimowym oraz zamiataniu terenu, uprzątnięciu i wywozu wszelkich zanieczyszczeń z częstotliwością: a) w miesiącach od października do końca maja objętym okresem świadczenia usługi - 2 razy każdego miesiąca, po telefonicznym uzgodnieniu z Kierownikiem Kąpieliska, b) w miesiącach od czerwca do końca września objętym okresem świadczenia usługi - 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) 2.2. opróżniania i wywozu odpadów z 55 śmietniczek (o pojemności 85 l) –bezworkowe na terenie parkingu: a) w miesiącach od października do końca maja – 2 razy każdego miesiąca, po telefonicznym uzgodnieniu z Kierownikiem Kąpieliska, b) w miesiącach od czerwca do końca września – 2 razy w tygodniu (poniedziałek, piątek) 2.3. Usługa mechanicznego odśnieżania i przesypywania mieszanką piaskowo-solną parkingu, oraz drogi wjazdowej na plażę (powierzchnia 15000m2 ) do 12 razy w okresie obowiązywania umowy, każdorazowo na zgłoszenie Zamawiającego-mieszanka stanowi koszt Wykonawcy. 2.4. Usługa mechanicznego zamiatania parkingu oraz drogi wjazdowej do 5 razy w okresie obowiązywania umowy. 2.5. Osoba odpowiedzialna na realizacją umowy w zakresie zadania numer 2 – Ewa Wileńska – Kierownik Kąpieliska. 3. Zamawiający każdorazowo zobowiązuje się do: a) wyznaczenia miejsca ustawienia pojemników na twardym podłożu, b) nie przemieszczania pojemników na inny teren bez uzgodnienia z Wykonawcą. c) uzgadniania z Wykonawcą miejsc ustawienia dodatkowych pojemników z 2 dniowym wyprzedzeniem 4. Przedmiot umowy będzie wykonywany przy użyciu pojazdów, o parametrach określonych w SIWZ, a w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie pojazdów spełniających wyższe niż minimalne, wymagane przez Zamawiającego normy emisji spalin, przy wykorzystaniu zadeklarowanych w ofercie pojazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 07 1240 3914 1111 0000 3087 6345 W wysokości: Dla każdego z zadań: Dla zadania nr 1 w wysokości: 4310 złotych Dla zadania nr 2 w wysokości: 605 złotych Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr OSIR/ZP/05/2020). 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Minimalny poziom zdolności dla zadania nr 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada zezwolenie na zbieranie odpadów i prowadzenie przetwarzania odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach, lub posiada umowę z podmiotem posiadającym zezwolenie na przetwarzanie odpadów; b) posiada zezwolenie na transport odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa, ten lub ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy odpowiadają za realizację danego zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełnić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach