Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB, MIENIA, OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE

Akademia Sztuki w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-562 Szczecin, plac Orła Białego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8876678
  • Data zamieszczenia: 2011-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki w Szczecinie
    plac Orła Białego 2 2
    70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8876678
    REGON: 32085033400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB, MIENIA, OBIEKTÓW I TERENÓW AKADEMII SZTUKI W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie - zwanych dalej usługami ochrony. W ramach usług ochrony objętych niniejszym postępowaniem wyróżnia się usługi ochrony fizycznej (osobowej), stałej, bezpośredniej ochrony (dozór) osób, mienia, obiektów i terenów Akademii Sztuki w Szczecinie świadczona zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z wymienionych poniżej obiektów, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach. Wykaz obiektów zamawiającego, w których będą świadczone usługi ochrony: 1) Plac Orła Białego 2 (powierzchnia całkowita budynku: 3 322 m?). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 24 godziny na dobę, bez przerwy. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, w systemie ciągłym. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. 2) ul. Grodzka 50 (powierzchnia całkowita budynku: 1 790 m?). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 24 godziny na dobę, bez przerwy. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, w systemie ciągłym. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. 3) ul. Kolumba 61 (powierzchnia całkowita budynku: 1 040 m?). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 24 godziny na dobę, bez przerwy. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, w systemie ciągłym. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. 4) ul. Śląska 4 (powierzchnia całkowita budynku: 1 470 m?). Usługi ochrony muszą być świadczone przez 12 godzin na dobę, od godziny 19 00 do godziny 7 00. Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej jednego pracownika ochrony w budynku, od godziny 19 00 do godziny 7 00. Wykonawca odpowiada za ustalenie harmonogramu pracy poszczególnych pracowników oraz zapewnienie sprawnych zmian pracowników. Poza godzinami świadczenia usług ochrony budynek pozostaje pod nadzorem pracowników recepcji zatrudnionych przez zamawiającego. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy wymaga od wykonawcy zapewnienia co najmniej jednego pracownika, który stawi się w gotowości do świadczenia usług ochrony od godziny 19 00 do godziny 7 00. Pracownikom wykonawcy nie wolno opuścić stanowiska po godzinie 7 00 w razie nie stawienia się do pracy pracownika recepcji zamawiającego. W takim przypadku pracownik wykonawcy musi poinformować o zaistniałej sytuacji upoważnionego do kontaktów z wykonawcą pracownika zamawiającego i czekać na podjęcie decyzji o dalszym postępowaniu. Nie dopuszcza się pozostawienia obiektu bez ochrony w okresie obowiązywania umowy. Wymagania zamawiającego odnośnie wykonywania przez wykonawcę usług ochrony: 1) Ochrona realizowana będzie w systemie ciągłym, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.01.2013r. zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji określającym m.in. ilość pracowników zatrudnionych na zmianie, lokalizację oraz powierzchnię podlegających ochronie obiektów i terenów. 2) Wykonawca będzie wykonywał usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia działając zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, w tym w szczególności prawa w zakresie ochrony osób i mienia. 3) Ochrona ma charakter prewencyjno-odstraszający i polega na bezpośredniej, stałej, fizycznej ochronie osób, mienia, obiektów i terenów, w tym: a) dokonywaniu obchodów chronionych terenów i obiektów w dwugodzinnych odstępach, b) przeciwdziałaniu przestępstwom przeciwko obiektom i osobom, a także przeciwdziałaniu powstawania szkód wynikających ze zdarzeń przestępczych lub wykroczeń, w tym kradzieży i niszczeniu chronionego mienia, c) niezwłocznemu powiadamianiu osób upoważnionych przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla osób przebywających na chronionym terenie lub zagrożenia chronionego mienia oraz o wszelkich zdarzeniach mogących wpłynąć na substancję chronionego mienia, w tym w szczególności o pożarze, zalaniu, wycieku, itp. lub o zagrożeniach ich powstania, d) niezwłocznemu powiadamianiu właściwych publicznych służb ochrony (policja, straż pożarna, pogotowie medyczne, pogotowie gazowe i inne służby) oraz osób upoważnionych przez Zamawiającego o zagrożeniach lub stwierdzonych zamachach na osoby przebywające na chronionym terenie czy na chronionym mieniu, e) w razie konieczności, bezpośredniej interwencji, w sposób zgodny z prawem, łącznie z zatrzymaniem sprawcy ewentualnego zagrożenia (dla dozorowanego mienia) i przekazaniem go wezwanym funkcjonariuszom Policji, f) ochronie powierzonego mienia, w tym przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, napadem, dewastacją, pożarem i przed zagrożeniem wybuchem, g) udaremnianiu prób dokonywania kradzieży lub dewastacji chronionego mienia, h) dokonywaniu czynności sprawdzających wobec osób wchodzących oraz wszelkich pojazdów wjeżdżających na teren objęty ochroną, i) monitorowaniu przepływu osób przez chroniony obiekt i teren oraz przeciwdziałaniu przebywania na chronionym terenie osób nieupoważnionych, j) niedopuszczeniu do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych, k) podejmowaniu działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, l) prawidłowemu reagowaniu na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami. 4) Pracownicy ochrony zobowiązani są do prowadzenia książki raportów, w której będą odnotowywane zauważone zdarzenia. Książka ta będzie udostępniona Zamawiającemu do wglądu. 5) Do książki raportów mogą dokonywać wpisów upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz funkcjonariusze służby porządkowej (policja, straż pożarna, itp.). 6) Ochrona fizyczna wykonywana będzie przez pracowników Wykonawcy. Pracownicy ochrony będą pełnić służbę zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę Regulaminem służbowym zaakceptowanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się sporządzić i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji Regulamin służbowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na świadczenie usługi ochrony. 7) Do ochrony Wykonawca skieruje odpowiednio - zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa - wykwalifikowanych i przeszkolonych pracowników, odpowiednio umundurowanych, wyposażonych w identyfikatory, środki ochrony osobistej i w niezbędne środki łączności umożliwiające wezwanie wsparcia tj. grupy interwencyjnej wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego lub policji. 8) Pracownicy ochrony podlegają bezpośrednio Wykonawcy. Upoważniony przedstawiciel Zamawiającego (Osoba do kontaktu) - wskazany przez zamawiającego, może wydawać pracownikom ochrony dyspozycje w formie pisemnej, ustnej lub telefonicznej z pominięciem osób reprezentujących Wykonawcę. Dyspozycje te będą wykonywane tylko w przypadku, jeżeli mieszczą się w przedmiocie niniejszego zamówienia i nie kolidują z przepisami prawa oraz nie wpływają ujemnie na stan bezpieczeństwa ochranianego obiektu. Pracownik ochrony przed podjęciem czynności na podstawie dyspozycji ma prawo uzgodnić planowane czynności bezpośrednio z przełożonym (od strony Wykonawcy). 9) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. W stosunku do pracowników ochrony naruszających dyscyplinę służby wnioski służbowe i kary dyscyplinarne stosował będzie Wykonawca. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnych zmian godzin pracy pracowników ochrony, jak i okresów ochrony przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości pracowników ochrony na zmianie przy jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniu wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. 12) Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania o zdarzeniach mogących mieć znaczenie dla należytego wykonania usług ochrony. W trakcie realizacji usług ochrony Wykonawca zobowiązany jest gromadzić informacje o zaistniałych zdarzeniach - zagrożeniach dla życia, zdrowia lub mienia. Na żądanie Zamawiającego gromadzone dane Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 13) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony warunki socjalne i sanitarno-higieniczne niezbędne do wykonywania czynności związanych z realizacją usług ochrony. 14) Pracownicy ochrony zobowiązani są także do: a) pełnej znajomości topografii chronionego obiektu, rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych, itp., b) znajomości rozmieszczenia głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i gazowych oraz umiejętności ich obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akademiasztuki.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach