Przetargi.pl
świadczenie usług ochrony osób i mienia ITG KOMAG w latach 2016 - 2017 ZP-2/2016

Instytut Techniki Górniczej KOMAG ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Pszczyńska 37
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Techniki Górniczej KOMAG
    ul. Pszczyńska 37 37
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komag.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług ochrony osób i mienia ITG KOMAG w latach 2016 - 2017 ZP-2/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług ochrony osób i mienia ITG KOMAG w latach 2016 - 2017 w nw. obiektach Zamawiającego: Część I Ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia, zorganizowana będzie w ramach jednego, całodobowego posterunku w obsadzie jednoosobowej w Gliwicach przy ul. Łużyckiej 16, we wszystkie dni tygodnia całodobowo (przez 24 godziny na dobę) w godz. od 6:00-18:00 i od 18:00-6:00. Część II Ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia, zorganizowana będzie w ramach jednego, całodobowego posterunku w obsadzie jednoosobowej w Mysłowicach przy ul. Powstańców 19a we wszystkie dni robocze od godz. 22:00-6:00 a w soboty, niedziele i święta całodobowo (przez 24 godziny na dobę). 2. Usługa w zakresie ochrony obejmuje: 1) Zapewnienie ochrony osób i mienia i osób przebywających na terenie ochranianego obiektu oraz całodobowe monitorowanie prawidłowości jego funkcjonowania. 2) Skuteczne przeciwdziałanie kradzieżom, włamaniom, napadom, wandalizmowi, dewastacji i innym zakłóceniom spokoju i porządku na terenie ochranianego obiektu. 3) Kontrolę i nadzór nad ruchem interesantów w ww. obiektach. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej/wyjazdowej na/z teren/u obiektów, podnoszenie i zamykanie zapory - szlabanu sterowanego pilotem w przypadku potrzeby. 4) Sprawdzanie stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz stanu zabezpieczenia przed włamaniem - każdorazowo przed objęciem obowiązków oraz w czasie pełnienia dyżuru zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym. 5) Dokonywanie patroli wewnątrz budynków oraz bieżące sprawdzanie stanu bezpieczeństwa, porządku i mienia. 6) Egzekwowanie przestrzegania instrukcji przeciwpożarowych obowiązujących u Zamawiającego oraz regulaminu pełnienia służby dostarczonego przez Wykonawcę. 7) Udzielanie niezbędnych informacji będących w kompetencji osoby ochraniającej obiekt osobom przybywającym do obiektów w celu załatwienia spraw. 8) W przypadku stwierdzenia nieprzewidzianych zdarzeń (np. pożaru, włamania, kradzieży, awarii urządzeń technicznych, zalewania pomieszczeń, naruszenia porządku lub bezpieczeństwa itp.) przedsięwzięcie niezbędnych czynności wraz z próbą zatrzymania sprawcy, powiadomieniem właściwych służb (policji, straży pożarnej i innych), swoich przełożonych oraz osób funkcyjnych Zamawiającego. 9) Obsługę urządzeń systemu monitoringu znajdującego się w obiektach po uprzednim przeszkoleniu. 10) Przechowywanie, wydawanie i przyjmowanie kluczy do znajdujących się w obiektach pomieszczeń służbowych dla pracowników. 11) Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do obiektów. 12) Sprawdzanie i ewentualne zamykanie okien pomieszczeń publicznie dostępnych (ubikacje, korytarze itp.). 13) Kontrolę i nadzór w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 14) Informowanie Zamawiającego o wszystkich zauważonych awariach, usterkach zaistniałych w trakcie dyżuru oraz odnotowanie w książce awarii i usterek. 15) Wypełnianie każdorazowo po skończonej służbie książki raportów i odnotowanie w niej wszystkich zaistniałych wydarzeń w trakcie pełnionego dyżuru. 16) Udostępnianie obiektu organom kontrolującym upoważnionym do przeprowadzenia kontroli, po zawiadomieniu Zamawiającego. 17) Znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi w obiektach głównych wyłączników prądu, gazu, zaworów wodnych i instalacji ppoż. oraz telefonów alarmowych. 18) Zamawiający ma prawo do niezapowiedzianej kontroli pracownika ochrony i sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług ochrony. 19) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo żądać wymiany pracownika ochrony. 20) Wykonawca zobowiąże swoich pracowników ochrony do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu. 21) Wykonawca przyjmuje, że nie ma prawa do udzielania informacji osobom postronnym poza zakresem określonym w pkt. 7. 22) Wykonawca oznakuje obiekt, w którym wykonuje usługę ochrony w formie oraz miejscach zaakceptowanych przez Zamawiającego. 23) Pomieszczenie wyznaczone przez Zamawiającego dla pracowników ochrony jest przeznaczone wyłącznie dla pracowników ochrony. Nie mają prawa przebywać w tym pomieszczeniu inne osoby. 24) Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się, w terminie 2 dni od dnia objęcia stanowiska z topografią chronionego obiektu - rozkładem pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych, lokalizacją poszczególnych pomieszczeń służbowych Zamawiającego, instrukcją bezpieczeństwa pożarowego. 25) Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony posiadali i nosili jednolite umundurowanie służbowe wraz z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem imiennym. Pracowników obowiązuje schludny i czysty wygląd. 26) Wykonawca zobowiązany jest sporządzić regulamin pełnienia służby w obiekcie i przedstawić go do akceptacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania usługi oraz prowadzić książkę raportów. 3. Dodatkowo do obowiązków pracowników ochrony Wykonawcy w Gliwicach (część I) będzie należeć: - po godz. 16:00 wpuszczanie interesantów do biur, pomieszczeń najemców Zamawiającego w obiektach, po uzyskaniu zgody od zainteresowanego najemcy, - w dni robocze o godz. 6:00 otwieranie, a o godz. 18:00 zamykanie bramy wjazdowej od ul. Łużyckiej, natomiast od 18:00-6:00 otwieranie bramy tylko na czas wjazdu lub wyjazdu osób uprawnionych najemców zgodnie z zawartymi umowami, - prowadzenie przez Wykonawcę elektronicznego systemu kontroli obchodów pracowników ochrony na terenie ochranianego obiektu/obiektów Zamawiającego, z możliwością stałego wglądu w trybie online do tego systemu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - w celu właściwego nadzoru oraz kontroli pracy pracowników ochrony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być umocowana wadium w wysokości: Część I - 2 500,00 zł Część II - 1 300,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: - przelewem pieniężnym na rachunek bankowy Zamawiającego w mBANK SA Oddział w Katowicach o numerze 63 1140 1078 0000 3008 3200 1003, z adnotacją WADIUM - ZP-2/2016 OCHRONA Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. - oryginałach poręczeń bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeń musi być złożone w oryginale. 4. Gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia wyznaczonego na dzień złożenia i otwarcia ofert oraz zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 Ustawy a jego oferta zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6. Wadium wybranego Wykonawcy zostaje zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdziale 16. 7. Decyzję w sprawie zwrotu wadium Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy , pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, b) nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. c) Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość - na podstawie posiadanego przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 w obszarze ochrony osób i mienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach