Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy paliw w 2011 r.

Gminny Ośrodek Sportu, Turystyki i Rekreacji w Dźwirzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-131 Dźwirzyno, ul. Wyzwolenia 28
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3526008 , fax. 94 3526008
  • Data zamieszczenia: 2011-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Sportu, Turystyki i Rekreacji w Dźwirzynie
    ul. Wyzwolenia 28 28
    78-131 Dźwirzyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3526008, fax. 94 3526008
    REGON: 32093362300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy paliw w 2011 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Przedmiot zamówienia 1. Sukcesywne dostawy benzyny oraz oleju napędowego i innych, spełniających polską normę jakości, w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 roku w grupach 09132000-3 oraz 09134000-7 wg kodów CPV (Wspólnego Słownika Zamówień wprowadzonym Rozporządzeniem Komisji Wspólnoty europe- skiej nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 roku), w ilościach poniżej określonych . 2 . Zakres przedmiotu zamówienia . /obowiązujący przez okres trwania umowy tj. od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2011 r. / a/ olej napędowy 20 000 litrów b/ etylina 5 000 litrów c/ olej silnikowy SAE 10W/30 100 litrów d/ SAE 15W/30 100 litrów e/ olej przekładniowy 80W/90 100 litrów f/ 85W/90 100 litrów g/ olej hydrauliczny HL 46 100 litrów h/ HL 68 100 litrów i/ smar ŁT- 43 20 kg k/ smar STP 10 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach